Niets te zien op echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Ashley Rose, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat lief dat je een berichtje plaatst hier! Vind ik echt super van je!

Ik zit stiekem gewoon heel erg in de stress, ook voornamelijk door dat bloedverlies van net.. alhoewel het (nog) niet helderrood was, voelde het toch gewoon zo.. pff ik weet het niet :(

Anyway, dankjewel voor je lieve woorden!

2. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Ja kan me heel goed voorstellen dat je heel erg schrok. Maar even een vraagje, heb je toevallig gisteren of vandaag sex gehad? Daar kun je ook bloedverlies door krijgen. Had ik namelijk afgelopen weekend ook.

Ben je inmiddels nog een keer naar de wc geweest? en had je toen bloed?

3. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nee, mijn vriend is er nu niet, dus ook geen sex gehad.. dus daar kan ik het niet aan liggen :p Wat het ook gewoon ontzettend kut maakt, vrijwel niemand weet het, dus ben nu echt zo 'alleen'..

Ik ben nog eens naar de wc geweest ja, en had nog steeds roze slijm maar geen rood bloed.. Wel heb ik dus krampjes, mijn gevoel is gewoon niet zo goed erover.

4. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Roze slijm kan nog heel goed van de innesteling zijn, of misschien een vaatje geknapt. Ikzelf heb ook tijdens mijn zwangerschap nergens last van gehad, werd daar soms ook onzeker van. Krampjes kunnen er ook gewoon bij horen. Probeer je niet teveel zorgen te maken.....maar snap je wel. Liefs.

5. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Echt zo vervelend als je je zo onzeker voelt. Begrijp het heel goed. Anders moet je morgen gewoon even de gyn/verloskundige bellen en kijken wat die zegt.
    En misschien iemand erover vertellen, je moeder bijvoorbeeld of zus/vriendin.. iemand met wie je kan praten. Dan ben je in ieder geval niet helemaal alleen en kun je altijd even iemand bellen.

Hoop dat je vannacht een beetje kunt slapen, want te veel stressen is ook niet goed natuurlijk.

6. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Inmiddels is het wel wat roder geworden en ook kleine stolsels.. :(

Mag ik trouwens een tampon in doen? Ik heb namelijk geen maandverband meer..

7. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Asley rose ik zou echt even de verloskundige bellen hoop dat het niet door gezet is..... Bellen meid!

8. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    meid!! tampon is erg slecht hoor.. ook al is het rot dat je geen maandverband hebt :(.. hoe is het nu met je?? heb je de vk al gebelt? ik hoop natuurlijk dat alles goed zit!! dus.. kom op meid!!

dikke knuff

9. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Doe in plaats van maandverband gewoon wat wcpapier.

Maar heb je al gebeld en heb je nog bloedverlies? Hoop echt zo voor je dat alles goed is. We leven met je mee!

10. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Hey Ashley,

Misschien misplaatst, maar hoop dat je er toch wat aan hebt:

Eind september vorig jaar kwam ik erachter dat ik circa 4 weken zwanger was, ik had ongelofelijk veel buikpijn en was bang voor een bbz.
    Heb een echo gehad na een week en toen was er alleen verdikt baarmoederslijmvlies te zien.
    Ze vertelden me dat het eigenlijk weinig zin had om voor de 6 weken een echo te maken, omdat je soms nog niets ziet.
    Na een week ging ik weer langs omdat ik lichtroze bloedverlies had.
    Op de echo was nu een vruchtje en kloppend hartje te zien.
    Het bloedverlies hield echter wel aan, dus de week daarop heb ik weer een echo laten maken.
    Weer was er een kloppend hartje te zien, ik heb het vervolgens zo gelaten.
    Heb uiteindelijk ruim 4 weken lang lichtbloedverlies en soms krampen gehad en toen is het ineens gestopt.

Het kan natuurlijk alle kanten opgaan en dat hield ik mezelf ook die hele periode voor.
    Maar zoals je leest kan het dus ook gewoon goed aflopen.

Wens je heel, heel veel succes toe.

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik heb ook bij 5 weken en 5 dagen een echo gehad staat in mijn album..
    idd ook alleen het vruchtzakje te zien.

12. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Heej meid, heb je al meer duidelijkheid
    ??
    Liefs Lara

13. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Allemaal heel erg bedankt voor de reacties! :) Heb ik echt iets aangehad, dankjewel!!

Ik heb volgens de huisarts een miskraam gehad, maar ik heb nog geen echo gehad om dit te bevestigen (even snel verteld, ik wil een andere gyn en dat is nogal een gedoe blijkbaar). Ik heb 5 dagen lang gebloed (met stolsels en weefsel) en heb nu weer last van veel afscheiding, gevoelige borsten, opgezette buik, steekjes in mijn onderbuik. Voel me echt raar. Het is dat ik geen testen meer in huis heb :p (alhoewel ik wel echt weet dat het fout gegaan is..)

De huisarts kan mij blijkbaar ook niet helpen, dus ik ga zelf opzoek naar een ander ziekenhuis.

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ow meid wat balen!!! Ik hoop zo dat het toch nog raak is, maar 5 dagen lang bloed met stolsels enz klinkt niet hoopvol:(. Zat je ook bij de sept mamas? Kom je je nog wel even melden? Of kan ik iets voor je doen?

Deel Deze Pagina