Ik heb gisteren een echo gehad wegens wat bloedverlies, alles zag er gelukkig goed uit. Ben 13 weken. Nu heb ik 2 foto's mee gekregen met een zijaanzicht van de kleine. Maar daar is totaal geen uitsteeksel op te zien (kan ze hier niet uploaden scanner is kapot) hij/zij ligt wel in de goede nub houding Kan het dat de nub al is ingetrokken en dat dat wijst op een meisje? Groetjes Miertje
Ik had bij mijn tweede ook een echo extra echo met 13,1 weken. Hier ook geen nub te zien maar het was toch echt een jongen dus dat zegt nog helemaal niks.
snap ik maar begrijp je twijfel. Was toen nog niet zo met de NUB bezig maar ging natuurlijk die van nu vergelijken met mijn jongens en bij de tweede zag ik inderdaad niks wat er meer op leek. Zij aanzicht zegt jammer genoeg niet zoveel ook bij 20 weken niet. Kregen ze maar gewoon gelijk een roze of blauwe kleur mee op de echo
Hahaha ja dat zou een stuk makkelijker zijn dan dat getuur en gezoek naar uitsteekseltjes Met 16 weken laten we een geslachtsbepaling doen en dan zullen we het weten.