niets voelen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sam8, 17 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik heb ook even een vraagje! Wij zitten in ronde 2 en volgende week mag ik testen.. Maar kan het zijn dat je eigenlijk niets bijzonders voelt? Vorige maand voelde ik van alles, maar was gewoon niets ;) Nu voel ik zo nu en dan wel wat steekjes in m'n lies, en ben ik warmer dan anders (terwijl ik anders een kleum ben). En zo nu en dan een vlaagje misselijk. Ach jullie zullen het ook wel niet weten. Maar ben gewoon benieuwd of er ook dames zijn die eigenlijk niets voelden en toch zwanger waren! :D
     
  2. Elfje Arwin

    Elfje Arwin Actief lid

    9 jan 2007
    237
    0
    0
    achterhoek
    Ik ben (nog) niet zwanger.
    Maar een vriendin van mij, had echt helemaal geen klachten !
    En mijn nicht, had ook steekjes maar voor de rest niets, zelfs geen pijnlijke (.)(.) .....
    Dus wie weet is er hoop, maar als je aan de pil bent geweest kan het ook zijn dat je nog ff moet ontpillen.
    succes !
    in ieder geval ik zal voor je duimen ;)
     
  3. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    ja da is ook zo, wat dat ontpillen betreft. Maar ik heb niet het gevoel dat ik daar nu nog echt last van heb. Vorige maand wel! Al was ik de 29e dag ongesteld, dus keurig. Ik was voor de pil ook erg regelmatig! Dus we zien het volgende week wel! :D Het is allemaal ook zo spannend, al moet ik zeggen dat ik nu niet meer zo gek ben als vorige maand.. Want als dat zo tijden door zou gaan..weet niet of dat wel zo leuk zou worden. :D
    Iig bedankt voor je reactie!
     

Deel Deze Pagina