Ik heb al 2 dagen de kleine amper gevoeld. Als ik in mn buik por dan voel je wel dat hij/zij weer even goed gaat liggen maar het gaat allemaal erg traag en erg op zn gemak. Ik kan me heugen dat bij eerdere zwangerschappen ik ontzettend veel pijn had omdat ze tegen mn ribben aan trapte en ik elke beweging natuurlijk ontzettend voel gezien de grootte aan het einde van de zs. Is dit gewoon een hele rustige baby of moet ik toch even bellen? Vind het zo vervelend om het spoednr hiervoor te bellen want hij/zij beweegt wel. zo af en toe zit er een voetje in de weg die ik terug duw en dan voel je hem heel rustig weer even goed gaan liggen en dan is hij weer stil. Een beetje te vergelijken met iemand die slaapt, alles gaat heel sloom en als je niet lekker ligt verplaats je ff en slaap je weer verder. Zo voelt het. Ben dinsdag nog bij de VK geweest en toen was alles nog goed en bewoog hij/zij nog vrij actief... Niet zo actief als mn vorige zwangerschappen maar alles zag er goed uit op de echo en het hartje was ook prima. Is dit normaal? Verder moet ik eraan toevoegen dat ik mezelf ook niet lekker voel. Heb ook sinds gister barstende hoofdpijn en ben ontzettend moe. Heb vanaf 19:00 in mn bed gelegen maar kon niet slapen terwijl ik wel erg moe was en nu heb ik ook 3 uur geslapen tussen de middag en blijf hoofdpijn houden en vind het heel moeilijk om mijn ogen open te houden (beetje duizelig) kan het een verband zijn?
Gewoon bellen!! Daar zijn ze voor waarschijnlijk is het niks, maar dan ben jij wel gerustgesteld het weekend. Is er wel iets aan de hand...kan je het jezelf nooit kwalijk nemen dat je niet gebeld heb.. Dus bellen
Nou ik had dat van de week ook een paar dagen minder beweging en lang niet zo actief als wat ie normaal was. Ik heb toen toch even gebeld omdat ik me wel zorgen maakte.. En ik denk dat jij dat ook moet doen. Even laten controleren, en ik mocht (standaard procedure) naar het ziekenhuis een half uur aan de ctg. Nog een echo erna, en alles was goed. en sinds gistermiddag begon hij weer meer te bewegen. Alsjeblieft bel gewoon, ook voor jezelf!
ik zou echt eventjes bellen als ik jou was meid!! dan is het maar voor niks, weet je in ieder geval wel dat het goed zit met jullie kleintje. en daar gaat het immers om. ze hebben zelf ook liever dat je een keer voor niks belt dan dat je te laat bent
Bellen!!! Zodra er minder beweging is moet je bellen! Ik heb gisteren naar mijn voeten gekregen in het zkh dat ik niet gelijk gebeld had en afwachtte. gewoon doen! Er is misschien niets maar als je jezelf ook niet lekker voelt toch even laten controleren. Hoever ben je zwanger?