YES we zijn zwanger na 1 1/2 jaar!!!!!!!!!! Eindelijk is het zover en kan ik zeggen ik ben in blijde verwachting. Het heeft lang genoeg geduurt. Ben nu 6 weken en 4 dagen. Ik toch gewoon op de natuurlijke manier inverwachting geraakt. We konden het gewoon niet geloven en hebben meerdere testen gedaan. En vandaag 19-6-06 heb ik men eertse eggo al gehad IVM buikpijn. We zagen meteen het hartje van de baby kloppen. (gelukkig) Dus met de baby was alles goed. Ze zagen wel dat er in men linker eierstok een hele kleine kieste zat. (hihi weet niet precies hoe je kieste schrijft) En men rechter eierstok was eens zo groot als de linker. Wat ze daar aan gaan doen weet ik nog niet, dat moet ik nog even afwachten. Maar het was geen gevaar voor de baby, daar was alles goed mee. GELUKKIG Groetjes kim p.s iedereen gefeliciteerd die inverwachting is en geniet ervan
Oh wat ontzettend fijn voor jullie, van harte gefeliciteerd! En wat fijn ook om direct al de bevestiging te krijgen dat het hartje al klopt (wat ben ik jaloers op jullie ) Groetjes, Wendy
hoi wendy Ja het is inderdaad fijn dat ik het hartje al heb zien kloppen. Maar de zenuwen waren heel erg toen ik naar het ziekenhuis moest IVM mijn erge buikpijn. Ik dacht echt men zwangerschap is voorbij. Maar daar zal ik maar niet meer aan denken nu ik heb gezien dat alles goed is. Groetjes kim
Van harte gefeliciteerd! Ik ben ook wel een klein beetje jalours op jullie vroege echo! Gelukkig weet je nu in ieder geval dat het goed gaat! Liefs, DAGDAG
dat is goed nieuws zeg na zo'n tijdje. fijn dat je meteen weet dat het hartje klopt. bijzonder he. een heel goede zwangerschap gewenst!
Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! Ik ben blij berichten als deze te horen! Dat geeft mij ook weer hoop....