Hallo Dames, Ik ben op zoek naar een nieuw aanrechtblad en het liefst een natuurstenen aanrechtblad. Ik zit te twijfelen tussen composiet, graniet en keramiek? Hebben jullie ervaring met een van deze materialen? En weten jullie een website waar natuursteen werkbladen te koop zijn voor niet al te duur maar wel van goede kwaliteit? Hoor graag van jullie, bedankt
Toevallig zijn wij de afgelopen tijd ook op zoek geweest naar een nieuw aanrechtblad. We hebben een Ikeakeuken en hadden eerst een composiet aanrechtblad daarvan gekozen. Tot ik hier op het forum van iemand las dat ze daar nogal wat problemen mee had, snel vlekken in kreeg etc. Toen ging ik verder googlen en las ik wel meer negatieve ervaringen. Die bestelling gecanceld. Daarna verschillende keukenboeren bezocht en daar offertes opgevraagd. Dat verschilde nogal in prijs. We willen nu weer graniet, net zoals in ons vorige huis. Uiteindelijk zijn we bij Steenproject uitgekomen en die komen deze week ons nieuwe aanrechtblad installeren. Die waren echt de goedkoopste. We zijn nu net zoveel geld kwijt als dat we bij Ikea een composiet aanrechtblad hadden genomen, installatie is ook dezelfde prijs. Maar dan hebben we nu graniet en bij de prijs zit ook een wasbak in, die we er bij Ikea nog bij hadden moeten nemen. Ik laat het je weten hoe het is gegaan morgen en of we tevreden zijn .
Ik heb zelf net een nieuwe keuken met granieten blad. Bij mij heb ik het dus met de keuken bij de keukenzaak uitgezocht. In mijn vorige woning had ik ook een granieten blad (ook zelf gekocht bij keuken) en ben er zelf erg tevreden over. Mijn blad is 4 cm dik en dat is wel echt solide! Naast dat het erg mooi en stevig is, is het goed en makkelijk schoon te houden. Een granieten blad kan ik dus zeker aanraden!
Mijn ouders hebben een granieten aanrechtblad, ik geloof al minstens 10 jaar. Ziet er nog steeds erg mooi uit,geen krasje te bekennen.