Hallo allemaal, Ik ben Trea,moeder van Eva geboren op 17/sept/2010. Alles gaat goed met Eva... Geef borstvoeding en ga weer werken op 3 Januari. Gr Trea
ja best wel alleen met de keizersnede bevallen omdat ze een sterrenkijker was... hoe krijg ik de banner erop?
hoi trea! welkom en veel plezier Banner: bovenaan deze site staat banner, daarop klikke maar je kunt ook googlen op 'ticker'. de link plak je dan in je handtekening deze kun je vinden bij jou profiel en dan gebruikersinstellingen, succes!
Welkom hier! *pas op, erg verslavend* (Ik heb volgens mij bij jouw schoonzus in de klas gezeten, op de middelbare school, ik zag namelijk dat ze tante was geworden van een nichtje eva en volgens mij komt de naam overeen ).
Ja grappig dat is de peetante van Eva. Idd klein wereldje. Rosanne is pas afgestudeerd.Ik zal het weleens tegen dr zeggen.
Ow leuk! Ik kwam toevallig laatst per toeval op haar hyves en daar zag ik dus dat ze tante was geworden (en ik dacht ook dat ze ging trouwen?). Feliciteer haar maar van mij, met haar afstuderen, als je wil!
Ze gaat idd trouwen met Johan(daar had ze toen ook al iets mee denk ik) Ze is nu dokter(erg handig in de familie). Ik zal er de groeten doen en zeggen dat je al mama bent
Fijn om te lezen dat 't goed met haar gaat. Knap hoor, dokter, en idd handig om die in de familie te hebben, zeker met zo'n kleintje . De naam Johan zegt me wel wat, maar ik denk dat dat echt op 't einde van de middelbare school zat. Ik zat t/m de 3e geloof ik bij haar in de klas, en van de 4e t/m de 6e alleen nog bij bepaalde vakken.