Nieuw afvalclubje

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door PotjeGoud, 21 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamaroosje

    Mamaroosje Actief lid

    31 mei 2020
    235
    321
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd!
     
  2. Mamaroosje

    Mamaroosje Actief lid

    31 mei 2020
    235
    321
    63
    Vrouw
    Inmiddels ben ik bijna 7 kg kwijt! :)
     
    2littlemonkeys vindt dit leuk.
  3. 2littlemonkeys

    2littlemonkeys Fanatiek lid

    27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    @PotjeGoud Gefeliciteerd!!!

    Welkom nieuwe ladies! Ik was dit topic ook even helemaal uit het oog verloren :eek:

    @Lotte Lijstjes vind ik prima, maar ben altijd super slecht in ze bijhouden enzo...

    Hier gaan de kilo’s er rustig af, maar ze gaan eraf en dat vind ik het belangrijkste. Ik houd alles bij in MyFitnessPal en dat gaat prima. Ook probeer ik de koolhydraten wat te minderen. Onlangs ook gestopt met de pil en dat heeft al behoorlijk geholpen met de opgeblazen buik. Mijn buik lijkt een stuk platter en dat ligt niet aan de kilo’s want daar zit weinig verschil in.
    Via mijn collega op het idee gekomen om binnenkort eens 2 of 3 dagen een sap kuur te doen en dan in de avond alleen een lichte maaltijd (soep of salade). Ik denk dat ik dat vrijdag tm zondag ga doen, aangezien ik het op die dagen het beste kan volhouden.
     
  4. 2littlemonkeys

    2littlemonkeys Fanatiek lid

    27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Gisteren een maaltijd vervangen door een smoothie, in de middag een salade en een tussendoortje van toast met kruidenboter. In de avond biefstuk, champignon en een beetje Vlaamse friet.
    Op zich een prima dagje en ik had geen hongerig gevoel.

    Vandaag weer gestart met een smoothie, straks een salade met gegrilde kip, parmezaan, tomaat en streaky bacon. Vanavond lasagne :roflmao:
    Tussendoor weet ik nog niet....
     

Deel Deze Pagina