Familiedag, lange rit, alweer.. wel of niet peuter meenemen.

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Nosam, 11 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nosam

Nosam Bekend lid

28 jan 2014
    842
    6
    18
    ✖
    Aanstaande zondag hebben wij een familiedag waar we dik anderhalf uur voor moeten rijden. Nou is dat nog niet zo erg.. maar we zijn net terug van vakantie, ook een rit van twee uir heen en terug geweest.

Onze peuter van net twee is niet zon autozitter, hij wordt heel vervelend. En kan echt niet stil zitten..

Tussen de middag slaapt hij vrijwel nergens.. alleen thuis.. en ik weet dat hij daar niet gezelliger van wordt.

Schoonouders en tantes en ooms ziet hij vaak.. alleen de tantes en ooms van manlief niet.. alleen een keer per jaar op de familiedag..

Wat zouden jullie doen.. meenemen of bij opa en oma brengen. Die wel op kunnen passen..

Of stel ik me aan.. en hem gewoon meenemen zodat hij leuk kan spelen met zn neefjes en nichtjes..

2. tuc

tuc Niet meer actief

tja ik kan niet zeggen dat jij je aanstelt, maar voor ons is 1,5 uur goed te overzien. Speeltjes mee wat te eten en te drinken, leuk muziekje op.

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Onze kinderen zijn niet anders gewend :) onze familieleden wonen allemaal op minimaal anderhalf uur rijden. dus ja, aan mij heb je ook niet zoveel helaas.

4. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik zou 'm meenemen ... maar daarentegen vind ik 1,5 uur geen wereldreis ;) Mijn ouders wonen 3,5 uur verderop ....

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Anderhalf uur in de auto zitten is ook mijn hobby niet maar ook wij moeten soms voor familiebezoek zo lang in de auto. Tsja, het is niet anders. Zou niet bij me opkomen om daarvoor een bezoek af te zeggen. Pak een tas in met leuke dingen (wat nieuws helpt altijd) en gaan met die banaan. Hou de tablet of telefoon met spelletjes achter de hand voor als het echt niet meer gaat. Hij zal vast ook nog wel in slaap vallen op de heen- of terugweg dus dat scheelt dan ook weer.

6. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.279
    2.978
    113
    Op verzoek van TS gesloten.

Deel Deze Pagina