Wat aan doen morgen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mama van 2 meiden, 21 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Even een suf moeder vraagje... Wat doen jullie je kids morgen aan qua kleding? T wordt warm, rond 27 gr maar smorgens is t vaak wat frisser. Ze gaan naar Kdv / school dus kunnen niet omgekleed worden

2. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.539
    299
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Mijn dochter krijgt een legging aan met een tuniekje met korte mouwen en 's ochtends gaat daar een zomerjasje overheen.

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

Mijn dochter krijgt een jurkje met korte mouwen, romper spaghettibandjes en een 3/4 legging aan. 's Morgens doe ik er gewoon haar zomerjas overheen.

4. adi

adi Niet meer actief

Korte broeken (tot aan de knie) en t-shirts. S ochtends misschien een jasje overheen. Ze hoeven hier s ochtends allen 10m buiten te lopen (vd auto tot aan de deur), dat scheelt.

5. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Korte broek en t shirt.
    Met 27 graden kun je zelfs nog wel in je blote bips lopen zonder het koud te krijgen, dus niet te warm aankleden.;)

6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Als het echt 27 graden wordt: korte broek/rokje en shirt met korte mouwen. Met zo nodig een vestje of zomerjas, maar J. liep vanmorgen al zonder jas in een t-shirt (met een capri-broek), dus ik geloof niet dat het nodig is. ;)

Toen J. jonger was deed ik haar 's ochtends ook wel eens een longsleeve aan en gaf dan een t-shirt met korte mouwen mee naar het KDV. Ze kunnen ze bv. voor of na het slapen best even omkleden, vonden ze hier tenminste nooit een probleem. Op school is het wel wat lastiger.

7. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    zolang je maar niet doet wat een moeder bij mij in de buurt had gedaan vanmorgen.
    ik zag een arm meisje met een lange broek (kan ik nog inkomen smorgens) en een WINTERjas!!!
    stond ik voor het raam met mn kids op en top zomers gekleed, lekker contrast.

ik zou lekkere luchtige kleding aan geven en voor smorgens onderweg een vestje of zomerjas erover.

vergeet de kids niet in te smeren!!! het zonnetje is al sterk.

geniet van het mooie weer.

liefs doris

8. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Korte mouwen en 3/4 legging onder jurkje of rokje. 's Ochtends jasje aan.
    Heerlijk, laat het mooie weer maar komen!! Finally :D

9. Storm

Storm Niet meer actief

Hier ook korte broek en t-shirt. En geef als tip mee dat het shirt ook uit kan en in de romper is het ook prima te doen met korte broek erover (op het kdv) :D

10. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja Als het 's middags 27 graden wordt zijn het er 's ochtends vast geen 10....

Maar zie net het weerbericht en enkel een regenjas lijkt me het meest praktisch... Het gaat namelijk blijkbaar ook flink regenen...
    Met 25-27 graden erbij.... Wordt ik daar nu al knorrig van!

(zelf nette broek + blousje ivm sollicitatie... Extra deo? Check!)

11. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Ben inmiddels buiten en gewoon lekker zomers kleden.
    Heb geen jas aan en het is heerlijk.

12. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Gisteren gingen wij naar het strand, en stond voor het stoplicht en zag iemand fietsen:dikke jas aan en een sjaal om... Ook zo dubbel omdat wij naar strand gingen.

Ik heb de jongens net weg gebracht, beide een korte broek met een hemd aan. Petje op en factor 30 in de tas gedaan. Onze gastouder zei dat ze de dag wat omdraaien, dus zo al lekker naar buiten en dan weer even binnen, en in de loop van de middag een grote parasol opzetten

13. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Legging tot op de knie(hele dunne), rokje, romper zonder mouw met t-shirtje en sandaaltjes:D
    Geen jasje, helemaal niet nodig!

Oh ja factor 50 in de tas(heel gevoelig en wit huidje dus oppassen geblazen)!

14. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier een linnen zomerbroek, romper met spaghettibandjes en shirtje korte mouwen....Maar ben thuis dus kan haar vanmiddag makkelijk even een korte broek aantrekken.

15. marilouise

marilouise Niet meer actief

hier een 3/4 broek blote pootje en een tshirt met de hond uit laten zelfs geen jas aan gehad man wat is het al warm

16. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Nou dank allemaal voor de reacties. Beiden hebben een korte broek aan met een shirtje. Had ze vanmo al ingesmeerd. Heerlijk weer!!

17. Storm

Storm Niet meer actief

Heb de jongens vanmorgen afgeleverd met een korte broek en zomerhempje. Geen romper aangedaan, haalde ze bezweet uit bed. Heb wel romper en t-shirt in de tas gedaan, mocht het kouder gaan worden. Maar nu volop zon, dus zal wel meevallen.

18. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Mijn jongens hebben de hele week al geen rompers aan, dat zijn pas warme benauwde dingen met dit weer!
    Wel grappig dat iedereen er zo aan moet wennen :) Ik zag maandag ook een kind met lange broek en lange mouwen-shirt aan... terwijl mijn kinderen in hemd en korte broek liepen.

Deel Deze Pagina