ik wil ook graag een foto en info heb hier een gewone kat rondlopen..en wil wel een vriendje voor haar
Iemand nog intresse? Ik hoef er geen hoop geld oid voor wil gewoon een fijn liefdevol huis voor haar. Stuur maar een pb met je email dan stuur ik alle info + fotos
Ik zou zo graag willen maar we hebben hier al 2 doerakken rond lopen en eentje ervan is heel sensibel snif snif.... Hoop dat je een mooi en liefdevol huisje vind voor poes. Liefs Djonna
mijn man zou me vermoorden als ik alleen al voorzichtig het idee zou aanstippen. hij is geen kattenmens en we hebben er al twee rondlopen. en twee honden, waarvan 1 pup maar ik zal een vriendin van me mailen, die loopt al een poos te zoeken naar zo'n kat. ik pb je even
ik heb vandaag overleg gehad met mijn man en hij weet het nietook omdat hij bang is dat de andere 2 poezen het misschien niet accepteren
Jemig, lekker veel informatie geef je prijs zeg in je oproepje! Alleen dat je d'r kwijt moet ivm allergie. Dat beestje verdient toch meer dan voor "de heb" doorgeplaatst te worden. Daarnaast vraag ik me af of het wel de bedoeling is van de fokker om zelf door te plaatsen. Wellicht even contact opnemen met je fokker?