heb ze zelf niet, maar zou heel graag van die gel nagels willen en ik zie bij veel meiden ook nog eens een leuk tekeningtje erop.. heel erg leuk dus..8) Hier meiden met van die mooie nagels?
helaas ook hier geen mooie nagels, vind het heel knap dat vrouwen ze zo netjes kunnen houden, maar met mijn werk en hobby zie ik dat nog niet gebeuren hihihihi
Ik heb ze ook niet, maar me nichtje heeft een nagelstudio en maakt (vind ik) de mooiste creaties Zal eens kijken of ik een foto van der site kan afplukken
Same here ... mijn nagels zijn een regelrechte ramp. Zijn niet sterk dus breken bij t minste geringste dus heb altijd van die fijne afgeknipte stompies. Toch maar weer eens me schoonzus lief aankijken of ze er weer eens een setje op wil zitten, ik laat ze nooit heel erg lang maar het ziet er beter uit dan die gekke stompies
Ik heb een laagje acryl over m'n nagels zitten.Ben ook altijd veel met m'n nagels aan het freubelen en lakken,nailart enzo,leuk om te doen.Zal es kijken of het me lukt een foto te plaatsen.
ik weet niet of je t goed kan zien, maar dit zijn mijn nagels..t zijn gewoon mijn eigen nagels. Bekijk bijlage 62692
gijsje: plaats reactie, dan klik je op t symbool tussen de A en die 2 pijltjes.. ziet eruit als een soort van paperclip, dan opend zich een schermpje.. dan klik je op bladeren.. en als je dat gedaan hebt en je hebt een foto uitgezocht klik je op uploaden, als dat klaar is sluit je t schermpje, en dan klik je nog een keertje op dat paperclip dingetje dan zie je wat je geupload hebt en klik je erop.. als t goed is moet er dan gewoon een foto komen te staan.
hier een pict. van mijn nagels Bekijk bijlage 62693 tja je moet er van houden hoor... ik ben gewoon helemaal in to rose!! en hou van lekker opvallend wat mijn nagels betreft dan!!
@ Suzy: Gaaf! Wat voor werk doe jij als ik vragen mag, ik ben zelf secretaresse en met zulke lange nagels zou ik echt niet kunnen typen. Zeker niet na 3 weken.... Maar zoals ik al zei vind ik ze wel heeeeel gaaf. Lekker over the top, daar houd ik wel van! EDIT: Ik heb ze nu zelf redelijk kort en gewoon witte fm. Mijn volgende afspraak staat voor over 3 weken (ben net gisteren geweest) en dan ben ik bijna 40 weken zwanger. Kans is aanwezig dat ik die afspraak misschien wel af moet zeggen, en dan moet ik nog wel even vooruit kunnen met mijn nagels.
hier nog een keer mijn nagels Bekijk bijlage 62696 haha ik wist het ook nooit hoe je fotos moest plaatsen nu wel... meer opties kiezen en dan bijlage toevoegen dan nog een keer op de bijlage klikken hopen dat het lukt.
Ik heb dan geen mooi nagels aan mijn handen maar heb wel apparte nagels op mijn tenen, zal ff een foto plaatsen
Bekijk bijlage 62698 sorry vorige foto is beetje onduidelijk hier nog een keer mijn nagels ik neem echt elke keer wat nieuws dus kan aan de gang blijven met fotos.... ik kijk altijd naar ander mans nagels als ze acryl hebben dan vind ik echt cool