trainingsbroekje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Loeki2, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb bij de HEMA trainingsbroekjes gekocht. Heeft iemand hier ervaring met zindelijkheidstraining mbv van dit soort trainingsbroekjes?

2. Marijntje

Marijntje Bekend lid

9 nov 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Wat zijn dat dan voor een broekjes? Ik heb de normale luierbroekjes van Pampers Up & Go maar ze liggen nog even in de kast. Twijfel wanneer het een goed moment is om te beginnen en of het niet beter is een normale onderbroek bij haar aan te doen zodat ze voelt wat nat zijn is. Ik ben benieuwd van wat voor materiaal die hema broekjes zijn. Misschien hier wel een optie. Ik lees even mee dus!

Marijn

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Het zijn katoenen onderbroekjes met een kunsstoflaagje er om heen en drukknoopjes.

4. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik ben ook wel benieuwd, heb ze ook al zien liggen. Alleen de aankoop heb ik nog niet aangedurfd.

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou de eerste poging was vooral een nat pak, ze pakte het gelijk goed aan ;) maar erg veel last leek ze nog niet te hebben, nu voor de nacht toch maar een Pamper aan. Morgen weer een poging.

6. Marijntje

Marijntje Bekend lid

9 nov 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Mmm...ik ga er ook maar eens naar kijken. Denk dat ik ga beginnen als ze anderhalf is of zo. Misschien te vroeg maar ze vind het wel interessant enzo.

M.

Deel Deze Pagina