En toch moet een tweepersoonsbed minimaal 180 breed zijn anders telt het als 1. Per persoon moet je 90cm hebben. (Aan boord 2 bedden van 160 maar die tellen beide als 1 slaapplek. Voor de arbo dus 9 slaapplekken, in de praktijk 11). Thuis hebben we 160 breed, aan boord slapen wij op 180 en die 20 cm merk je goed! Afhankelijk van humeur en temperatuur wat fijner is nadeel bij de 180 is wel vind ik de losse matrassen (spleet)
Ik heb een bed van 180 bij 210 en ik zou niet anders meer willen. Bij mijn ex hadden we 160 bij 200 en ik zou dat niet weer willen, dit slaapt veel beter vind ik.
Dan 1.60, niet 1.40. Zou mijn keuze zijn. Maar wij hebben een bed van 1.80 bij 2.20 en zou niet anders willen. Moet er niet aandenken om in zo'n klein bed te slapen. Dan zou ik nog liever apart gaan slapen.
Wij hebben nu 1.60 en ik vind het groot zat! We hebben een aantal jaar terug een bed van 2.00 x 2.00 gehad maar dat vond ik veel te groot
Wij hebben nu 1.60m. Maar met 3 kleintjes straks wordt dat te krap voor de zondagmorgen haha. Wij willen graag een 1.80 of 2.00m. Ik vind 1.60 echt minimaal..ik heb erg behoefte aan voldoende ruimte in bed.
Wij hebben 1.60m en heel tevreden over! De helft van 't bed is meestal leeg, omdat we gezellig saampjes slapen (letterlijk). Boxspring met 'n matras in 1 geheel, want zo'n spleet is echt rete irritant!
Nee hoor, 1.20 is een twijfelaar. Wij hebben 1.60 het liefst zou ik toch 1.80 hebben of misschien wel 2.00
Hier 1.80 waarvan 20 cm van mij is en de rest van man en eventueel kids. Ik slaap altijd op het randje en lig heel stil dus heb geen ruimte nodig. Toch zou ik geen smaller bed willen
Toch minimaal 180x200 cm Maar nog liever 200x220 cm ivm lekker veel ruimte Op een bed van 140 kan ik niet meer slapen met m'n man. Vechten elkaar uit bed. Hebben ook lussen dekens, heerlijk comfortabel!
Wij hebben 1.80 bij 2.20 en kleiner zou ik echt niet willen (iets korter zou op zich nog wel mogen). Groter hoeft van mij op zich ook niet, wij hebben zo echt genoeg plek. De kids kruipen er regelmatig bij en dat past prima.
Wij hebben een bed van 1.40x2.00. bevalt prima hoor. Gewoon 1 matras en een groot dekbed van 2.40x2.00. we slapen er prima in. Van ons hoef het niet breder.
wij zijn van 1.40 naar 1.60 gegaan heeeeeeerlijk, vooral als dochter toch zo af en toe besluit om even tussenin te willen liggen. dan liggen we niet allebei te balanceren op t randje maar kunnen we alle drie gewoon fatsoenlijk liggen in de zomer wel prettig ook om iets meer ruimte te hebben dat je niet zo aan elkaar vastplakt