Je klinkt er zoals ik klonk, ik wilde altijd al twee kids. Maar inmiddels zijn we bijna 3 jaar verder, en ben ik pas 35 geworden. ik ben dolgelukkig dat ik nu zwanger ben, Maar het zal bij deze blijven als het allemaal goed mag gaan, want ik vind mezelf ook te oud voor een evt 2e. We hebben er veel moeite voor moeten doen bij de 3e ICSI poging was het gelukkig raak. Ik begrijp best goed wat je bedoeld maar als je kinderwens heel groot is verleg je vanzelf je grenzen. Greets Beeb
ergens ben ik het met je eens het is makkelijk om je grens te verlegen als je echt een wens hebt. Maar omdat het overschrijden van grensen voor mij in het verleden veel problemen heeft gegeven let ik erg goed op mijn grensen. ifv is voor mij echt een grens dat doe ik echt niet... We maken de 3 nog open pogingen af en we zullen verder wel zien.. We zaten nog even te denken of we deze maand anders niet zelf een inseminatie zouden kunnen doen... dan is de kans net iets kleiner op een meerling( omdat het zaad iets minder vna kwalitiet is en dus zonder dat het gewassen is lijkt mij het niet heel erg groot dat alle 3de eitjes ineens wel bevrucht worden) Er schijnen pakketjes te bestaan voor lesbische dames om het zelf te doen... even google dus...
He he de boodschap lijkt eindelijk duidelijk voor partner... Wij stoppen met de medische molen, nu heeft hij het al vaker gezegd, dus ergens hoop ik dat hij niet weer gaat draaien en draaien, maar het klinkt nu of hij het ook zat is. Op natuurlijke manier zou het waarschijnlijk nooit lukken, omdat hij gewoon niet vergenoeg komt. Dus een kindje nee ik geloof niet dat het voor mij is weggelegd....
Zit ik lekker de je vorige berichten te lezen... had ik die mooie banner niet eens gezien zeg Fantastisch Nieuw begin! Ben ook benieuwd hoe het komt hoor... eerst bericht dat jullie zouden stoppen en nu zwanger! Geniet ervan!
JA het is ook allemaal heel heel erg onverwacht... We hadden dus 3 eitjes en de aanrader om niet de iui te doen. Toch gewoon samen geklust, eignelijk gewoon meer om de zin dan nog om het proberen... Blijkbaar is het toch echt zo dat als je het uit je hoofd zet het er gewoon toch van komt... ( hoe wel ik dat niet helemaal geloof). Morgen de bloed test uitslag, dan is het voor mij echt zeker... Maar ik sta zelf ook een beetje heel erg verbaasd...
@nieuwbegin: heb je de uitslag van je bloed al gekregen? Ik heb net even je verhaal gelezen en het is je echt heel erg gegund dus ik duim voor je!
Ja heb het net binnen... mega posi... hcg waarde is 147 en dat schijnt volgens Gent sublime te zijn... Wij zijn echt zwanger raar hoor.....
Woehoew! Vreugdedansje Lekker daar op je wolkje? Wanneer ben je dan uitgerekend? Ergens in januari zeker?
nou echt op de wolk zit ik nog neit, begint langzaam te komen. Ja rond de 26ste jan. Bij jouw alles goed?
Wat goed voor jullie ! Van harte gefeliciteerd hoor ! Geniet er dubbel en dwars van, je hebt er lang genoeg op moeten wachten. Toch ? Gr. Hope 76
Wss zit je pas op die roze wolk na de eerste echo of nadat die eerste twaalf weken voorbij zijn! Erg he, ben je eindelijk zwanger... ben je nog zo onzeker! Wanneer heb je de eerste echo? Hoe voel je je trouwens? Niet te veel last van kwaaltjes? Hier gaat alles goed hoor! Bijna 17 weken alweer... de tijd vliegt!