Hier een moeder die van me pa wou scheiden en ales had getekend eb huis al had en mij in bezit nam. Mijn pa wist er niks van tot dat iemand verteld had. Je moet het wel gewoon eerst aan je man uitleggen waarom het niet meer gaat Ik hou zielsveel van me moeder maar toch vind ik het erg stiekem Btw dit bericht niet citeren!
Sterk van je! Eerst praten is niet altijd veilig en als moeder doe je wat je denkt dat het beste en veiligste is voor je kinderen. Dus je doet het top meid!
@mommy12, had mijn moeder het toentertijd op die manier gedaan lagen we nu met zn allen op het kerkhof. Tis soms maar beter dat de "vader" in onwetendheid blijft. TS sterkte, je gaat hier beter uitkomen!
Mommy12 mijn moeder deed dit ook, ik wist er dan wel vanaf en mocht niks zeggen uiteindelijk kwam mijn pa erachter doordat hij de brief van de woningcoorperatie uit de brievenbus haalde. TS, heel veel sterkte en bezwijk niet onder zijn smeekbedes, het gaat misschien een week of 2 goed en dan begint alles weer opnieuw.
Heel goed van je verwacht niet dat het gelijk over is. Je zit nog wel even om de shit. Maar met deze stap kom je al heel ver
TS, ik hoop dat je ook hulp zoekt voor jezelf! Zodat je weerbaarder zal worden en niet afhankelijk bent van hem. Ik ben blij dat je nu bij hem weg bent, ik hoop dat dit zo blijft. Het heeft al lang genoeg geduurd.
Veel sterkte TS. Als de relatie (pas) beëindigt dan is de kans dat er iets gebeurd het hoogst. De andere persoon verliest controle, kan daar (soms) niet mee omgaan en dat kan heel naar uitpakken. Let goed op je eigen veiligheid. Laat altijd iemand weten waar je ben en/of wat je gaat doen. Ik probeer je niet bang te maken, maar wil je wel alert maken.
ik neem mijn kinderen niet in bezit, ik weet wat ik doe. Als ik de kinderen nu niet bij me heb zit mijn man zo in belgie bij zijn zus onbekend welk adres. Iedere situatie is anders. Ben net bij maatschappelijk werk geweest en die hoorde mijn verhaal en dacht gelijk aan narsisme. De handelswijze is dan idd weg gaan en dan zeggen dat je weg blijft, plus dat hij zelf!!!! al wel 10 keer gezegd heeft dat ik weg moest gaan, hen het ook op de app. Ik moest zaterdag het huis uit zijn.... Ik probeer dat hij gewoon zijn kinderen kan zien, maar VEILIG!!!!!
Inderdaad áls ik gepraat had, dan was hij zoals altijd direct agressief, zodra ik zelf over scheiding was begonnen zou hij foetsie zijn geweest met de kinderen.... En hij zou GEEN psychische hulp voor zijn kinderen regelen, ik wel....
Ik probeer je niet bang te maken, maar wil je wel alert maken. idd, dat is zo, voel me onveilig maar ben ook erg allert!!!!!
Misschien kun je contact opnemen met 'blijf van mijn lijf', misschien kunnen zij tips geven waar je rekening mee kan houden?