Hallo lieve meiden, Wie heeft er ook een pendel die zegt dat je in september zwanger zult zijn? Lijkt me leuk om samen te kijken of deze pendel gelijk krijgt 8) Liefs, Aprill
Ook ik kom me melden. AstridDI en Frencescak hebben mij beide gependeld voor september een jongen ... Ben benieuwd
Leuk dat jullie gezellig mee komen kletsen, hopelijk komen er nog een hele hoop andere meiden Mirtjuh heb je daantje86 en allwoman ook nog een pendel gevraagd? ze geven mij al binnen 1 dag reactie
Ik hoop het ook ... Allwoman heeft mij gependeld voor november een meisje, van Daantje86 nog geen reactie gehad. Ik heb echt allemaal verschillende pendels zoals het er nu uitziet.
Mirtjuh jij gaat ook voor een 3e Wondertje zie ik ikzelf ga ook voor een 3e en ben al trotse mama van 2 jongens . Welk geslacht hebben jou kindjes?
Mariska, wauw 3 pendels voor september ... ben benieuwd. Aprill, wat leuk. Ik wist niet dat je al 2 kindjes had. Ik heb 2 meisjes van 8 en 6 jaar. Hoe oud zijn jouw kinderen?
Mirtjuh leuk 2 meisjes leuk voor je grote meiden om nog een klein broertje of zusje te krijgen is zo lief als ze al iets ouder zijn, hihi.. Hier ook, mijn oudste was 7 toen de jongste geboren werd hij is helemaal gek op zijn kleine broertje (de jongste is nu 1 jaar en 4 maanden)
Ik kijk er ook naar uit hoor, ik denk dat mijn jongste dochter echt een 2e moedertje word. Ik hoor vaak mensen zeggen dat ze niet te veel leeftijdsverschil willen hebben tussen de kinderen, maar ik vind het eigenlijk wel erg leuk.