Al die gruwelijke bloemetjesprints dan! Het zal wel weer 'in' worden ofzo, maar jeetje, wat lelijk zeg! Die lampen van plastic, ze doen me echt aan een slechte space-film denken.. En daar betaal je dan 15 euro voor.. Nee, ik vind de 'nieuwe' dingen ook niet zo leuk
Ik vind dat wel een leuke bank voor op een kamer van een tiener of op een studentenkamer. In het echie is hij mooier!
Ze hebben nu op de kinderafdeling echt veel minder leuke dingen dan toen ik in verwachting was van onze zoon. Zijn spullen schuiven straks gewoon door naar 'de nieuwe'. Ik heb al we gezien dat we de spullen voor zijn nieuwe kamer niet bij Ikea gaan halen. Toch kom ik er nog altijd graag hoor!
Die plastic lampen zullen wel een gezellig licht geven... dat dan weer wel. Maar mij nét iets te uhmm... En zo'n plastic kinderstoel zou door ons zoontje eerder als een duplo-blok aangezien worden
ik heb gister de iphoneapp ff geupdate, maar ik vind het ook tegenvallen.. alles oogt goedkoop, maar dat is het juist niet. jammer. ik vond ikea altijd erg leuk