Nieuw blog

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pancakes, 13 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    @Bacio Ja! Ze hebben uiteindelijk geen kweekje en uitstrijkje afgenomen omdat het al 1,5 week gestopt was en als het echt iets heftigs zou zijn, zou het wel door blijven gaan. Waarschijnlijk komt het omdat ik dus geen goede eisprong heb gehad, dat mijn lichaam maar door blijft bloeden. Ze zien dat niet vaak met Clomid, maar omdat ik maar 25mg heb, zou dat het kunnen verklaren.

En gisteren Ovitrelle meegekregen, die ligt nu in de koelkast thuis...

2. Bacio

Bacio Bekend lid

25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Fijn dat je bloedverlies mogelijk verklaard is en er verder geen onderzoek nodig was! Zelf ook gerustgesteld?

En hoe gaat het verder in zijn werk met otrivelle?

Toitoitoi!!

3. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Ja, ik ben wel gerustgesteld nu, dus da's heel fijn. Nu weer wachten op het volgende bloed ;) De Dupha zit er alweer een weekje in, dus we gaan 't meemaken.

De Ovitrelle mag ik zetten als ze tijdens een follikelmeting zien dat het eiblaasje groot genoeg is. Dus ik blijf Clomid 25 slikken, die mijn eiblaasje wel doet groeien. En dan als het eitje groot genoeg is, mag de Ovitrelle erin om het eitje te laten springen.

Bacio vindt dit leuk.
  4. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Wat blijft het spannend (en onzeker) @Pancakes ! Volg je nog steeds en lees regelmatig je blog, ik vind dat je alles zo goed op papier kan zetten. 'Mooi' om te lezen, is misschien niet het goede woord omdat het hele traject natuurlijk alles behalve mooi is, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

Ik duim ontzettend hard voor je dat je eitje komende cyclus gaat springen met de Ovitrelle! En nog beter, dat het ook gelijk raak is de volgende ronde :) M'n duimen draaien overuren voor je iig!

5. Bacio

Bacio Bekend lid

25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Oeh dat klinkt als een extra zetje die het hem net voor jou en je man zou kunnen doen!!! Duim weer voor je mee deze ronde!

6. Bacio

Bacio Bekend lid

25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Oeh dat klinkt als een extra zetje die het hem net voor jou en je man zou kunnen doen!!! Duim weer voor je mee deze ronde!

7. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Lief!!! Ik hoop het echt! Voorlopig wachten we nog op bloed :-D

8. Bacio

Bacio Bekend lid

25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Even laten weten dat ik aan je denk!

Pancakes vindt dit leuk.
  9. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Wat ben je lief, @Bacio Ik zit inmiddels op CD7. De eerste 2 halfjes Clomid zitten er alweer in. Zo spannend!!!

10. Bacio

Bacio Bekend lid

25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Toi toi toi!!!

Pancakes vindt dit leuk.
  11. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Hoe voel jij je? Je bent al bijna over de 12 weken! Spannend!

12. Bacio

Bacio Bekend lid

25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    10 weken vandaag.
    Mag niet klagen. Vermoeid, dat wel. Maar verder goed.

13. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Spannend Pancakes, ik duim dat de Ovitrelle erbij voor het laatste duwtje zorgt.

14. Lindy1985

Lindy1985 Bekend lid

22 mrt 2017
    578
    550
    93
    Mijn duimen draaien overuren @Pancakes.. ik lees soms nog even mee hoe het met je gaat :oops:

15. Bacio

Bacio Bekend lid

25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Cyclusdag 13 nu? Hoe gaat het @Pancakes?

16. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Pannekoekje! Hoe gaat het met jou?
    Na lange tijd afwezigheid kom ik langzaam weer op deze site

17. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik kwam ook even kijken of je al meer weet of dat dat nog een paar dagen duurt. Hoop dat je je okay voelt.

18. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Hee schatjes, wat lief toch dat jullie elke keer weer komen vragen. Ik heb inmiddels alweer een paar goed verdrietige dagen achter de rug.

Maandag had ik mijn FM op cyclusdag 12. Mijn BMS was al mooi dik: 6,3MM. In mijn rechter eierstok zat een eiblaasje van 15MM, maar op links zaten er twee; één van 16 en één van 19. Bij drie eiblaasjes van 15MM of groter krijg je dus een seksverbod. Dus ik heb maandagavond de Ovitrelle gezet en we mogen een week geen seks hebben. In principe dus weer gewoon een afgebroken ronde en geen kans.

Ben er zo beu van. Nu dus weer overstimulatie op 25MG. Ik heb het idee gestraft te worden voor het feit dat mijn lichaam zo goed reageert op die Clomid... Dus met het ziekenhuis afgesproken nog een ronde op 25MG te doen met Ovitrelle, in de hoop dat dit een incident was. (de vorige twee rondes had ik met 25MG wel gewoon één eiblaasje, maar die sprongen niet zonder Ovitrelle, grrrrt)

En anders moeten we verder gaan kijken, waarschijnlijk Gonal-F... De klap is nu wel weer gesleten, maar maandag was niet leuk. Echt de hele dag gehuild, soms vraag ik me af hoeveel ik nog aan kan. Klap na klap na klap... Maar goed, 't is vallen en weer opstaan, dus ik ben nu langzaam weer aan het opkrabbelen.

19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Kutkutkut gadver wat KLOTE. :( Hele dikke knuffel ook al helpt ie niets..

20. Bacio

Bacio Bekend lid

25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Och lieve @Pancakes !

Wat bewonder ik je toch! Toch na iedere klap wel weer door. Als er iemand al heeft bewezen sterk te zijn dan ben jij dat wel (ookal voelt het voor jou niet zo)!
    Hoop dat dit het allemaal meer dan waard is en je straks een pracht van een zwangerschap mag ervaren. Het is je zo ontzettend gegunt!!!!

Heb je iets te doen of kun je ondertussen iets doen om je gedachten een beetje te verzetten?

Knuffel!

Deel Deze Pagina