Nieuw blog

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pancakes, 13 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Jeetje, ook lieve @Rozeline Jij ook nog steeds niet aan de beurt dus... Hoop voor jou ook zo op mooi nieuws! Dank voor je lieve woorden.

@JosjeM Wij zijn gelijk met de pil gestopt! Ik ook in augustus 2016. Jij mag precies over een week weer naar de gyn. Ook spannend meid. Jeetje, wat een traject is het toch he? Heel erg dank voor je lieve woorden.

@Kangerootje Jij al bijna aan de beurt! Zo spannend. Dankjewel dat je zo meeleeft.

En dan @merel80 Wat een schattige reactie! Je moet je nooit bezwaard voelen om te reageren. Tuurlijk ben ik jaloers op het feit dat je al kinderen hebt, maar het feit dat je je bewust bent van dat geluk maakt het al 100x minder erg. Het ergste vind ik vrouwen die zwanger zijn/kinderen hebben en het volstrekt normaal vinden dat ze allemaal zwanger raakten in de eerste of tweede ronde.

Dankjewel voor je lieve woorden ook. Dat geluk kan ik wel gebruiken. Heb zelf een erg slecht gevoel en heb ook stiekem nog steeds het gevoel dat het gewoon niet waar kán zijn. Dat het toch stiekem cystes zijn. Maar goed, mijn bloed is echt afgenomen, het schijnt echt zo te zijn.

Denk soms dat ik zoveel teleurstellingen heb gehad dat er in mijn hoofd geen andere optie meer is, ook al klinkt dat een beetje dramatisch. Nou goed, als ik volgende week zaterdag nog niet ongesteld ben, dan ga ik testen.

Rozeline vindt dit leuk.
  2. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Dankjewel meid! Het is inderdaad een spannende zwangerschap want met 28 weken waren ze bang dat ik al ging bevallen en heb ik even in het ziekenhuis gelegen.
    Maar nu ben ik thuis en tot nu toe gaat het goed. Mijn baarmoedermond is al wel helemaal verstreken dus moet nu rust houden.
    Ik weet trouwens ook echt hoe jij je voelt, het duurde bij ons 3.5 jaar voordat we zwanger werden, wel tussendoor een miskraam gehad. En een aantal keer positieve testen maar werd dan toch ongesteld.
    Ik had uiteindelijk een operatie nodig voordat het lukte om blijvend zwanger te raken.
    Het is een slopende en heel verdrietige reis. Maar ervaring leert dat het bij de meeste uiteindelijk lukt.
    Niet opgeven!! En echt moed houden en vertrouwen dat ook jullie dag komt!
    Hoewel ik wel weet dat het moeilijk is dat aan te nemen als je nog geen concrte vooruitzichten hebt.
    Ik ga je volgen meid! :)

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik ben wat afwezig maar ik kom gewoon nog een keertje langspiepen voor een knuffel. Ik hoop zo dat je gevoel ongelijk heeft en dat je volgende week zaterdag twee dikke strepen te zien krijgt..

4. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Hey @Micchan Lieffie, hoe gaat het met jou? Je bent er bijna!!!! En ze zit nog :)

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hoe is het nu @Pancakes ?
    Zaterdag testen....spannend! Hoop zo op positief nieuws!

Ik weet nog dat toen we bezig waren voor onze oudste, ik ook even alle hoop verloor. Alle 11 IUI's waren mislukt, de IVF-poging leverde niks op en we waren met de eerste ICSI-poging bezig. Ik had daar geen hoop op. Waarom zou dit wel lukken? Ik zat me al voor te bereiden op een kinderloos leven. Probeerde me daar, hoe triest ook, een voorstelling van te maken. Echter, die ICSI-poging bleek raak!

Daarom zeg ik....hoop dat je gevoel ernaast zit en dat het gewoon raak is!

6. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Hey lieve @Be Happy Wat leuk dat je naar me vraagt! Helaas is het niet raak. Ik heb al enkele testen achter de rug en die waren allemaal gewoon spierwit. Morgen hoop ik dan wel gewoon ongi te worden...

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Jeetje, nee :(. Jullie weg naar een eerste wondertje wordt ook steeds langer helaas. Bij ons duurde het ook 3 jaar voordat we eindelijk zwanger mochten zijn. Had zo gehoopt dat jullie met prachtig nieuws de kerstdagen in konden gaan.

Dikke knuffel van mij!

8. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Wat schattig zeg, @Be Happy! Echt lief dat je zo meeleeft, dikke knuffel voor jou. Ach ja, ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik de eerste klap wel weer heb gehad en achter me heb gelaten ook. Je doet er zo weinig aan hè. Ik heb wel voor de zekerheid woensdag een uitgangsecho om te checken of die eitjes er dan niet weer met z'n tweeën zitten voordat ik aan de Clomid begin. Om zeg maar echt zeker te weten dat het follikels waren. Gaan we meemaken!

9. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    @Pancakes... balen meid. Ik wil je ook een dikke knuffel geven!! Dikkeknuffel03Tekstopstijgerhout.jpg

10. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Balen @Pancakes ik had gehoopt dat je de kerst inging met heel mooi nieuws.

11. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Ik zie dat dit een doorlopend gesprek is, maar ik wilde toch even tussendoor piepen om te zeggen dat ik je blog gelezen heb, en je bedanken dat je dit hebt geschreven, het is zooo herkenbaar, die achtbaan die steeds vlakker wordt. Fijn om te lezen dat ik niet gek (of depressief, of watdanook) word :confused: en dat er toch ook meer vrouwen zijn die dit zo ervaren..

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oh nee lieve Pancakes, gadver wat ontzettend verdrietig. :cry::cry:

13. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Hè bah. Gewoon ontzettend kl*te toch weer. Dikke knuffel mijn duimen blijven draaien.

14. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Wat een lieve dames hier toch. Blij met jullie! <3 @Pimpelmeesje Meid, jij ook al een enorm traject he, jeeeetje wat een ellende!

@Rozeline hoe is het nu bij jou? Wat lief dat je ook zo meeleeft. @Micchan Dank voor je eeuwige steun!! Laatste loodjes voor jou!!!! @Kangerootje Voor jou schiet het ook echt op nu!!

Ik heb net mijn uitgangsecho gehad en er zat 1 cyste van 23MM en mijn BMS was 5,4MM. Nog geen Clomid geslikt en ik had een heeeel korte ongi gehad. Echt maar een paar uurtjes, maar omdat het bloed wel helderrood was geweest schijnt het prima geweest te zijn. Omdat mijn BMS nog wel iets dikker was, gaat ze nog bespreken of ik met Clomid mag beginnen en dat hoor ik later vandaag. Dan is ook nog steeds de vraag of ik op tijd ga zijn met de Ovitrelle, want i.v.m. een weekje buitenland kan ik pas op CD14 (volgende week vrijdag) een FM hebben en dus een eventuele Ovitrelle zetten.

Heel eerlijk? Deze ronde kan me heel even een klein beetje gestolen worden. We zien het wel. Gaat het niet, dan niet, dan gaan we er de ronde daarna gewoon weer voor.

15. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Pfff ik snap je gevoel wel dat deze ronde je even gestolen kan worden.
    Zeker omdat je ook een weekje naar het buitenland gaat... Wat een gedoe ook allemaal, vreemd zo'n korte ongi!
    Hou je taai maar weer!

16. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    @Pancakes ik weet precies hoe vervelend het is als je maar moet wachten en er maar niets gebeurd en iedereen om je heen 'direct lijkt' zwanger te raken.. zo frustrerend:(.
    Ik ben ook nog steeds aan het wachten tot ik echt een keertje een kans hebt. Wij beginnen zodra ik ongesteld met IUI-traject. Helaas laat de ongesteld op zich wachten. Het komt vast wel een keertje goed, maar soms ben ik het zo zat.

17. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Zo herkenbaar @Rozeline en soms vraag ik (de positiviteit zelve) me stiekem wel eens af: komt het wel eens goed? En zo nee? Wat ga ik dan verder doen met mijn leven? Ook dat komt goed, maar ik heb gewoon nooit eerder nagedacht over de optie.

18. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Die optie is de laatste tijd ook vaak door mijn hoofd gegaan, maar ik vind het nog te vroeg om hier echt over te denken. Ik heb nog niet een echte kans gehad. En mocht het ooit zo ver komen hoop ik zo dat ik daarmee om kan gaan.
    We gaan er gewoon vanuit dat 2018 een heel vruchtbaar jaar voor ons gaat worden...

19. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Nou, op een vruchtbaar 2018! Ik had rechts een mooi ei van 20MM, dus de Ovitrelle gaat er zo in.

Rozeline vindt dit leuk.
  20. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Spannend meid...

Deel Deze Pagina