Same old hier. Wat ontzettend fijn dat er een mooi ei te zien was, ik ga keihard duimen dat dit 'm is en dat jullie jaar prachtig begint en verloopt.
Jeeeemig @Micchan Wat goed! Dan heb je nu al je zwangerschap van Logan ingehaald. Zoooo spannend! Laat je het wel even weten als je bevallen bent? Ik kijk bijna niet in andere forum-onderdelen en topics.
@Micchan AAAH, zo spannend voor jou! Hoe voel jij je? Ik ben nu 5DPO, dus wacht nu even af, maar heb woensdagochtend wel weer een vervolgafspraak in het ziekenhuis om het traject te bespreken met de FA.
Ik vind het zo lief dat jullie me af en toe gewoon random vragen hoe het gaat. Echt hartjes voor de lieve meelezers van dit topic. Het gaat goed. We hebben gisteren een gesprek met de fertiliteitsarts gehad en dat was echt zó'n fijn, positief en hoopvol gesprek. Ze gaf aan dat het lang heeft geduurd om me 'op smaak' te krijgen, maar dat nu eigenlijk pas de tweede echte kans is. Zo zie ik dat zelf ook. De 25MG + Ovitrelle is gewoon 'mijn combinatie' voor nu even. We hebben verder afgesproken 6 eisprongen af te wachten. En als ik dan, eind mei, nog niet zwanger ben, dan wordt er een HSG gemaakt. Als die goed is en ik reageer nog steeds goed op de Clomid (ik blijf erop ovuleren), dan gaan we het nog 6 eisprongen zo proberen. Maar voor nu ben ik eigenlijk stiekem best hoopvol dat het voor eind mei gewoon gaat lukken. Op dit moment zit ik op 'het wachtbankje'. Oooh, ik vind het nog steeds zo héérlijk dat ik nu gewoon kansen heb en dat ik op een wachtbankje kan zitten. Ik ben nu 11 DPO. Voel nog helemaal niets, behalve af en toe wat krampjes, maar dat kan ook zijn omdat je 'erop let'. Mijn NOD is pas dinsdag 23 januari. Heb best een lange LF. Heb besloten voor die tijd ook niet te testen. Als ik de 24e nog niet ongesteld ben, pas dan test ik. Nou, bij deze mijn kleine update. Hoe is het met jullie? @Micchan Nogmaals van harte gefeliciteerd met je kleintje!!! Gaat alles goed met jullie? @Jess93 Jij ook alweer over de helft. Voel je je nog steeds goed?
Wat goed en fijn dat het gesprek zo goed gegaan is! Blijf je tot die tijd wel elke keer echo's krijgen om te kijken of de eitjes blijven groeien & springen? Ik sta erop dat ik jou kan feliciteren voordat mijn kleine geboren is hoor! Moet gewoon lukken voor mei!! Spannend, nog een klein weekje voor je kan testen dus! Ik ga weer duimen Tijd gaat enorm snel hier, idd alweer over de helft! Voel me heel goed op wat kleine ongemakjes na, maar dat hoort erbij. Je hoort mij dus zeker niet klagen!
Hoi @Jess93 Ja ik blijf gewoon echo's houden, ook om te voorkomen dat het er ineens toch weer drie ofzo zijn. Zou zóóó leuk zijn als je mij kon feliciteren voordat jouw meisje er is! Wanneer ben je uitgerekend?
Jaa precies, nou dat is wel fijn om iig die controle dan nog te hebben of er wel eitjes springen en of het er niet teveel zijn. Jaaaa daar gaan we voor hoor!! Ik ben 4 mei uitgerekend.
Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en je er een goed gevoel bij had en aan over hebt gehouden! Klinkt inderdaad positief! Wel heel duidelijk ook wat het plan is en wat je eventueel komende tijd mag verwachten, maar ik hoop natuurlijk dat je deze week positief zal testen!!!
Nog geen bloed, maar dat klopt ook, want zou pas morgen ongi worden. Maar ben wel al 15DPO natuurlijk. Spannend! Maar voel niets, dus heb 0 verwachtingen. Nouja, binnen een paar dagen weten we meer.