Hoi allemaal! Ik heb nu sinds een uurtje last van steken rechts in m'n buik en veel afscheiding, officieel moet mijn eisprong maandag plaatsvinden (onregelmatige cyclus dus blijft een verrassing). Dus is het nu de beste tijd om te klussen? Ben alleen bang dat het morgen misschien te laat is aangezien mijn "eisprong" pijn. Iemand die me advies kan geven? Liefs, Kim.
Ja dat gaan we zeker proberen, maar omdat mijn vriend morgen pas thuis is , ben ik bang dat ik te laat ben. Maar niet gegoten, altijd mis. Dus we gaan het zien, bedankt!
Meestal is de pijn die je voelt de laatste groeispurt van je eitje. Dus de eisprong zal niet lang daarna volgen! Zelf heb ik 4 dagen voor mijn eisprong de pijntjes
Vorige maand had ik 1 dag na de pijn mijn ovulatie.(was te zien op echo) Dus k hoop dat het deze maand raak is! Het zou zo fijn zijn. Weg met de ziekenhuis bezoeken dan. Hopelijk houd mijn lichaam me niet voor de gek. Ik houd jullie op de hoogte!
Je kan het groeien voelen, je kan de eisprong voelen... je weet het dus nooit precies. Ik zou gewoon proberen elke dag te klussen en daarnaast is je ei ook na het springen nog 24 uur te bevruchten.. Succes!
Klopt, het is ook niet te zeggen of het eisprong was of laatste groeispurt oid. Ik had dat ook nog gevraagd in het ziekenhuis, zeiden ze ook dat het niet te zeggen is. Helaas heb ik soms zoveel pijn dat seks niet gaat. Deze maand valt het gelukkig mee, de pijn is vandaag vrijwel weg. Hopen op het beste!