Hoi, Wij zijn ons vast een beetje aan het oriënteren op de baby uitzet, met name kinderwagen. Ik weet dat comfort het belangrijkste is, maar ik wil ook wel iets wat ik mooi vind.. En dat is het lastige! Nu heb ik de Maxi Cosi Mura 4 gezien en vind m fijn rijden. Bij Babydump en van Asten komt de prijs rond de 800,00 euro (met reiswieg en zitje). Ik had al ondervonden dat prijzen nogal wat kunnen schelen tussen de 1 of andere winkel, maar bij babyenkoter.nl kost de set 499,00 incl reiswieg, wandelwagen (dat is dan toch het zitje??) en nog een boel extra's. Wat mijn vraag nu is, zou dat inderdaad met zitje zijn? En heeft er iemand ervaring met babyenkoter? Lijkt mij namelijk beetje te mooi om waar te zijn.. Heeft er iemand ervaringen met de maxi Cosi Mura 4?
Van de Mura wordt ook nog het oude model verkocht. Dus dat kan het verschil zijn. Het model van 2012 kost idd rond de 500. Is volgens mij wel incl. zitje en reiswieg.
Er staat 2013 bij.. Baby & Koter | Maxi-Cosi Mura 4 Hybrid Walnut Brown 2013 combi kinderwagen Weet trouwens niet of ik zomaar een link mag plakken hier??
Goh... vind het dan echt wel een mooie aanbieding! Ik vind de Mura ook erg mooi, heb hem alleen niet genomen omdat hij wat zwaarder in gewicht is dan andere wagens, maar ik lees er wel altijd goede dingen over.
Ja, dat had ik gelezen maar vind het wel meevallen eigenlijk. Ja, hij weegt wel wat maar ik vind m goed te tillen. (Scheelt dan misschien ook wel dat ik niet zo'n klein teer poppetje ben haha) Ik vind het eigenlijk nog te vroeg om 'm nu al te bestellen. Maar het is wel echt een goeie aanbieding..
Bij babyentiener staat hij volgens mij voor dezelfde prijs. Is vaak wel alleen de walnut brown editie die voor die prijs staat. Hebben zelf uiteindelijk via mp een maxi cosi mura 4 gekocht, maar anders zou ik hem denk ik daar hebben gekocht.
Dat is inderdaad de "oude" versie. De nieuwe noemt Mura Plus. Deze heeft foambanden ipv luchtbanden, en nog een paar andere kleine verschillen. Als je zegt dat je in andere winkels 800 hebt gezien, dan gaat dat over de Plus denk ik. Maar die oude versie is prima hoor, heb ik ook. Het is echt een super wagen! Ik zou hem kopen, is echt een mooie aanbieding. Wij hebben hem trouwens ook in Walnut Brown. Mooie kleur!
Aan de foto te zien is het het model van 2012, geen probleem natuurlijk, maar zitje is anders. De extra's waar ze het over hebben zijn de standaard dingen die je altijd bij de maxi cosi kinderwagen krijgt. Bij bijv baby-dump heb je ook de complete kinderwagen, 2013 model, maar krijg je er ook nog een maxi cosi, voetenzak en luiertas bij, is toch ook 200. En bij babydump is het zo dat ook al heb je al besteld en betaald en zie je ergens anders een betere aanbieding van precies hetzelfde artikel, dan krijg je het verschil terug, tot an je uitgerekende datum, vond dit een super actie, tijdens zwangerschap nog meerdere keren geld terug of extra's gekregen. Tip: eind deze maand zijn de mama mazzel dagen bij prenatal, vaak veel korting en babydump gaat dan onder die prijzen zitten.
Pas op met online kopen. Veel site zeggen dat ze het nieuwste model verkopen maar dat blijkt dan gewoon een oud model te zijn van het jaar daarvoor. Hebben we ook gehad en dan moet ik ze nog gaan vertellen dat het oude model verkopen ipv het nieuwe en dan gewoon op de site laten staan je wordt dus gewoon bedonderd als je niet goed op let. Vooral met maxi cosi want hier zijn de verschillen nooit zo groot tussen de modelen
Hier een Mura 4 en die bevalt ons prima! Lekker stevig en ook een ouder model gekocht toen wat echt ruim 300 euro scheelde. Soms krijg je idd een luiertas erbij voor iets meer maar mos4schien zoek je die liever zelf uit. Website ken ik niet maar als de prijs hetzelfde is zou ik idd voor de Babydump gaan. Goede ervaringen mee.
Wij hebben de Chicco i Move bij baby en koter besteld. Super wagen en super service! De volgende dag al in huis en persoonlijk geleverd door de vader van de eigenaar, omdat ze vonden dat kostbare kinderwagens niet met de 'gewone' pakketbezorger mee moeten. Ze mailden netjes wanneer het uitkwam en vragen over garantie enz ook allemaal positief beantwoord. Dus over de Maxi Cosi kan ik niks zeggen maar de website en service, super
De goedkope prijs die jij noemt is voor de Mura Hybrid, model uit begin 2013. Zij bieden ook het nieuwe model de Mura 4 Plus aan in een megapack met luiertas, autostoeltje en voetenzak. Ook de adapters voor het autostoeltje zitten erbij. Kijk maar even op hun site. Dit weet ik omdat ik toevallig vorige week mijn bestelde Mura 4 Plus van babyenkoter heb ontvangen. Ik had in eerste instantie de Hybrid besteld maar werd midden in de nacht wakker dat ik toch liever het nieuwere model wilde. Heb de volgende dag zonder problemen de bestelling kunnen wijzigen en alles werd netjes thuis bezorgd.
Hier ook de maxi cosi mura 4 en zijn er helemaal blij mee. Lekker stevige wagen die makkelijk rijdt en simpel op te vouwen is. Hebben hem nieuw gekocht bij baby dump. Bij andere winkels hem goedkoper gezien en toen met die winkels gebeld om na te vragen welk model etc. Kregen toen telkens te horen dat het een hybrid was. Onderstel 2013 en dan wandelwageninzet of wieg van een ouder model of andersom. Toen besloten om het nieuwe model te kopen en geen hybrid.