Nou, al hadden ze een heel leger stylisten meegenomen voor mij, dan nog had ik er na m'n bevalling echt niet zo uit gezien, haha. En ook niet zo bij gelopen, met m'n totaal ruptuur. :')
Vergeet niet dat zij een make-up artist, haar styliste, etc. tot haar beschikking heeft. Met zoveel hulp kunnen de meeste van ons het ook (tenzij je een hele zware bevalling hebt uiteraard!). Na mn tweede bevalling liep ik na drie uur ook weer thuis rond om wat te eten en drinken te pakken of even snel iets te doen. Enige verschil is dat ik me voor niemand mooi hoefde te maken en er daarom als een halfdode hork uitzag. Maar als iemand anders me even had opgeknapt was het een heel ander verhaal geweest. Ik vind het ergens ook wel sneu voor haar. Wie boeit het direct naar haar bevalling hou hoe ze eruit zien en wie heeft er in hemelsnaam zin om lekker opgedirkt te worden? Dat is toch bij uitstek het minst ijdele moment van je leven. Dan wil je lekker toch veel liever lekker met je baby knuffelenen en troetelen in plaats van er leuk uit te zien voor de foto's?
James is leuk, ben heel benieuwd. Hoop dat ze het dan ook zo schrijven en dat de britse royals niet overstag gaan met van die infantiele schrijfwijzen als dj-
Nee ik weet ook wel vrij zeker dat ze dat niet gaan doen. En gelukkig maar, je zou je toch doodschamen als prins met zo'n naam?
Je nam me toch niet serieus?? Waarom zouden Britten in godsnaam de 'Dj' schrijfwijze aannemen terwijl de Engelse'J' al van nature als 'Dj' uitgesproken wordt?? 'Dj' is écht voorbehouden aan Nederlanders die bang zijn dat tante To anders 'Jeems' of 'Jammes' zegt...
Maar Meghan en Harry, zijn wel wat meer 'street', dus wie weet komt er ooit nog een 'Djermayne', 'Princess Tiaami' of iets dergelijks in da Royal Family..
Ik zat hier net over te fantaseren. Hoe zeer ik het tof vindt dat zij wat meer "street" zijn, hoop ik toch op een normale naam
Ik ook, ik denk dat ze zelf veel liever niet zo prachtig in pyama of joggingpak op in bed had gelegen dan helemaal gestyled verplicht te moeten verschijnen voor de media!
Ik denk henry.. en anders arthur.. beide leuk! Ik vind het ook sneu, maar denk als royal dat je je dat van te voren al bedacht had. Je weet gewoon dat het "verwacht" wordt. Wel jammer dat het verwacht wordt, zoiets hoor je in het prive een paar dagen te hebben. Maar he, wie ben ik.