Vanochtend toch maar naar de huisarts geweest mijn laatste menstruatie was 10 juni ik had voorheen nog nooit een menstruatie overgeslagen en nu dus twee. Toch nog even een zwangerschap test gedaan maar deze was negatief daar ging ik ook al vanuit aangezien ze thuis ook negatief waren. Nu moet ik volgende week vrijdag naar het ziekenhuis voor een echo van de baarmoeder en de eierstokken op mogelijk pcos beeld. Ik weet hier vrij weinig vanaf maar naar wat op Google gelezen te hebben word er niet vrolijker op. Ik snap niet als dat het is hoe dat kan. Ik ben regelMatig ongesteld tijdens pil gebruik kon ik de klok erop zetten na het stoppen van de pil vorig jaar december werd ik de volgende maand gewoon netjes ongesteld sommigen cyclus waren iets langer maar niet noemenswaardig. Heeft iemand hier ervaring mee of weet hier meer van af tips zijn welkom En de echo is dat een in of uitwendige echo wat mij te wachten staat? En mocht het zo zijn wat staat mij dan te wachten ? Alvast bedankt
Hoi hoi Ik kan me voorstellen dat je hiervan schrikt. Ik heb niet precies dezelfde ervaring. Ik werd tijdens de pil ook altijd op dezelfde dag ongesteld, maar zodra ik stopte ben ik een jaar lang niet ongesteld geweest. Het kan zijn dat je pco hebt, dat kan de gyn controleren met een inwendige echo en een bloedtest waarbij je hormonen worden gecontroleerd. Het is balen als je pco hebt dat je een kindje verwekken niet vanzelf zal gaan en dat er (veel) ziekenhuisbezoeken voor nodig zijn. Dat is gewoon echt niet leuk. Maar het is gelukkig ook weer niet het einde van de wereld, want de medici kunnen veel tegenwoordig! Als je pco hebt zal er gestart gaan worden met hormoonbehandelingen (het zaad van je vriend/man wordt ook eerst gecontroleerd) waarbij je eerst Clomid (tabletten) moet slikken. Bij veel vrouwen slaat dit aan en groeit er een mooi eitje. Bij mij deed Clomid echter niets en moest ik over op hormonen spuiten wat gelukkig al in de tweede ronde raak was. Kijk lekker rond op het forum, er zijn veel topics over pco en Clomid. Veel succes!
Dankjewel krullie85 was en is nog steeds ff schrikken hopelijk volgende week meer duidelijkheid proficiat met je zwangerschap! En wat een leuke foto zijn dat je eigen agatjes?
Dank je Hopelijk wordt er volgende week al het een en ander duidelijk en wordt je ook een beetje gerustgesteld. Er is zoveel mogelijk tegenwoordig, je kunt met pco ook (snel) zwanger raken. Nee de foto is gejat Maar heb ze wel zelf in alle soorten en maten
Superleuk!! Tam?? Ga je hem nog tam maken? Die beestjes zijn zoo leuk en slim! Dan moet je hem ook van alles leren, dat is zo schattig. We begonnen met een agaatje, helaas na 3 jaar moeten laten inslapen maar dat beestje was mijn alles. Kroop elke avond heerlijk tegen mijn wang aan en kon er uren zitten en kroelen. Hij vond het leuk zich te verstoppen onder een doekje en ik speelde dan wel eens "kiekeboe" met m. Op een dag kwam ik thuis en dacht ik: wat hoor ik nou toch? Ik liep naar de kooi en onder zijn doekje hoorde ik dus "kiek, kiek, kiek" en toen ineens "kiekeboe" en kwam ie tevoorschijn! Sindsdien dus heel veel woordjes gaan leren, ook aan onze andere aga's. Van de 7 aga's die we hebben, kunnen er 5 praten! Hebben inmiddels een flink repertoire opgebouwd en begrijpen heel veel. Als ik mijn jas aanheb en de deur uit wil lopen zeggen er een paar "dada" en als we binnenkomen is het direct "hallo". We hebben ook nog valkparkietjes, die kunnen nog meer, zoals fluiten en een beetje zingen. Liedje van de smurfen, the a-team en happy birthday onder andere. Die beestjes zijn een fijne afleiding! Wat voor soort en kleur is jouw agaatje??
Hahahaha wat leuk zeg! Kunnen ze praten haha dat moet ik croky dan ook maar leren. Croky is al super tam haha je kunt alles met der doen kruipt ook elke avond tegen me aan en gaat lekker slapen meestal op haar zij. Het is een groote vreetzak en vind alles lekker gisteren heeft ze nog wortelstampot gegeten haha.... Croky fluit je wel al precies na en speelt graag verstoppertje. Verder is ze dol op alles wat blingt en vind het leuk als er mensen op bezoek komen. Ze laat echt alles met zich doen en gaat zelfs mee onder de douche. We weten eigenlijk niet precies welk soort het is. Kan wel een foto laten zien maar hoe?? Hihi
aaah dat klinkt echt zoooo leuk he!! Een fotootje met je phone maken, uploaden naar je pc. Als je op "plaats reactie" klinkt (niet via snel reageren) dan zie je boven het tekstveld een paperclipje staan. Zo kun je de foto bijvoegen Leuk die wortelstampot! Die van ons zijn gek op sla, komkommer, wortels en aardbei. Blijven ze ook een beetje gezond van hopelijk! Maar hun favoriete kostje is en blijft popcorn Maar ook wel omdat ze het heerlijk vinden om dat helemaal te versnipperen, knaagt lekker Maar dat krijgen ze niet al te vaak, niet zo gezond voor ze Als ze kan fluiten en geluidjes na kan doen, gaat ze vast ook praten!!
Ik zal zo eens proberen via de iPad gaat dat niet Croky vind gierst nog altijd het lekkerste. Hoe heten jou agaatjes?
Aaaah gossie! Mijn hart smelt!!! Wat een scheet!! Zo lief! Zo sliep mijn favo beestje ook vaak in mijn hand! Geweldige naam ook en super die foto met die zak chips! Ja trotsgierst zijn ze inderdaad ook dol op! Ik twijfel een beetje tussen de soort Roseicollis en Fischeri. Ik denk dat je een mooie kruising tussen die twee soorten hebt Ik heb een knalgele met een rood kopje; die heet Shadow. En een blauwe met perzikkopje: Blinkie. Dat zijn de tamste, daar kun je alles mee doen. De rest is redelijk tam. Drie groentjes: Suki, Dora en Rikkie. En nog een knalblauwe met wit kopje: Moby Ook nog wat valkjes met oa de namen Jip, Janneke en Puck. Ook redelijk tam, maar Puck is de tamste. Ze zitten gezellig in 2 grote volieres in een aanbouw. De drie tamste halen we er elke dag uit, zij hebben ook echt behoefte aan onze aandacht. De rest vindt het wel best in die voliere en hoeft er niet zonodig uit
Wat een leuke namen hihi... Wat geeft zon beestje je toch fijne afleiding hè heb je dat ook? Croky is meer uit der kooi dan erin als wij naar bed gaan slaapt ze nog altijd in een muts daar kruipt ze dan lekker in. Smorgens komt ze altijd nog even bij me in bed tuttele. Alleen als we weg gaan gaat ze wel de kooi in vind ze ook niet erg. Ik praat wel over ze maar dat weet ik eigenlijk niet kan ook een hij zijn Maar goed. Haha
Dat klinkt echt zoo lief hee! Heerlijk ook hoe je met dr omgaat! Zoveel mensen stoppen ze maar weg in een (kleine) kooi Terwijl die beestjes zo gehecht zijn aan mensen,gezelschap en zo nieuwsgierig zijn! Je kunt als hij/zij wat ouder is voelen of het een mannetje of vrouwtje is. Mijn eerste aga dacht ik ook een mannetje, maar bleek een vrouwtje toen er na een jaar een eitje lag Trouwens; hier zijn het wel állemaal de vrouwtjes die kletsen en geluiden nadoen bij de aga's. Bij de valkjes is het omgekeerd! Dus wel een goeie kans dat het een vrouwtje is dan!