@gebakje: hoe was ziekenhuis?? @itsme: je moet niet op de temp letten temp zegt niet altyd wat gewoon op nod dag testen dan weet je meer. ik zal voor je blijven duimen. Vanmorgen heb ik bloed geprikt 3flesjes en morgen aan clomid beginnen.
ik heb goooooooed nieuwsssss!!! er zijn 2 roekels van eitjes gesprongen en als me man die niet kan raken dan weet ik het ook niet hahahahahahahahah beide eierstokken is er een ei gesprongen a.s. woensdag moet ik bloedprikken en mag de week daarop een zwangerschapstest doen als ik niet ongi ben gewordn
@ gebakje, wat een goed nieuws! ik ben vandaag ongi geworden, dus zondag starten met de 2e fase van Clomid, maandag 28 november weer naar Zh voor echo.. Spannend allemaal , Fijn weekend meiden, voor de rest alles goed met jullie?
@ gebakje Jeejj!!! Wat fijn! Dan kunnen wij tegelijk testen haha. Ik ben benieuwd. @seen Nieuwe ronde, nieuwe kansen zullen we dan maar zeggen
@Sween4, hey niet zo sip! soms heeft clomid een aanloopje nodig deze maand niet maar volgende maand misschien wel niet gaan stressen, ontspannen blijven... werkt vaak ook in je voordeel!
@twiss88 is goed 29ste doe ik ook testen en als het negatief is en ik ben nog steeds niet ongi dan test ik 2 december weer hihih
Hey meiden, hier ook drukke dagen op het werk gehad, dus weinig tijd gehad om te reageren. Eigenlijk moet ik morgen testen, maar ik verwacht dat het weer niks is en dat betekent dus beginnen met provera. Denk dat ik dat uitstel tot zondag, zodat ik onbezorgd mee kan met het vrijgezellenfeest en niet verdrietig hoef te zijn tussen al die meiden en 2 zwangeren, want ondanks dat je een negatieve test verwacht is het toch elke keer een klap. Zondag dus waarschijnlijk beginnen met provera en dan hopen dat de clomid aanslaat! Lees dat het voor een aantal meiden hier ook weer spannende tijden zijn, ik duim voor jullie!!! Lijkt me zooooooooooo gaaf als het lijstje steeds meer roze wordt straks!!! Te beginnen op de 29e voor Twiss en gebakje! En Jessebel, succes met klussen, fijn dat je weer een eisprong hebt!
Hallo allen, @gebakje: dat is goed nieuws. Fijn dat je een goede eisprong hebt gehad. @twiss & gebakje: duimen voor de 29ste. Spannend! @allen: gisteren echo en uitslag bloedonderzoek gehad. Alle zwangerschzpshormonen zijn uit mijn bloed. Tijdens de echo was te zien dat baarmoeder helemaal schoon was en dat er een eitje al aan het groeien was. Komende woensdag terugkomen om te kijken of eitje zelf is gegroeid en misschien zonder hulp gaat springen. Wanneer dit niet het geval is, start ik woensdag aan een nieuwe cyclus provera en daarna Clomid. Ik verwacht dat het eitje niet vanzelf groeit en ik woensdag kan starten, als dat het eitjes wel zelf groeit dan is dat natuurlijk mooi meegenomen. Groetjes Margje
@ gebakje Nee, maar dat is toch morgen pFf wachten duurt zoooo lang @julia Ik ben even kwijt of je deze ronde clomid hebt gebruikt. Als dat zo is, word je toch vanzelf ongi? Nog beter: dat het gewoon raak is :-D @marg Dat is goed nieuws!! En ook dat je ei zelf al iets heeft gedaan! @itsme Hoe was je temp vanmorgen? @alle Wil iedereen zichzelf weer even aanpassen in de lijst?
he dames!! Sorry dat ik bij jullie inbreek...... ik heb gisteren te horen gekregen dat ik pcos heb,,,,,,ik heb altijd flinke buikpijn als ik ongsteld word,,voortaan zo erg dat ik me ziek moet melden op me werk,, nu heeft me huisarts me doorgestuurd naar de gynecoloog en daar ben ik gisteren geweest,,,helaas kunnen ze niets doen aan me vreselijke pijnen,,,maar zagen ze met een inwendige echo dat ik PCOS heb! ,,,,,maar lees bijna bij iedereen dat ze niet ongesteld worden,,maar ik word gewoon ongesteld,,,iedere maand weer en heb een vrij regelmatige cyclus,,,ook heb ik geen overgewicht, geen overbeharing of acne!! wel heb ik meer als 10 blaasjes op iedere eierstok,,,, 30 nov, hebben mijn vriend en ik gesprek bij de IVF arts,,ben erg benieuwd wat ze dan gaan doen....mss een hele stomme vraag...maar clomid is dat ook een medicijn om je menstruatie op gang te laten komen?? wij zijn nu 1 jaar bezig om zwanger te raken! veel liefsss mandy
Marg dat is goed nieuws zeg! Hopelijk gaat het uit zichzelf gebeuren! Twiss nee het wordt straks mijn 1e ronde clomid, maar ik heb van de gyn deze datum meegekregen voor het geval ik per ongeluk toch spontaan zwanger geraakt ben dan moet de provera natuurlijk niet alles weer afbreken itsme hoe staat het met je temp? Hoi Mandy ik heb ook geen acne, overbeharing of overgewicht maar ook pcos. Er zijn dus geen vaste richtlijnen voor. Clomid wekt inderdaad een eisprong op, mag ik vragen waarom jullie al meteen voor ivf moeten gaan en jij niet ook clomid kan proberen of spuiten? Vind dit wel heel heftig hoor meteen! Heb je ook bloed laten prikken om de diagnose te bevestigen?
@Julia: op internet lees ik ook dat de menstruatie uit moet blijven ook daar heb ik geen last van...er is idd bloed geprikt...volgende week heb ik de uitslag daarvan....wij hebben eerst een gesprek met de ivf arts waarom precies durf ik ook niet te zeggen...maar verwacht dat deze arts wel gaat zeggen om te starten met clomid of spuiten....vind het erg spannend omdat ik eigenlijk ook niet zo goed weet wat ze gaan doen Liefs
Even het lijstje weer bijwerken want ik ben sinds vandaag aan de clomid begonnen. Pluto2008:Wachten op menstruatie Itsme82: Wachtbankje NOD op 20-11 Croissantje: Opzoek naar ei...eerst lekker op vakantie! Zuss: Primolut aan het slikken tot zondag 20 november Linda1984: Opzoek naar ei... Missoni: Clomid ??mg aan het slikken van?? tot?? Milolove: Wachtbankje eerst lekker op vakantie! Twiss88:Wachtbankje..NOD op 29-11 Taaamaaar: Clomid aan het slikken van 13-11 tot 17-11 Marg: Wachtbankje hopen dat het zwangerschapshormoon uit het bloed is. Kelly01: Provera menstruatie opgewekt...Zaterdag 19-11 dag 3 van menstruatie begonnen met clomid t/m woensdag 23-11. Jolien2: Provera aan ht slikken tot ?? Julia 26:Tot 19-11 wachtbankje dan Provera tot 29-11 gebakje2011: 18-11 FM ziekenhuis! eitje gesprongen? Sween4: Wachten op menstruatie, en dan op dag 3 van de cylcus starten met Clomid 100 mg. Jessebel: Opzoek naar ei: 17-11 FM ziekenhuis, eitje gegroeid? Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken
Lieve dames, ik ben helaas ongesteld geworden.... Zit er ff zwaar doorheen en zie erg op tegen ma weer aan de clomid. Ik hoop dat jullie meer suc6 hebben deze ronde.
hoi dames, even snel want ik moet zo weg. Ik denk dat ik gisteravond (laat) mijn eisprong heb gehad, helaas was mijn man gisteren dus niet thuis (grrrrrrrrrrrrrrr), nu is hij ook weg, hij is pas vanavond thuis, heeft het dan nog zin om te klussen? We hebben het dinsdag en donderdag wel gedaan. Ik kom straks of morgen even uitgebreid reageren. gr. Jessebel