Milolove: Zwanger : ? Gebakje: Zwanger : ? Marg: Zwanger : ? Linda1984:Zwanger van drieling: ? Anoniempje2011: Zwanger : 5 okt Croissantje:Zwanger : ? Pipsqueak:Provera slikken Jolien2:Provera slikken Wachtende: Wachten op menstruatie (bloedtest negatief) Twiss88: Wachten op menstruatie Maddie1990: 29-1 t/m 2-2 clomid 150 mg Julia 26: t/m woensdag clomid slikken, die dag ook evaluatie Itsme82 t/m 22/2 Clomid 22-2 FM Marijelensink: menstruatie opwekken provera PCOmama: 15-02 FM (21-02 positieve ovulatietest !!) Sween4: Puregon 125 eh, 5 (grote eitjes), 15,14,12, 11,5, 11.5 22.2 FM NikiL: NOD 11-02 Oudejaarsvlinder: NOD 18-02 Zuss: NOD 02-03 Kelly001: wachtbankje Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken, Puregon spuiten Het werken was op zich erg fijn alleen veels te veel gedaan. Je loopt toch weer meer dan gedacht. Lag er bijvoorbeeld een patient op de afdeling die nog gezien moest worden...helemaal aan de andere kant van het ziekenhuis natuurlijk. Vandaag dus ook veel pijn en een dikke blauwe knie gehad. Morgen weer een drukke dag...eerst werken, dan fysiotherapie en dan de tandarts. Wel fijn om weer afleiding te hebben. Ik ben nog steeds niet ongi...totaal geen teken dat er ook maar iets aan zit te komen. Hoe regelmatig zijn jullie met Clomid?? PCOmama: kijk eens aan !! Aan het werk jij
@pcomama: mooi positief test ik zou zeggen klussen maar. en hopen op een mooi resultaat. trouwens welke ovulatie test gebruik je. ik ben ook van plan ovulatie testen te gebruiken maar heb geen idee welke ? xxx
@Wachtende je moet wel rustig aan doen he meid!! Te snel van alles willen schiet niet op afcourse! Balen van je IUI! Maar is het echt zeker dat het nega is dan? Het kan nog even duren toch...wellicht late innesteling gehad?! Krijg je geen echo ofzo? @Kelly, we hebben geklust vandaag en eergisteren en de rest van de week doen we ook..en volgende week erbij! Dit ei ontgaat mij mooi niet hahaha
Milolove: Zwanger : ? Gebakje: Zwanger : ? Marg: Zwanger : ? Linda1984:Zwanger van drieling: ? Anoniempje2011: Zwanger : 5 okt Croissantje:Zwanger : ? Pipsqueak:Wachten op menstruatie Jolien2:Provera slikken Wachtende: Wachten op menstruatie (bloedtest negatief) Twiss88: Wachten op menstruatie Maddie1990: 29-1 t/m 2-2 clomid 150 mg Julia 26: t/m woensdag clomid slikken, die dag ook evaluatie Itsme82 t/m 22/2 Clomid 22-2 FM Marijelensink: menstruatie opwekken provera PCOmama: 15-02 FM (21-02 positieve ovulatietest !!) Sween4: Puregon 125 eh, 5 (grote eitjes), 15,14,12, 11,5, 11.5 22.2 FM NikiL: NOD 11-02 Oudejaarsvlinder: NOD 18-02 Zuss: NOD 02-03 Kelly001: wachtbankje Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken, Puregon spuiten
Milolove: Zwanger : ? Gebakje: Zwanger : ? Marg: Zwanger : ? Linda1984:Zwanger van drieling: ? Anoniempje2011: Zwanger : 5 okt Croissantje:Zwanger : ? Pipsqueak:Wachten op menstruatie Jolien2:Provera slikken Wachtende: Wachten op menstruatie (bloedtest negatief) Twiss88: Wachten op menstruatie Maddie1990: 29-1 t/m 2-2 clomid 150 mg Julia 26: t/m woensdag clomid slikken, die dag ook evaluatie Itsme82 t/m 22/2 Clomid 22-2 FM Marijelensink: menstruatie opwekken provera PCOmama: 15-02 FM (21-02 positieve ovulatietest !!) Sween4: Puregon 125 eh, 5 (grote eitjes), 15,14,12, 11,5, 11.5 22.2 FM NikiL: NOD 11-02 Oudejaarsvlinder: NOD 18-02 Zuss: NOD 02-03 Kelly001: wachtbankje Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken, Puregon spuiten Dank je wel voor de big smile
Hi Meiden Beter PCO Mama, succes met klussen!! net weer terug van echo, ze zijn zonder het spuiten van gisterenavond wel iet gegroeid, ene 18 mm, andere 16 mm en twee van 14 mm geloof ik, ze gaan nu overleggen met de arts en dan hoor ik meer, maar ze zijn nog te klein voor de pregnyl dacht ik, dus misschien vanavond wel of niet spuiten en morgen terug? nou ff duimen weer haha... Werkse meiden!
Milolove: Zwanger : ? Gebakje: Zwanger : ? Marg: Zwanger : ? Linda1984:Zwanger van drieling: ? Anoniempje2011: Zwanger : 5 okt Croissantje:Zwanger : ? Pipsqueak: Menopur spuiten vanaf 24-02 Jolien2:Provera slikken Wachtende: Wachten op menstruatie (bloedtest negatief) Twiss88: Wachten op menstruatie Maddie1990: 29-1 t/m 2-2 clomid 150 mg Julia 26: t/m woensdag clomid slikken, die dag ook evaluatie Itsme82 t/m 22/2 Clomid 22-2 FM Marijelensink: menstruatie opwekken provera PCOmama: 15-02 FM (21-02 positieve ovulatietest !!) Sween4: Puregon 125 eh, 5 (grote eitjes), 15,14,12, 11,5, 11.5 22.2 FM NikiL: NOD 11-02 Oudejaarsvlinder: NOD 18-02 Zuss: NOD 02-03 Kelly001: wachtbankje Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken, Puregon spuiten, Menopur spuiten Op het moment dat ik mijn lijstje aanpaste werd ik ongesteld Had vrijdag al een afspraak staan om het spuiten te leren. Dat is dan ook cd3 en mag gelijk die dag beginnen met spuiten, nadat er met een echo is gecontroleerd of alle cystes weg zijn. Spannend!! Zie alleen op tegen een inwendige echo op mijn 3e menstruatiedag. Bedoel het is al erg genoeg die inwendige echo's, maar om er nu ook ongesteld bij te zijn...zucht.. maar weer even doorbijten, het is voor een goed doel. @wachtende balen dat de iui niet gelukt is zeg. En rustig aan doen met werken hoor! goed aan jezelf denken en niet teveel hooi op je vork nemen. @PCOmama veel plezier met klussen!!! @de rest hoe gaat het met alle bijna nod's en alle groeiende eitjes?
Kutttttttttttttttttttttttttttttzooooooooooooooooooooooooooi Zijn er meerdere van boven de 13 mm, 1 teveel, mag nu niet doorgaan moet cancelen en dan ook tot volgende week geen sex hebben, ik wordt volgende donderdag gebeld .moet dan weer aan de Duphaston ongesteld worden en denk dat ik dan moet beginnen op 75 of 100 mg, maar ik ben beetje teleurgesteld in het ZH, als ze zondag al hadden gezien dat er veel eitjes waren en waarom moest ik dan zo;n hoge dossering blijven spuiten? gisteren mocht ik niet spuiten en zijn ze ook gegroeid dus vind het gewoon echt kut, sorry voor mijn taalgebruik.. zit ff in een dipje!! Over ongeveer 3 weken weer starten dan maar!! Liefs hebben jullie dit ook wel eens gehad?>? en hoe gingen jullie hiermee om, ik weet nu wel tenminste dat mijn lichaam wilt werken maar zo veel is ook weer niet goed haha
@sween jeetje dat is zeker Kut!! Wat een teleurstelling, ik leef helemaal met je mee!!! Vind het ook wel stom dat het ziekenhuis hier niet zorgvuldiger mee om is gegaan. Bedoel heb er zelf geen ervaring mee, maar ze hadden toch al gezien dat het er meerdere waren?? En dan ook nog 1 teveel, das echt shit zeg!Dikke knuffel voor jou!! En inderdaad na zo'n lange tijd weet je gelukkig wel dat je lichaam meewerkt, ook al is het dan zoveel. Maar de teleurstelling is nu veel te groot. Ga goed voor jezelf zorgen en laat je lekker verwennen met allerlei leuke en lekkere dingen (Behalve sex dus.....) en hopelijk voel je je snel beter en kan je er weer helemaal tegenaan!
@ pcomama, gefeliciteerd met je positieve ovutest @ sween4, wat een vervelend nieuws, sterkte! @ all, hier nog geen ongi. morgen ga ik voordat ik naar de negen maanden beurs testen met 2 voor 5 van kruitvat. even kijken wat deze test morgen zegt.
Ik had gister follikelmeting na clomid 50mg genomen op cd 3tm7. Nu op cd 12 ei links 11mm en rechts 13mm. Vrijdag opnieuw meten.... hopelijk groeien ze door Er was ook slecht nieuws, bms was 2,6mm das veeeeeel te dun Heeft iemand ervaring hiermee!! Wat zeggen de getallen? Is er nog een kans op zwangerschap deze maand?
Gloeiende gloeiendeee:x Sorry voor het ego bericht hoor. Knie was gisteravond weer gewoon normaal. Vandaag alleen achter de computer gewerkt...kom ik net bij de fysio. Hij vraagt of de knie nog dik was...dus ik heel blij nee hoor. Gaat hij kijken is die knie me toch dik, niet normaal. Ook weer blauw/paars dus nu rust rust rust Als het vrijdag niet weg is moet ik naar de chirurg want hij is bang dat er bloed in het gewricht loopt. Ook nog steeds geen enkel teken van een komende menstruatie...wat is dit voor @#$# lichaam
Zie Wachtende DOE NOU EENS RUSTIG AAN!!!!! Pff moet ik nou alles zeggen Hup op de bank en relaxen jij!
Even snel een ego berichtje, want ik heb het druk en probeer morgen even op jullie te reageren. Ik ben vandaag weer voor een fm geweest en links was alles rustig en rechts was een follikel van 23mm te zien die elk moment kan springen. Duimen jullie aub voor me :-D. Vrijdag weer opnieuw terug.
Ik zit braaf op de bank hoor...mijn fysio is ook aardig streng gelukkig Heb de rode duivels mogen ontvangen, op naar IUI 2. Heb mijn banner alvast in lente thema gemaakt
Niki nou jij ook klus ze dan maar!! Wachtende, balen....maar net zoals je zegt op naar ronde 2! Je hebt nu wel een mooie 'korte' cyclus he! Dat is wel fijn.