Nieuw clubje Pco en Clomid....

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Pluto2008, 4 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    @marije
    Toen ik provera moest, moest ik ook 10 dagen slikken. Ik zou even de gyn of apotheek bellen. Als je die vandaag niet kan bereiken, zou ik toch vandaag ook nog een pilletje pakken. Teveel kan geen kwaad, maar als je er te weinig slikt, kan het zijn dat je geen menstruatie krijgt.

2. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    OKE DANK JE DENK DAT ik dat maar doe, ook toeval wilde het soosje weggoiien en toen dacht ik er rameld nog wat in zaten er dus nog 3 ! en dan bel ik morgen wel even met de apotheek.

groetjes

3. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    met hoeveel dagen had jij je menstruatie met de provera met de duphaston had ik dit altijd precies de 10de dag vanaf de eerste dag slikken

4. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Met provera had ik een week na de laatste pil mijn menstuatie. Met promolut al 3 dagen na het laatste tablet. Ik hoop voor je dat het bij jou niet zo lang duurt. Ik vond zeven dagen toch wel lang.

5. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden.
    Mijn reactie op de vorige discussie bedoelde ik niet om mensen af te stoten. Juist niet !! Ik vind het zeker motiverend om succes verhalen te lezen maar soms vind ik het lastig om dat te zien omdat ik er niet mee geconfronteerd wil worden oid. Ik denk dat de meesten dat wel snappen. Dit neemt niet weg dat ik het mensen niet gun. Tevens kan ik me ook voorstellen dat het voor zwangeren lastig is om hier wat te posten omdat je in een andere fase zit. Ik denk dat het belangrijk is dat we respect hebben voor elkaar en voor elkaars situatie.

6. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Twiss Succes donderdag !! Spannend hoor !!

@ Sween: misschien wel innesteling??

@ hier: nog steeds steken in mn beide liezen, alsof er iets op spanning staat (klopt ook wel met een ei van 23 mm en 16 mm). Vandaag geklust maar had er niet zoveel zin in. Het voelt zo naar als je eigenlijk geen zin hebt maar toch 'moet'. Herkenbaar?

7. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    ik hoop ook dat ik binnen nu er 3 dagen wel ongi wordt nieuwe ronde nieuwe kansen. hopen op de 150 mg clomid arm mannetje van me met de 100 kon ik al boos worden om niks.....

8. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Marije: ik had de eerste keer 2 dagen na t stoppen van provera mijn menstruatie en de laatste keer 'pas' na 7 dagen....

9. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Milolove: Zwanger : ?
    Gebakje: Zwanger : ?
    Marg: Zwanger : ?
    Linda1984:Zwanger van drieling: ?
    Anoniempje2011: Zwanger : 5 okt
    Croissantje:Zwanger : ?
    Oudjaarsvlindertje: Zwanger: oktober
    Pipsqueak: een maand helemaal niets
    Jolien2: Zeer waarschijnlijk 29-2 eisprong dan +/- 16-3 (N)OD
    Wachtende: Wachten op menstruatie (bloedtest negatief)
    Twiss88: Wachten op menstruatie
    Maddie1990: 29-1 t/m 2-2 clomid 150 mg
    Julia 26: wachtbankje
    Itsme82 t/m 22/2 Clomid 22-2 FM
    Marijelensink: menstruatie opwekken provera
    PCOmama: 15-02 FM (21-02 positieve ovulatietest !!:D)
    Sween4: Wachtbankje NOD 10-03
    NikiL: NOD 11-02
    Zuss: NOD 02-03
    Kelly001: wachtbankje

Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken, Puregon spuiten, Menopur spuiten

10. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    oke en hoeveel pilletje moest jij dan 7 of 10??

11. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik had 10 dagen provera. Heb jij last van bijwerkingen? Ik was zooooooo labiel :(

12. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    ik ken het, mijn haar is vet in 7 dagen al 2 kilo aangekomen tewrwijl ik netjes stil stond (hoop dat het vocht is) hoofdpijn. em zeker labiel gelukkig weet ik waardoor het komt had hiet met de duphaston minder last van de als het weer nodig is hoop het niet wsnt dat zou betekenen dat ik ook op de 150 niet reageer vraag ik mooi weer om de duphaston!!

13. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    @jolien
    'Moeten' als je geen zin hebt is inderdaad niet prettig. Gelukkig heeft manlief daar niet zo'n moeite mee. Met de provera voelde ik me ook heel slecht, labiel is het goede woord. Met primolut had ik daar minder moeite mee.

14. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    Ik moest ook 10 dagen provera en ze zeiden ook dat je de kuur altijd af moest maken. Halverwege de kuur ben ik overgestapt op orgametril, omdat ik te heftig reageerde op de provera.

Nou meiden, ik krijg deze maand geen echo's, omdat mijn lichaam het zo goed doet op de clomid. Maar heb nu al vanaf zaterdag (dus 4 dagen)! positieve ovulatietesten. Snap er niks van....
    Zaterdagavond vreselijke buikpijn, dit was zondag over. Precies op de dag dat ik mijn ei had moeten krijgen. Maar de test is nu nog positief en ik heb een beetje blaasontstekingachtige klachten. Ik snap er niks van....iemand enig idee of dit normaal is?!

15. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    @julia
    Ik heb geen idee, misschien een idee om toch maar even een echo aan te vragen. Misschien heb je meer dan 1 ei??

16. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    ja, dat dacht ik ook. Als het aanhoudt en ik test morgen nog positief ga ik bellen! Jij hebt donderdag gesprek he? Spannend!

17. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Wel laten weten he! Ja ik heb donderdag een gesprek, zie er echt tegenop. Ik ben zo bang dat ze de clomid willen verhogen, terwijl ik daar echt geen vertrouwen meer in heb. Ik hoop dat ik weer mag gaan spuiten, daar vertrouw ik meer op.

18. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Ik neem toch aan dat je daar zelf ook wel invloed op hebt? Als jij nou aangeeft dat je daar een beter gevoel bij hebt. Hoop echt voor je dat ze daar begrip voor tonen en dat je gewoon mag spuiten ipv clomid. Ik kijk het nog 1 dag aan en anders neem ik inderdaad contact op met het ziekenhuis. Ik houd jullie wel op de hoogte!

19. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Ik denk wel dat ik inspraak heb, maar zij moeten het voorschrijven en hebben dus het laatste woord. Als het goed is kom ik morgen in de grote gynvergadering, dus ik hoop dat ze iets goeds voor me bedenken.

20. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Kan ik niet een van die posi ovutesten van jou lenen? Of werkt dat niet zo.. ;)

Deel Deze Pagina