Nieuw clubje Pco en Clomid....

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Pluto2008, 4 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    De grote gynvergadering hihi, klinkt wel interressant ;)

2. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Ja he, en dan hebben ze soms ook nog een kleine, maar ik mag in de grote, ik denk dat ik een bijzonder geval ben.

3. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Ja, soms is het leuk om een uniek geval te zijn. Maar met dit soort dingen zijn we toch het liefst allemaal doorsnee! Nu maar hopen dat het snel resultaat mag hebben en dat het het ook waard is geweest.

4. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Ja in dit geval zou doorsnee beter zijn. Helaas ben ik meestal niet zo doorsnee, dus nu ook niet. Maar als het uiteindelijk allemaal goedkomt, maakt dat ook niet meer uit.

@zus
    Heb je al getest? Of houd je het nog vol?

5. Zuss

Zuss Bekend lid

3 nov 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, ik had gisteren opeens pijnlijke borsten. Dacht dat het aan de oude bh lag die ik droeg. Ik zit twee dagen voor mijn NOD. Vanochtend sloeg echter de testdrang toe en dit is het resultaat... :$:$:$

Wat denken jullie? Ik durf het nog niet te geloven...

6. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

@ All, een paar vraagjes

Ik zit met een paar vragen:
    - Zijn er meer leden in je familie die ook pco hebben?
    ik heb namelijk 2 zusje en toevallig heeft 1 van de 2 ook pco/

- Zijn er ook mensen die een depressie hebben of er heel snel last van hebben en provera/primolut en clomid slikken?
    mijn zusje die heeft namelijk last van en is bang voor de hormonen. Ze heeft er ook erg veel last van als ze de pil slikt, dus dat doet ze ook niet meer.

@ twiss, ik hoop dat donderdag alles goed komt!

7. oudjaarsvlinder

@ zuss, spannend! ik zie er toch echt een positieve test in :)

8. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou Zuss, dat ziet eruit als een hartstikke positieve test!!!! Ik zeg alvast GEFELICITEERD!!!!!

9. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    zus
    Ik zeg: gefeliciteerd!! :D dit is een knaller!!!

@oudjaarsvlinder
    Dank je. Mijn moeder heeft ook pcos, ik heb alleen geen idee of zij ook overgevoelig is voor hormonen

10. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Zuss waaaaaaaaauuuuuuuwwwww!!!!! Die is echt vet positief!!!! Het is je zo gegund! Gefeliciteerd hoor meid, geniet ervan!

Oudjaarsvlinder niemand in mijn familie heeft PCO, ik heb vroeger wel veel last gehad van depressies en was daarom bang voor de Clomid, maar tot nu toe valt het me mee.

Bah, hie nog steeds een beetje gevoel alsof ik blaasontsteking heb. Vanavovond nog maar een keer een ovulatietest doen, hopen dat 'ie na 5 dagen eindelijk niet meer positief is. Hihi, de jaren hiervoor wilde ik zooooooooooo graag een positieve ovulatietest en nu hoop ik alleen maar dat het een keer klaar is, is wel het andere uiterste he! Moet wel zeggen dat 'ie zaterdag en zondag echt donkerder was dan de controlestreep en maandag en dinsdag even donker als de controlestreep, maar nog wel echt positief.

11. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Oh en Twiss, ik wil rustig een paar van die testen naar je opsturen hoor:D

12. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Als ik daar dan ook zwanger van wordt, kom ik ze nu nog halen :p

13. Zuss

Zuss Bekend lid

3 nov 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een snelle reacties allemaal! Het is echt zo onwerkelijk...
    :D:D:D

Mijn man weet het nog nieteens want die was al op z'n werk. Ik weet nog niet hoe ik hem moet vertellen.
    :$

Sinds ik de uitslag zag heb ik het zo enorm warm, ik ziet hier gewoon in mijn ondergoed in mijn werkkamer met de gordijnen dicht achter de computer...
    ;)

Ow, ik wil ook echt reageren op jullie verhalen hoor, maar mijn concentratievermogen laat mij even in de steek. Komt later goed?!

14. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    @zus
    Klink heel begrijpelijk hoor haha. Misschien is het een idee om iets leuks te kopen voor je man?

15. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Gefeliciteerd zuss!! Die is echt wel positief zeg. Geniet ervan

16. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend zusss betekend dat rechter streepje dus mooi postief?? en maakt het nog verschil of het donker of licht is? maarje zit nog twee dagen voor je NOD, dus moet helemaal goed komen! kleine felicitiatie alvast!!
    @ Twisss, succes morgen! komt helemala goed, je moet echt over op spuiten dat gaat zeker werken!!

17. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Thanks sween :)

18. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik duim voor je! op postief nieuws!!!

19. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    zuss gefeliciteerd. twee dagen voor je nod is dit zeker positief.... misschien een speentje kopen met mijn papa is the best en die geven???

groetjes

20. oudjaarsvlinder

Gefeliciteerd trouwens! :D,

ik had een shirt gekocht met trotse papa voor mijn vriend en voor mijn (schoon)ouders had ik bij de zeeman stand bij hhb een doorzichtig doosje in vorm van fles gekocht en daarin zat een romper met Hi, I'm new here

Deel Deze Pagina