zuss dit gevoel hou je nog wel eventjes denk ik alleen wordt het langzaam allemaal wat werkelijker vooral na de eerste echo.... het is iets wat je heel graag wilde en nu dat dan eindelijk zo is weet je niet wat je met je gevoel heen moet blij,en onzeker tegelijk en daarma de hormonen die door de zwangerschap ook nog is extra versterken maar geloof me je gaat er echt nog wel van genieten hoor....... digi knuffel
Gefeliciteerd Zuss!!!! Besef je het alweer een beetje meer vandaag? Milolove: Zwanger : ? Gebakje: Zwanger : ? Marg: Zwanger : ? Linda1984:Zwanger van drieling: ? Anoniempje2011: Zwanger : 5 okt Croissantje:Zwanger : 12 okt Oudjaarsvlindertje: Zwanger: oktober Zuss: Zwanger!!!!!!!!!!!! Pipsqueak: een maand helemaal niets Jolien2: Zeer waarschijnlijk 29-2 eisprong dan +/- 16-3 (N)OD Wachtende: Wachten op menstruatie (bloedtest negatief) Twiss88: Wachten op menstruatie Maddie1990: 29-1 t/m 2-2 clomid 150 mg Julia 26: wachtbankje Itsme82 t/m 22/2 Clomid 22-2 FM Marijelensink: menstruatie opwekken provera PCOmama: 15-02 FM (21-02 positieve ovulatietest !!) Sween4: Wachtbankje NOD 10-03 NikiL: NOD 11-02 Kelly001: wachtbankje Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken, Puregon spuiten, Menopur spuiten
hoi sween nee helaas ben net klaar met een kuur proverA EN DAN DE 3DE DAG BEGINNE MET DE CLOMID 150 MG DUS TESTEN HEEFT GEEN ZIN .................MOEST EIGENLIJK MIJN BANNER EVEN VERWIJDEREN ... TOEN MIJN ONGI ER IS HOPELIJK VOLGENDE RONDE WEL EEN TESTJE MOGEN DOEN DAN HEB IK TENMINSTE EEN EISPRONG GEHAD 3 KEER IS SCHEEPSRECHT TOCH EERST 50 TOEN 100 EN NU 150 MG ... SORRY VOOR DE HOOFDLETTERS BEN NET KLAAR MET TYPEN ZIE IK DE HOOFDLETTERS MAAR GEEN ZIN OM OP NIEUW TE TYPEN.. WEL AL WAT BRUIN VERLIES DUS HOPELIJK MORGEN MIJN ECHTE ONGI ER FIJNE ZONDAG ALLEMAAL GROETJES
Hi meiden!! Ik ben al even niet geweest. Weet ook niet of ik croissantje en zus wel gefeliciteerd heb: bij deze -> gefeliciteerd!! Hier in de wachtweken. Dinsdag bloedprikken op progesteron en 's middags de uitslag. Denk dat dat wel goed zit, heb duidelijke eisprong gevoeld afgelopen woensdag. Verder nu veel menstruatie achtige buikpijn en zere en jeukende tepels (heb begrepen dat dat laatste van progesteron kan komen) Hoe is t met iedereen?
Heey Jolien, wat spannend. IK wil je niet te veel hoop geven, anders is de teleurstelling misschien zo groot, maar menstruatie achtige krampjes en jeukende tepels is precies wat ik nu ook voel (en pijnlijke borsten)... Maar zou wel snel zijn he. Ik hoop voor je dat het raak is!
@zus Ik hoop voor je dat je snel op je roze wolk kunt klimmen. Die onzekerheid is niet fijn, misschien wordt dit minder na de eerste echo. Heb je verder al typische klachten? @marije Zoals je het zegt: 3x is scheepsrecht!! Laten we hopen dat overtappen op injecties niet meer nodig is. @sween Heb je al het idee dat je iets voelt, of juist niet? Duimen draaien overuren hier @croissantje Hoe verloopt de zwangerschap tot nu toe? Nog steeds onder strenge controle neem ik aan? @jolien Ik hoop voor je dat de bloedonderzoeken je gevoel bevestigen. Nu maar afwachten. Die wachtweken zijn ook zo killing! @all Ik moet vandaag en morgen nog primolut slikken, en ik hoop dan donderdag of vrijdag ongi te worden. Op CD 1,2 of3 moet ik bloed laten prikken voor mijn schildklier. Ik ben zo bang dat dat ook niet goed is, al zou het wel verklaren waarom de medicatie niks doet tot nu toe.
@ Zus: Oh jeetje !! Nu ben ik nog zenuwachtiger !! Het is nu 5 dagen na de eisprong dus misschien wel vroeg. Kan me ook voorstellen dat mn progesteron omhoog gaat nu ivm (zeer waarschijnlijk) dubbele eisprong, en dat dat de klachten geeft. Nouja afwachten ! Wanneer heb jij de echo? @ Twiss, spannend hoor ! Hebben ze vooraf geen schildklier gecheckt? Hoop houden hoor op het aanslaan van clomid !!
Hi meiden. Even snel bericht via telefoon. Vanmorgen sex gehad. Daarna gedoucht en met afdrogen hele klodder op de grond en in handdoek ik schrok me rot. Hoorde dat het wsl oud bloed is of in nesteling??? Maar pas na 9 dagen na pregnyl beetje laat zeker?? Ik mag zaterdag testen maar ga proberen om nog te wachten. Weten jullie miss wat het kan zijn? Heb geen pijnlijke borsten, niet vaker naar wc, wel krampen soms rechts ook tijdens sex vanmorgen. Ik hoop do dat ik positief mag testen. Fijne zondag nog x x
Hi Sween. Ik denk dat het best oud bloed kan zijn, zo zag het er ook uit? Als de innestelling tussen 5-8 dagen na eisprong is kan het volgens mij niet direct bloed afgeven en duurt dat eventjes dus zo gek zou het niet zijn. Maar toch zal dit beide kanten op kunnen (zoals altijd helaas ) Ga je donderdag testen? Spannend !
Nee mag pas zaterdag dan is het 15 dagen na spuit. Ik wacht rustig af. Hoop nog wat langer. Probeer tot maandag of zo truste x
het is toch nioet te geloven nog steeds geen onmgi te bekennen en ben op 21 november begonnen met de provera 10 dagen dus gestopt op 1maart is nu al 6maart en nog steeds niks heel af en toe een bruin sliertje duurt wel erg lang of is dit normaal? wordt er een beetje depri van wil gewoon aan een nieuwe ronde beginnen. sween kun je je nog bedwingen met testen?? spannend groetjes
Heey Marije, dat wachten op alles is killing he. Ik slikte Primolut en werdt twee keer na 5 dagen ongesteld, maar ik weet dat het bij andere dames ook wel na meer dan 7 dagen kwam. Geduld, geduld dus..... Sterkte!
Hi Marije, bij mij eerste keer ook meer dan 7 dagen tweede keer 5 en derde keer minder geloof ik, succes komt goed meis!! ja ik zit hier in de stress, moet wachten tot zaterdag maar lukt het ahhaah, ik voel verder niks, dus ja, ik weet het ook niet!
@ Marije ik snap t niet? 21 november? Bedoel je februari? Bij mij was eerste keer 2 dagen en 2e keer 7 dagen... Killing dat wachten @ sween kan me voorstellen dat je al wel zou willen testen, zo spannend!! @ hier vanmorgen bloed geprikt progesteron was 94 dus ze zijn tevreden. Afwachten maar.... Ik heb steken in m'n onderbuik en liezen en heb veel afscheiding en zere jeukende borsten maarja... T blijft dat t alle bei de kanten op kan... @ zus hoe is t met jou? Voelt t al wat echter? Wanneer heb je echo? Of had ik dat al gevraagd?
zeker spannend ik zag dit net op internet!! De innesteling Wanneer het vrouwelijk eitje bevrucht wordt door een zaadcel, gaan de nieuw gevormde cellen op weg naar de baarmoeder. Daar gaan ze op zoek naar een plekje om zich in te nestelen. Soms gaat dit gepaard met wat bloedverlies. Vanaf dit moment ben je echt zwanger.
@ sween, ik ben erg benieuwd wat je gaat testen, nog geen symptomen? @ all, vandaag moeders voor moeders eerste gesprek gehad en vanaf vandaag urine opvangen. Dus wie weet als iemand pregnyl spuit de volgende keer dat je hormonen binnen krijgt die mijn lichaam heeft aangemaakt. vrijdag echo, dan wordt het meer realiteit.
ja moet 21 februari zijn sorry foutje .... en zijn jullioe dan 5 7 dagen nar het stoppen van het laatste pilletje ongi geworden? ik was met de duphaston netjes 3 dagen na het stoppen van oilletjes keurig ongi.... waarom geven ze me wat anders eerst als die uitslag em jeuk, super chaggie, en 2,5 kilo aankomen. nooit geen provera voor mij ik zweer bij de duphaston..... maar jash ieder lichaam doiet weer wat anders op de pillen misschien werken daatom de clomid daar in tegen wel weer hihih layen we dat hopen...... spannend hoor ik zou het niet zo lang vo9l kunnen houden om niet te testen succes duim duim duim
Hallo meiden, vandaag de afspraak gemaakt voor de 1e echo, deze zal op 21 maart zijn! Donderdag gaan we mijn schoonouders en vrijdag mijn ouders vertellen dat ik zwanger ben. Op dit moment weet nog helemaal niemand het. Ik zie er wel naar uit, dan wordt het volgens mijn nog 'echter'. Ik ben er op dit moment wel rustiger onder. De pijnlijke borsten blijven, en dat is voor mij ook mijn enige houvast dat het daadwerkelijk zo is. Van de krampjes in mijn buik en het verlies van afscheiding schiet ik soms nog in de stress, omdat dat steeds voelt als ongi... Ik duim voor jullie allemaal!