Hi meiden, even snel: ik ben ongesteld geworden vandaag, toch snel nadat donderdag de laatste provera tablet heb geslikt. Morgen Assistent bellen om een afspraak te maken voor een echo op dag 12-14. Ik vind het zo spannend! Kan via m'n tel dat lijstje niet kopiëren! Kan iemand voor me veranderen? Ik begin dinsdag aan de clomid tm dag 7. Zal later op jullie berichtjes reageren.
@jolien2 spannendddd..... Dames ff een vraagje misschien denk je van ieeeeuww gebakje 2011... Hihihi Maar sinds 3 dagen plas ik iedere dag een witte prop even groot als een ert of iets groter... Was da??????
@itsme82: wat jammer is erg vervelend ik ken het elke keer die teleurstellingen, maar nieuwe ronde nieuwe kansen. ik ben er nu wel aan gewend nu byna 2jaar elke keer weer die teleurstelling. Jolien2: is wel fyn dat je nu al ong bent je worden van provera ik heb er ook snel op gereageerd op dag 9 begon het by mij al maar op dag 10 was het echt helder rood bloed dus dat was by mij ook dag 1 en ik moest gelijk opvrijdag dag2 bloed prikken en zaterdag dag3 ben ik aan clomid 50mg.woensdag 23nov klaar met clomid. ik denk zodra ik niet meer ong ben begin ik gewoon met om de dag te klussen dan weet ik zeker dat ik niks mis. en vrijdag 25nov heb ik een echo. het is voor mij ook allemaal nieuw de mmm
@itsme; wat balen meis! Probeer positief te blijven (is moeilijk want ik kan het zelf ook bijna niet); hoe vaker je probeert, hoe groter de kans dat het lukt! @ jessebel: ik denk dat donderdag ook goed was hoor als je eitje gisteren is gesprongen. Maar een keer extra kan nooit kwaad @ Jolien: jeeeh eindelijk ongesteld! Spannend hoor nu... ik moet nog 4 tot 6 weken wachten voor ik zover ben, dus kan mooi kijken hoe het bij jou gaat @ gebakje: eeehhhh geen flauw idee... ik zou dezelfde gedachte hebben als jij haha. Hier gebeurt er nog helemaal niks. Nu zwaar de (buik)griep te pakken. Voor het eerst in jaren dat ik echt koorts had. Maar mijn eten (een beschuitje en 3 kaakjes) van vandaag zit er nog in. Vanochtend 2,2 kg lichter als vrijdag; oeps Maar het zal er wel weer binnen no-time aanzitten. Wat ik dan stiekem weer een beetje jammer vind hahaha.
Ook ff korte reactie van mij (zit op tel). Jolien begin ook di aan clomid,.dan lopen we dus gelijk! Gezellig. Nou en dan ga ik er dus,maar weer voor! Wil iemand mij aanpassen op t lijstje (di_za clomid slikken)?
Ook even snel vanaf mijn foon @gebakje Geen idee????? @itme @#!* @iedereen Ik zal vanavond even voor iedereen de lijst aanpassen. Hier verder nog geen nieuws
Hey meiden Hoe is het met jullie? Met mij is alles goed! We zijn volop aan het klussen in ons huisje. Gisteren de laatste clomid tabletjes op Alleen wat ik me afvraag is wanneer ik mijn ei sprong kan verwachten. Heeft iemand een idee?
Pluto2008:Wachten op menstruatie Itsme82: 22-11 t/m 26-11 clomid Croissantje: Opzoek naar ei...eerst lekker op vakantie! Zuss: Primolut aan het slikken tot zondag 20 november Linda1984: Opzoek naar ei... Missoni: Clomid ??mg aan het slikken van?? tot?? Milolove: Wachtbankje eerst lekker op vakantie! Twiss88:Wachtbankje..NOD op 29-11 Taaamaaar: 28-11 echo Marg: 28-11 echo dan aan de provera Kelly01: Zaterdag 19-11 dag 3 van menstruatie begonnen met clomid t/m woensdag 23-11. Jolien2:22-11 t/m 26-11 clomid Julia 26:Provera tot 29-11 gebakje2011: NOD op 30-11 Sween4: 20-11 t/m 24-11 starten met Clomid 100 mg. Jessebel: NOD op ?? Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken Ik heb alles zo goed mogelijk aangepast, aanvulling of wijzigingen zijn welkom
nu dan een uitgebreide reactie @itsme Super rot dat je ongi bent geworden. Ik hoop echt voor je dat het de volgende ronde raak is!! Ik weet hoe rot het is, elke keer weer die teleurstelling. Dikke knuf. @imjustmyself Dan zou je de eisprong kunnen verwachten zo'n 7 dagen na je laatste clomid tablet. Natuurlijk verschilt dit heel erg van persoon tot persoon. Je zou kunnen tempen, dan kun je zien wanneer je eisprong is geweest. Heb je ook een echo gepland staan? @linda Die buikgriep is inderdaad geen grapje, ik hem hem ook al gehad, en ook 3 kg door afgevallen, altijd leuk @jolien super veel succes deze ronde!! Ik hoop voor je dat de clomid gaat aanslaan, en dat je een mooi ei mag hebben. @jessebel een ei kan tot 36 uur in het lichaam blijven, dus klussen vanavond!!!
twiss88, thnxxxxx het lijstje is geupdate!!! imjustmyself, ik moest 4 dagen nadat ik klaar was met clomid slikken al aan de slag hihih en 7 dagen later terug na het ziekenhuis en was de eisprong intussen al geweest. dus het gaat allemaal wel wat sneller dan normaal... maar ik denk dat het misschien per persoon anders is...
@gebakje graag gedaan Heb je al last van gekke kwaaltjes? ik denk steeds van alles te voelen, maar ik weet goed hoe je eigen lichaam je voor de gek kan houden..
Mandy spannend allemaal hoor....hopelijk mag het voor jullie ook snel raak zijn! itsme oh wat klote meis! Sterkte! jessebel kan me voorstellen dat je ervan baalt dat hij dan net weg is. Maar ik zou altijd klussen hoor, baat het niet dan schaad het niet! Jolien spannend hoor, ga voor je duimen dat de clomid goed aanslaat! Gebakje een witte prop?? Geen idee...vruchtbaar slijm ofzo?? linda beterschap! I'mjustmyself succes met klussen, leuk! Wanneer je eisprong is, geen idee, krijg je geen echo's? Twiss bedankt dat je mijn naam ook hebt aangepast in het lijstje. En van die kwaaltjes, oh, dat herken ik wel! Nu maar hopen dat het echt zwangerschapskwaaltjes zijn dit keer! Nou meiden, hier ook weer een negatieve test. Had het verwacht, maar het blijft niet leuk natuurlijk. Vandaag gestart met provera en daarna de 1e ronde clomid. Ben benieuwd hoe ik daarop ga reageren. Duimen maar dat het werkt! Vind het wel een mooi streven, met kerst het hele lijstje rozeDaar gaan we voor!
Hey meiden. Even snel vanaf mijn mob! Itsme echt klote meis!!! Sterkte!! Julia Balen van de test!! Blijft toch elke keer weer een teleurstelling!! Op naar de volgende ronde zullen we maar zeggen *zucht* De rest van de meiden!! Ik duim voor jullie!! Sorry maar ik kan nu niet op iedereen apart reageren... Morgen moet ik naar het ziekenhuis voor een FM! Ben echt wel zenuwachtig!! Hopelijk heeft de Clomid 100mg wel wat gedaan! Mijn duimen maken overuren!! Pff was het maar al morgen! Fijne avond allemaal. Liefs Tamaar.
hey meiden nee ik krijg geen echo's dit doen ze niet omdat ze bij mij bloed prikken ik ga het gewoon eerst zo proberen en als ik over 3 maanden nog niet zwanger ben dan vraag ik gewoon of ik wel echos kan krijgen
Pluto2008:Wachten op menstruatie Itsme82: 22-11 t/m 26-11 clomid Croissantje: Opzoek naar ei...eerst lekker op vakantie! Zuss: Primolut aan het slikken tot zondag 20 november Linda1984: Opzoek naar ei... Missoni: Clomid ??mg aan het slikken van?? tot?? Milolove: Wachtbankje eerst lekker op vakantie! Twiss88:Wachtbankje..NOD op 29-11 Taaamaaar: 21-11 echo Marg: 28-11 echo dan aan de provera Kelly01: Zaterdag 19-11 dag 3 van menstruatie begonnen met clomid t/m woensdag 23-11. Jolien2:22-11 t/m 26-11 clomid Julia 26:Provera tot 29-11 gebakje2011: NOD op 30-11 Sween4: 20-11 t/m 24-11 starten met Clomid 100 mg. Jessebel: NOD op ?? Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken
Hey meiden! Hier weer even een kort berichtje van mij. Vanmorgen de FM gehad. Het eitje was 1cm dus helaas nog veelte klein nu moet ik vrijdag weer terug komen. Hopelijk is het eitje dan gegroeid! Ik baal er wel van dat het nu nog zo klein is!!! Nou ik ga weer duimen draaien voor vrijdag!! *zucht* Liefs Tamaar.
@taamaar Wat vervelend zeg! Bij mij duurde het ook heel lang voor er 1 begon te groeien. Ik duim voor je!