hoi @ twiss en was er wat bij je te zien?? bij mij geen groei te zien wel 2 in de vorm van een hartje die zaten bij tegen elkaar aan en leek net een hartje... we hebben maar bedacht de verpleegkundige en ik dat dat ze worden maar waren nu nog maar 7 mm dus zegt niks natuurlijk maar positief blijven natuurlijk he nu moet ik dinsdag weer... ik heb van de clomid wel bijwerkingen snel aangebrand, nu lees ik net niet kunnen slapen dat heb ik ook vanaf vorige week maar had nog niet de link gelegd en mijn huid reageert erop ruwe plekjes en builtjes ........ groetjes
Ik mocht ook kiezen, maar maandag komt mij beter uit. Ik zit nu op dag 7. Mijn banner klopt niet, maar heb geen zin om die steeds aan te passen
@ Twiss en marije: jammer dat er niets te zien was maar het is nog vroeg voor jullie allebei. Duimen dus! Hier een beetje depri had zoveel hoop maarja... Nu ben ik alleen gister ongesteld geweest (helder rood) maar niet zoveel als normaal. En nu sinds gisteravond alleen klein beetje bruin... Wat nu? Is dit normaal? Morgen weer aan de clomid beginnen... Miss eerst nog even testen 2 be sure?
Ik zou wel even testen voor de zekerheid. Het kan zijn dat je BMS heel dun was, dan vloei je ook niet zoveel.
@ Twiss m'n BMS was goed/normaal dus niet dun oid.... Nou ja Miss doe ik t nog even voor m'n eigen gemoedsrust. Kan me niet voorstellen dat er nog wat zou zitten na gister...
Even egopost, had best wel goede hoop deze keer. Voelde natuurlijk van alles, maar ben dinsdag dus toch ongesteld geworden. Net de 2e clomidpil alweer op. Daar gaan we weer...... Nou Jolien, hopen dat de volgende ronde meer geluk voor ons brengt! Alle andere meiden heel veel succes, hopelijk voor jullie snel beter nieuws!
Test is negatief. Mentruatie is echt over na 1 dag rood en 1 dag geen rood maar bijna geen bruin verlies... Twijfel toch alsnog maarja t zal wel kloppen, vanavond maar starten met clomid.... Herkent iemand dat weinig ongesteld zijn?
Heb toch even de huisartsenpost gebeld, deze wist mij niets te zeggen over wat ik nu doen moet. Toen het ziekenhuis gebeld en bleek dat er altijd een fertiliteitsarts dienst heeft. Deze heeft me gebeld en gaat even overleggen met haar collega en belt me zo terug. Wist niet dat ik zo blij kon zijn dat ik iemand te spreken kreeg die er verstand van heeft.
Moet afwachten tot maandag (dan CD 5) en als t dan niet door gezet heeft gewoon starten met clomid (evt zwangerschapstest doen) en de poli even bellen.... Blij dat ik even gebeld heb !!
@ Julia, balen he !! Sterkte !! Volgende ronde weer een kans !! Slik je nog steeds clomid 50? Met of zonder controle?
goed dat je gebeld hebt jolien ia moeilijk en je ziet altijd dat de vragen in het weekend vallen wat goed dat er altijd een arts dienst heeft is bij ons volgens mij niet zo die zijn zelfs op vrijdag middag niet meer telefonisch bereikbaar.... fijn weekend iedereen en succes
Hey meiden, Heb net weer een FM gehad. Er was nog niks te zien. Mijn BMS was wel al dik. Ik ben zo bang dat het weer niet gaat aanslaan.