@Twiss, balen zeg! Hopelijk is ervrijdag wat te zien. Ben heel hard voor je aan het duimen!!! Hier nog alles rustig. Heb de proverakuur weer afgemaakt en zit nu te wachten op mijn menstruatie. En dan hopelijk beginnen met de menopur als de cyste weg is in ieder geval. Spannend! Heb vorige week alle medicatie opgehaald en kreeg gelukkig ook het laatste beetje pregnyl mee. Lees nu zulke nare berichten over dat dit niet meer leverbaar is en dat er dames zijn die een poging moeten afbreken hierdoor!
hoi allemaal, op dit moment heb ik veel last van misselijkheid en ik eet ook de hele dag door om zo min mogelijk misselijk te zijn. nog steeds last van krampen en erg moe. Ik ben ook op dit moment niet zoveel aanwezig op het forum, maar dan weten jullie nu hoe het komt. groetjes oudjaarsvlindertje
Heey meiden, ook ik lees nogsteeds met jullie mee. Maar bij mij is vermoeidheid op dit moment wel het grootste symptoom. Elk vrij uurtje breng ik zo ongeveer slapend door, dus vandaar dat jullie ook even niet zo veel van mij horen...
Heey meiden, ook ik lees nogsteeds met jullie mee. Maar bij mij is vermoeidheid op dit moment wel het grootste symptoom. Elk vrij uurtje breng ik zo ongeveer slapend door, dus vandaar dat jullie ook even niet zo veel van mij horen... Duim voor jullie allemaal voor een dominant eitje, goed aanslaan van clomid/puregon/.... of het snel komen van de menstruatie! Volgens mij nu even niemand op het wachtbankje toch?
hey twiss balen zeg misschien vrijdag kan best dat er morgen 1 begint te groeien positief blijven (zeg ik) ik moet morgen weer voor en fm ben benieuwd of er een dominante te zien is hoop het ..... ik zal ook vrijdag wel weer moeten we gaan aardig gelijk op ik loop 2 dagen voor je .... groetjes
hoi hoi dames net weer een fm en jajja er was een dominante van al 18 mm... dus klussen vanaf vandaag om de dag en donderdag weer een fm kijken oif hij er nog zit of al gesprongen is en dan volgende week een keer bloedprikken......... jippie jippe blij met mijn ei
18 mm vandaag 20 mm bij 15 dus een gemiddelde van 18 zei ze wanneer xou die dan springen??? we moesten klussen vanaf vandaag zei ze om de dag maar wanneer kan ik er vanuit gaan dat hij springt? vologens mij kan dat nu al toch tot 30 mm wat groeit hij dan toch 2 mm per dag ofzo sorry ben ik nu heel dom dacht dat ik het allemaal wel wist maar wat kun je toch onzeker zijn groetjes
jawel donderdag als hij dan weg is bloedprikken ....... en voor je het weet is het donderdag ga dus maar gewoon lekker klussen aankomende week........ jij moet vrijdag weer toch!!!
welke dag zit je vrijdag dag 14 bij mij was er afgelopen vrijdag nog niks en nu 1 van 18 positief blijven ik duim voor je!!!!!
hoi hoi allemaal vandaan weer een fm gehad en hij is gesaprongen ergens tussen dinsdag ochtend 12 uur en vanmorgen half 12 maar wanneer geen idee... woensdag bloed prikken om te kijken of het een goede eisprong is geweest ... dus ik zit officieel op het WACHTBANKJE alleen weet niet precies tot wanneer denk maar tot 5 april..... wat zouden jullie als nod aanhouden?? succes allemaal ...........
Milolove: Zwanger : ? Gebakje: Zwanger : ? Marg: Zwanger : ? Linda1984:Zwanger van drieling: ? Anoniempje2011: Zwanger : 5 okt Croissantje:Zwanger : 12 okt Oudjaarsvlindertje: Zwanger: oktober Zuss: Zwanger: 5 november Sween4: ZWANGER!!! Pipsqueak: Provera van 09-03 t/m 18-03 Jolien2: 15-3 (N)OD Wachtende: Wachten op menstruatie (bloedtest negatief) Twiss88: vanaf 12-3 Puregon spuiten 16-3 FM Maddie1990: 29-1 t/m 2-2 clomid 150 mg Julia 26: wachtbankje Itsme82 t/m 22/2 Clomid 22-2 FM Marijelensink: nod 05-04 PCOmama: 15-02 FM (21-02 positieve ovulatietest !!) NikiL: NOD 11-02 Kelly001: wachtbankje Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken, Puregon spuiten, Menopur spuiten
hoi twiss jij hebt morgen ook vast goed nieuws .... ik ga maar uit van woensdag mijn ei denk ik en asl ik 5 april nog geen ongi heb dan maar testen als ik dat volhoud eerst maar afwachten of de bloedwaardes goed zijn volgende week.... succes morgen ik lees het morgen wel denk ik?? groetjes
Dank je ja ik laat het morgen even weten. Ik ben benieuwd of je het volhoudt, ik zou het niet kunnen denk ik
@Marije, superfijn dat je een mooie eisprong hebt gehad, gefeliciteerd! Ik hield als mijn NOD altijd 14 dagen na de dag van mijn eisprong aan. @Twiss, heel veel succes bij je FM vandaag! Ik duim voor je! @Pipsquaek, is je menstruatie al gekomen? Ik hoop heel erg dat je cyste weg is. En ik ben heel hard aan het plassen voor MvM zodat ze weer meer pregnyl kunnen maken hoor! @Jolien & Julia, heel veel succes in jullie nieuwe ronde! @hier, ik heb mijn eerste echo gehad en een prachtig wurmpje van 8,5mm met een ieniemieniekloppend hartje gezien. Oh oh oh wat heb ik gehuild toen dat in beeld kwam. Die ochtend voelde ik me ook hartstikke beroerd, en alles kwam denk ik los. Voel me sindsdien ook een stuk beter, maar aan het einde van de dag ben ik nog wel heel moe. Avondeten is een opgave, want ik ben daar meestal te moe voor en heb dan geen honger, maar ik doe mijn best om toch wat te eten. Denk aan jullie!
@zuss Wat leuk om te zien lijkt me dat. Fijn dat alles goed was! @all Ik heb een ei!!!!!! Hij is 12 bij 14 ik ben zo ongelofelijk blij
jippie wanneer moet je weer?? zal 1 van ons dan ook op roze mogen deze cyclus... ik ga duimen voor je groetjes