Nieuw clubje Pco en Clomid....

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Pluto2008, 4 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    zuss wat fijn zon mooit echo ik werd ook emaotioneel bij het zien kloppen van het hartje is zon onbeschrijfelijk moment he .... geniet ervan .....

2. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Ik moet maandag weer terug. Wat dacht je van allebei op roze ;)

3. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    @twist ooooh wat fijn, een ei!!! Ben blij voor je en hoop dat dit een goede ronde voor je wordt!!!!

@zuss wat bijzonder, je echo. Geniet van deze mooie tijd! Het is je gegund!

Hier nog steeds geen menstruatie Grrrr..... Heb afgelopen zondag de laatste provera gehad. Kan me niet snel genoeg gaan :)
    Ik hou jullie op de hoogte!

4. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    dat vind ik een heeeel goed idee twiss :)

ik was na provera kuur pas 7 dagen nadat ik gestopt was met het laatste pilletje....

goed weekend allemaal

5. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier ben ik weer eventjes :)

@ Zuss: gefeliciteerd met de goede echo !! Mooi hoor !
    @ Twiss: HOE SUPER GOED HEE !! Gefeliciteerd met je ei ;)
    @ Marije: jij ook goed nieuws zeg, spannend ! Ik zou je NOD ruim twee weken later plannen. Dan wordt je ook niet teleurgesteld :)

Hier laatste clomid tabletjes geslikt vandaag dus afwachten maar weer. Heb gelukkig wel een afspraak kunnen maken voor een FM (want ze zou me niet meer volgen deze maand maar ik wilde graag nog een keer een echo). Woensdag moeten we langs komen....

6. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Milolove: Zwanger : ?
    Gebakje: Zwanger : ?
    Marg: Zwanger : ?
    Linda1984:Zwanger van drieling: ?
    Anoniempje2011: Zwanger : 5 okt
    Croissantje:Zwanger : 12 okt
    Oudjaarsvlindertje: Zwanger: oktober
    Zuss: Zwanger: 5 november
    Sween4: ZWANGER!!!
    Pipsqueak: Provera van 09-03 t/m 18-03
    Jolien2: Clomid 50 geslikt, 28-3 FM
    Wachtende: Wachten op menstruatie (bloedtest negatief)
    Twiss88: vanaf 12-3 Puregon spuiten 16-3 FM
    Maddie1990: 29-1 t/m 2-2 clomid 150 mg
    Julia 26: wachtbankje
    Itsme82 t/m 22/2 Clomid 22-2 FM
    Marijelensink: nod 05-04
    PCOmama:
    15-02 FM (21-02 positieve ovulatietest !!:D)
    NikiL: NOD 11-02
    Kelly001: wachtbankje

Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken, Puregon spuiten, Menopur spuiten

7. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dames, eindelijk mijn menstruatie. Maandag dus een echo. Duimen jullie met me mee dat de cyste weg is en ik eindelijk met spuiten kan beginnen?? Goed en zonnig weekend nog!!

8. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    Jee, lees goede berichten!

Twiss heeft eindelijk een ei, wat goed meis! Succes met klussen :)
    Zuss kan me voorstellen dat je er even emotioneel van werd toen je voor het eerst een echo kreeg, lijkt me zo bijzonder!
    Marije jij ook succes, hopelijk snel op roze.
    Pipsqueak fijn dat de menstruatie er eindelijk door is, ik ga zeker voor je duimen dat de cyste weg is.
    Jolien we lopen weer redelijk gelijk denk ik deze ronde. Ik zit vandaag op dag 13, dus heb ook de clomid kuur er alweer een paar dagen opzitten. Hopen dat we gauw op roze kunnen!

9. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    Milolove: Zwanger : ?
    Gebakje: Zwanger : ?
    Marg: Zwanger : ?
    Linda1984:Zwanger van drieling: ?
    Anoniempje2011: Zwanger : 5 okt
    Croissantje:Zwanger : 12 okt
    Oudjaarsvlindertje: Zwanger: oktober
    Zuss: Zwanger: 5 november
    Sween4: ZWANGER!!!
    Pipsqueak: Provera van 09-03 t/m 18-03
    Jolien2: Clomid 50 geslikt, 28-3 FM
    Wachtende: Wachten op menstruatie (bloedtest negatief)
    Twiss88: vanaf 12-3 Puregon spuiten 16-3 FM
    Maddie1990: 29-1 t/m 2-2 clomid 150 mg
    Julia 26: na clomid nu wachten op ei, zelf ovulatietesten doen, geen echo's
    Itsme82 t/m 22/2 Clomid 22-2 FM
    Marijelensink: nod 05-04
    PCOmama:
    15-02 FM (21-02 positieve ovulatietest !!:D)
    NikiL: NOD 11-02
    Kelly001: wachtbankje

Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken, Puregon spuiten, Menopur spuiten

10. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    :$:x:x:x:x:x:x:x:x:(:(:(
    Net een echo gehad en je raad het al de cyste is niet weg :( Sterker nog hij is alleen mar gegroeid.:$
    Vreselijk wat een teleurstelling zeg! De tranen schoten in mijn ogen en heb aangegeven dat ik er echt kapot van ben. Zit sinds november in de mmm (en daarvoor natuurlijk al langer bezig) maar heb echt nog geen enkele kans gehad. Geen eisprong en alleen maar wachten wachten en nog eens wachten.
    Ze gaan nu met gyn overleggen of ze de cyste gaan aanprikken of dat ik weer een maand moet wachten. Heb wel gezegd dat ik echt niet op nog een maand voor niets wachten zit te wachten met de kans dat de cyste weer groeit en hij een keer operatief verwijderd moet worden. Dat zou ze meenemen in het overleg met de gyn.
    Jezus..wat zit ik er doorheen, sorry dames :(

11. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Wat k*t!!! Ik weet hoe het voelt om zolang geen enkele kans te hebben, dus ik snap dat je er doorheen zit! Dikke knuf

12. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    @twiss thanks.
    Ben net gebeld maar moet echt nog een maand afwachten omdat ze de kans dat de cyste vanzelf knapt te groot vinden. Als hij over 5 weken niet weg is gaan ze een larascopie (kijkoperatie) doen. Als ik dit niet wilde kon ik ook direct een kijkoperatie, maar ja dat was niet het advies van de gyn dus dan heb ik er al geen goed gevoel bij om dit direct te doen. Het aanprikken van de cyste raadde ze af aangezien de kans te groot is dat ie zich dan weer opnieuw zou vullen met vocht.
    Een grote k*tzooi dus. Zit met rode ogen van de tranen achter mijn pc op het werk. Weer 5 weken afwachten dus......

13. Zuss

Zuss Bekend lid

3 nov 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pipsqueak, wat onzettend balen! Nog een maand wachten, wat ongelooflijk frustrerend! Gewoon enorm k*t voor je! Digi-knuf van mij

14. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    PIPSQUEAK... K*T ZEG WAT VERVELEND DAT JE WEER EEN MAAND MOETEN WACHTEN.. ik duim voor je dat hij toch zeker weg is over 5 weken en je dan met een schone lei kunt beginne een knuffel vanaf hier

groetjes

15. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Hai meiden,

Ik heb net de pregnyl gezet. Dus mijn eisprong is woensdag heel vroeg in de ochtend. Ik ben zoooo blij dat ik eindelijk een eisprong heb gehad. Vanaf woensdag zit ik dus ook op het wachtbankje :)

16. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ pip: wat ontzettend klote voor je!! Sterkte!!

@ Twiss: wat een goed nieuws voor jou! Gefeliciteerd!! Nog even aan de klus en dan op t wachtbankje!! Leuk!!

17. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    samen op het wachtbankje spannend ik duim voor je ik moet woensdag bloed prikken en dan donderdag de uitslag.. en dan nog 1 week wachten of ik wel of hopelijk niet ongi wordt ....

18. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Spannend :) we duimen voor roze!!

19. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier even een update van mij. Net FM gehad, links een eitje van 12 mm en rechts een van 10 mm. Vrijdag opnieuw voor een FM

20. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    @jolien, hopelijk groeien deze eitjes goed en heb je vrijdag een mooi resultaat.

Twiss en marije hoe is het bij jullie?

Hier even een update.
    Nadat ik maandag er echt volledig door was, heb na een nacht goed slapen een stappenplan voor mezelf opgezet. Ik kreeg een aantal goede tips na het openen van een topic over mijn dilemma. Heb de feritiliteitspoli gemaild met de vraag of er ook een wachtlijst is voor een kijkoperatie en zo ja of ik daarop geplaatst kan worden. Dit kan dan paralel lopen langs de wachtweken die ik nu moet aanhouden. Ik acht de kans namelijk erg groot dat de cyste er over een maand nog zit. Hij zit er per slot van rekening al 3 maanden en ik zie weinig redenen dat ie dan nu wel zou knappen en verdwijnen. Helaas krijg ik daar tot nu toe geen reactie op, maar ik wacht het nog even af.
    Mijn gevoel en intuitie geven aan dat ik het in iede rgeval in gang moet zetten. Ook al is zo'n kijkoperatie wel degelijk een ingreep, ik weet daarna ook of de rest wel of niet goed zit van binnen. We wachten het af en ik hou jullie op de hoogte!

Deel Deze Pagina