Nieuw clubje Pco en Clomid....

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Pluto2008, 4 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    hoi pipsqueak heel goed at je dat doet als er wel een wachtlijst is ben je over 5 weken misschien aan de beurt en dan kunnen ze meteen verder slimme zet...
    hier heb ik vanmorgen bloed geprikt voor de progesteron waarde morgenh middag de uitslag dus ben benieuwd dan weet ik zeker of mijn eisprong goied is geweest en ik ook zeker kans heb deze ronde verder voel ik niks wel had ik net witte afscheiding in mijn broekje maar wat dat is geen idee nog 8 dagen en ik ben onbgi of niet en mag testen spannend..... succes

groetjes marije

2. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Pips: goed van je! Zeker dat je het zo voor jezelf op een rijte hebt.

Hier gaat het niet zo lekker, ben ongelofelijk misselijk van de preanyl, hopelijk voor een goed doel!

3. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    ojee twissdat is vervelend hopelijk inderdaad voor een goed doel ik voel verder helemaal niks ..

4. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    @twiss en Marije, Sta ook wel een beetje van mezelf te kijken hoor. Maar heb net contact gehad en de wachtlijst is 8 weken. Dus of het is weg na de menstruatie over 6 weken of ik ben over 8 weken aan de beurt voor een operatie. Het is me nu wel duidelijk dat ik de komende 6 weken stil sta! K*tzooi!!

Jullie succes met de wachtweken! Ik zal duimen voor roze!!

5. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    dat is vervelend pipsqueak hopelijk zijn het dan ook maar 6 weken en is de kijkoperatie niet meer nodig ik zal voor je duimen...
    ja spannend de wachtweken weken kunnen niet snel genoeg gaan voor je nu ook niet dus laat ze maar voorbij vliegen :)

groetjes

6. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    hoi hoi allemaal

vandaag week na de eisprong steekjes in mijn lies. hetzelfde gevoel dat ik voelde toen het eitje aan het groeien was net voor de eisprong.. wat zou dit zijn misschien de innesteling hoop het wat kan een mens zich toch gek maken he, moest het even van me afschrijven krijg vanmiddag de uitslag van het bloedprikken van gister ben benieuwd ..... spanning stijgt toch wel hoor hoop dat ik kan wachten met testen toto volgende week vrijdag zal het voor mij een extra goed goede vrijdag worden???
    soory voor mijn ego berichtje
    hoe is het bij jullie twiss ook officieel op het wachtbankje nu ...
    en zwangere dames wat waren jullie klachten voor jullie nod datum??
    groetjes

7. Zuss

Zuss Bekend lid

3 nov 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Marije, ik had 3 dagen voor mijn NOD opeens gevoelige borsten (had ik nooit rond mijn menstruatie). Verder geen enkel voorteken...

8. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    oke dank je zuss als ik mijn berichten terug lees van mijn vorige zwangerschap dan kloppen sommige dingen wel hahah ben zo zenuwachtig!!!!

9. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    hallo

daar ben ik weer net gebeld door het zieknhuis voor de bloed uitslag van de progesteron en die was 37 vanaf 10 is goed zei ze.
    bij mij vorige zwangerschap bij clomid was hij 31 dus nu was hij nog beter. we zijn heel dichtbij hopelijk dichtbij genoeg...
    spanning stijgt nu nog meer heelllpppp.....

groetjes

10. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Pip, goed dat je hebt doorgepakt qua die wachtlijst. Moet moeilijk voor jou/jullie zijn zulke tegenslagen. Sterkte !!

@ Marije, spannend hoor! Fijn dat je progesteron goed was.

@ hier, vanmorgen (CD 16) weer FM gehad. Rechter follikel was verdwenen en links is hij van 11,5 mm naar 13,5 mm gegaan in 2 dagen tijd. De fertiliteitsarts was tevreden maar vond t zelf wel een tegen valler. Aan de ene kant ben ik natuurlijk blij DAT het aanslaat en DAT er groei is maar aan de andere kant had ik de vorige keer zulke grote follikels dat dit wel klein lijkt... Vorige keer waren er twee, 1 van 16 en 1 van 22 mm, en dit was op CD 14....

Hoe groot waren jullie follikels meestal? Maandag moet ik weer heen voor controle...

11. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    wat is het stil hier zeg....

12. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    @jolien
    Op CD14 was die van mij pas 11 haha, dus zolang ze groeien zou ik me geen zorgen maken.

@marije
    Al klachten ;)?

Ik heb alle zwangerschapssymptomen die je maar kan hebben, ben misselijkn zere tepels, heel moe. Maar dat komt allemaal door de pregnyl. Ik vind het zo spannend haha.

13. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    al klachten haha IK DENK VAN ALLES MAAR ASL IK DAN LATER DENK VOEL IK HET NIET MEER
    heb wel snel harde tepels en af en teo denk ik dat ze pijn doen (zit vast tussen me oren)
    wel had ik gister en nu af en toe nog zeurend gevoel in mijn lies net of je je eitje voelt groeien dat gevoel ken je dat?
    gelukkig was de bloeduitslag goed dus dat betekent dat de ei zowiezo sterk genoeg is om bevrucht te raken maar wat gaan deze dagen langzaam .
    jij ook succes met afwachten wat slopend he die spanning ..
    zwangere dames wat waren jullie symtomen voor de nod ?

groetjes

14. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Ik breek weer even in bij jullie;) (lees alles nog trouw mee) Maar dat gevoel alsof er een eitje groeit had ik ook (ging zelfs twijfelen of ei nou wel was gesprongen haha). Verder eigenlijk weinig symptonen... kwamen pas bij een week of 6 echt. Had alleen veel energie en een obsessie voor gebakken eieren, maar die kan ik allang niet meer luchten:D

Ik ga heel hard voor jullie duimen dames!

15. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    hoi linda dit is precies het gevoel wat ik ook heb twijfelde of hij inderdaad wel gesprongen of er misschien nog 1 aan het groeien was tot ik de bloeduitslag hoorde... ohoh spannend wanneer heb jij getest? en met welke test?

groetjes een heel zenuwachtig iemadn

16. Linda1984

haha het is ook heeel spannend, ik had 3 dagen vooraf getest en toen kreeg ik een heeeel lheeeel licht streepje op de kruidvat test. Maar goed... ik zou proberen het vol te houden tot je nod hahahaha (ik dacht ook heel stoer dat ik dat ging redden, tot ik een middag vrij was en gewoon moest testen:))

17. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    ik daht vorige week ook heel stoer dat ga ik volhouden tot een week overtijd hahah denk niet dat dit gaat lukken maar zolang er geen test in huis is en ik me kan bedwingen om er 1 te halen gaat het nog goed ;)

18. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Twiss als ik jouw banner lees mag ik niet eens klagen over hoe ik me voel maarja... Ik ga positief proberen te denken ! Op welke dag vd cyclus was ie 18 mm? Wanneer is je NOD ?

@ Marije, spannend hoor ! Ik zou alleen ook wel afwachten tot je NOD.

19. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Op dag 17 was hij 18mm. De laatste dagen gaan lekker snel haha. Zit nu op 3dpo. Dus nog 11 dagen. Ik voel ook dat 'ei groei gevoel' haha. Laten we hopen dat dat een goed teken is.
    Linda hoe gaat het met jou?

20. Linda1984

Spannend hoor! Ik hoop zo dat het voor jullie binnenkort ook raak is!

Het voelt een beetje dubbel om hier te klagen over mijn zwangerschap, maar doe het toch want je vroeg erom:p
    Hier een nogal zware zwangerschap, hoop eigenlijk dat het nu in de 4e maand wat beter gaat haha. We zijn natuurlijk begonnen met een drielingzwangerschap, maar helaas is er inmiddels 1 kindje overleden. Verder heb ik gewoon heel veel rust nodig en veel hoofdpijn, maar ja komt ook door de alle gebeurtenissen de afgelopen weken denk ik... Het is nogal heftig geweest, dus we hopen dat alles nu beter zal gaan. We proberen nu meer te genieten en af en toe vast een beetje shoppen helpt daar wel bij:D

Maar goed, het is zoals het is en over een aantal maanden is het voorbij! En met een beetje geluk mogen we terug naar het eerste ziekenhuis waar we liepen, dus even duimen, woensdag horen we dat van de gyn.

Deel Deze Pagina