hey linda dat is heftig allemaal zeg... tuurlijk mag je hier ook klagen over je zwangerschap... je bent wel als voorbeeld dat er ook positieve resultaten zijn in de mmm toch hier wordt ik met de dag zenuwachtiger en ben heel erg opvliegerig verder elke keer dikk wit slijm niet glad maar echt creme achtig ruikt niet dus geen infectie ofzo en nog steeds het zeurende gevoel of er nog een eitje groeit ohohoh wat spannend... fijn weekend allemaal knuffel
HOI HOI wat is het hier stil.... in mijn hoofd zeker niet ... denk van alles te voelen maar komt vast van mijn naderende ongi... twiss hoe is het bij jou?? nog 4 dagen het lijkt wel 4 weken zo langzaam gaan die wachtweken... het is ook nooit goed he succes allemaal groetjes
Linda, dat klinkt inderdaad heftig. Dat je moe bent geloof ik. Hoe ver ben je nu precies? Ik duim mee voor je, dat je weer naar je eigen ziekenhuis mag! Marije, hier gaat alles nog goed hoor. Het geeft veel rust dat ik nu weet dat puregon aanslaat, mocht ik niet zwanger zijn, dan gaan we gewoon vrolijk naar de nieuwe ronde. Ik voel ook vanalles hoor. Vandaag heb ik veel last van krampen, een soort ongipijn. Ik zit pas op 4 dpo dus een beetje vroeg om al ongi te worden. Weet je al wanneer je gaat testen?
hoi twiss dat zeurende gevoel heb ik ook nog steeds. ook veel vlokjes in mijn urine ... en heb af en toe licht gevoelige borsten maar misschien komt dit ook wel door de cyclus heb natuurlijk al die tijd geen eisprong gehad dus zou niet weten of het daar bij hoort.. verder heb ik ook wel meer het idee dat ook al het niet raak er is weer hoop.. ik hoop dat ik het vol kan houden tot donderdag ochtend of misschien zelfs wel pas vrijdag ochtend als ik dan nog niet ongi ben natuurlijk heb nog geen test gehaald dat stel ik maar zo lang mogelijk uit . want als ik hem in huis heb kan ik me vast niet bedwingen... en over 4 dagen weet ik al meer hoop ik... heb je je menstruatie altijd 14 dagen erna of kan het ookm met 18 dagen pas dat je een lutale fase hebt van 18 dagen of kan dat niet en alleen maar korter en niet langer?? succes groetjes
Marije, knap dat je zolang kan wachten. Je wordt ongeveer 14 dagen na je eisprong ongesteld, maar dat kan ook vroeger of later zijn.
Milolove: Zwanger : ? Gebakje: Zwanger : ? Marg: Zwanger : ? Linda1984:Zwanger van drieling: ? Anoniempje2011: Zwanger : 5 okt Croissantje:Zwanger : 12 okt Oudjaarsvlindertje: Zwanger: oktober Zuss: Zwanger: 5 november Sween4: ZWANGER!!! Marijelensink: nod 05-04 Pipsqueak: Provera vanaf 16 april Jolien2: Clomid 50 geslikt, 28-3 FM Twiss88: wachten op NOD Julia 26: na clomid nu wachten op ei, zelf ovulatietesten doen, geen echo's Itsme82 ???? PCOmama: ???? NikiL: ????? Kelly001: ????? Maddie1990: ????? Wachtende: ????? Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken, Puregon spuiten, Menopur spuiten Zo het lijstje maar eens aangepast. Jolien en Julia: weet niet zeker of die van jullie nog klopt. Volgens mij zijn er buiten de zwangeren (ja, ik weet dat jullie nog meelezenen af en toe meeschrijven ) nog maar 5 actief in dit forum die nog bezig zijn met het traject. Bij de overige heb ik maar vraagtekens geplaatst omdat ik ze al een tijd niet meer gehoord heb en geen idee heb waar ze staan in hun traject. Dus dames als jullie dit lezen, laat even weten hoe het met jullie gaat!!!! Marije en Twiss sterkte met wachten, ik duim voor roze!! Ik ben nog steeds aan het wachten....
Hi meiden! Hier even snel een berichtje! Vandaag weer FM gehad en t eitje is gesprongen!! Ze zag dat op de echo het baarmoederslijmvlies was ook goed: 9 mm. Heb nu drie maanden een eisprong gehad met clomid dus nog 3 maanden proberen en dan een baarmoederfoto. Kan iemand t lijstje aanpassen? Denk dat k over 14 dagen ongesteld moet worden. @ Twiss en Marije: spannend!! Succes met wachten, die klachtjes lijken altijd zo op elkaar. Duimen op roze! @ pip: hoe is t nu met jou? Heeft t al een beetje een plekje gekregen de negatieve uitslag? Kan niet voorstellen hoe dat moet zijn. Nu weer provera slikken zie ik. Sterkte meis!
@ Linda moeilijk om een kindje te verliezen maar fijn dat alles goed gaat met de andere 2. Spannend hoor!! Kun je er een beetje van genieten of is dat nog moeilijk?
hoi ik denk dat mijn ongi eraan begint te komen heb last ion mijn onderrug heb ik ook altijd tijdens de mnstruatie ervoor niet maar mischien na een eisprong wel .. verder zijn de zeurende steekjes er nog steeds ze worden alleen wat feller nu dus ben bang dat het wel is mijn onkomende ongi zou zijn .... net bij de apotheek om neuspray te halen voor mijn jongste en dacht zal ik meteen het receptje voor de clomid maar inleveren en meenemen maar dat is misschien wel de godden verzoeken he ! verder hoop ik dat mijjn lutaele fase gewoon 14 dagen is en als ik dan donderdag niet ongi ben het is omdat ik zwanger ben en niet omdat ik een lutaele fase heb want heb natuurelijk geen idee hoelang die normaal is ... hoe oinzeker kun je worden maar ben aan het aftellen nog 3 dagen ik duim voor jullie en twiss 1 van ons gaat op roze deze maand hopelijk allebei succes met wachten .. knuffel
het jolien wat goed ook op het wachtbankje. vervelend die onzekerheid komt het door de aankomnde ongi of mischien wel een zwangerschap en een lichaam kan je natuurlijk heel goed voor de gek houden en het lijkt inderdaad allemaal op elkaar .. ik duim ook voor jou voor een mooie roze test over 14 dagen knuffel
@ linda, jeetje wat een heftig verhaal, ik hoop dat het verder goed gaat! @ pip, wat goed van jouw om actie te ondernemen betreft cyste, helaas moet je nog even wachten maar dan wordt er wel iets aan gedaan. @ marije, al zicht op een goeie test? symptomen? getest?
hoi net getest maar neg.. en middag urine en 3 dagen voor nog vorige zwangerschap had ik 4 dagen voor nog positief met 2 voor 5 van kruidvat maar nu niet dus denk helaas ... symptomen genoeg maar waarvoor zwangerschap of mesntruatie stekend gevoel in lies eierstok lijkt net of er nog een eitje groet af en toe denk ik mijn borsten wat te voelen veel witte afscheiding net in een glas heel veel witte vlokjes in mijn urine...????? spannend spannend spannend en hoe is het met jou zwangerschap voel je je goed?? groetjes
Marije, wat jammer dat ie negatief is . Misschien was je nog te vroeg. Jolien, welkom op het wachtbankje schuif lekker aan
Vandaag contact gehad met de afdeling opname van mijn ziekenhuis. De ingreep staat gepland voor 4 mei, tenzij bij controle blijkt dat de cyste weg is. Hoewel ikdit nog echt heel ver weg vind ben ik blij met een concrete datum. Dat geeft wel weer wat rust. Sorry even voor dit ego bericht.
Pips, fijn dat je wat duidelijkheid hebt, ook al is het ver weg, je weet dat je in mei kan gaan beginnen!!
@ marije, met het kindje gaat alles goed, maar met mij iets minder want ik heb heel veel last van kwaaltjes.
hoi hoi net weer niet kunne bedwingen en een test gedaan van predictor early lan 4 dagen voor nog mnaar helaas negatief ben bang dat het dan ook niet zo is ver der nog geen tekenen van de aankomende menstruatie maar we zien wel ....... groetjes
Balen marije, maar het kan nog steeds. Ik denk dat ik zaterdag ga testen. Dan zit ik op 10 dpo. Zondag gaan we op vakantie, en ik wil het eigenlijk voor we weggaan weten.
hoi ja kan nog steeds weet natuurlijk niet precies wanneer kijn ei is gewweest om dinsadags was hij 18 en op donderdag ochtend was hij weg... dus weet het niet zou toch wel uiterlijk vrijdag eigenlijk ongi moeten zijn toch? morgen test ik maar niet (dnek ik) en als ik dan vrijdag ochtend nog niet ongi ben dan doe ik dan wel ofzo!! ze hadden wel 1 love papa baby sokjes in de opruiming bij een kleding winkel die wil ik als het ooit weer raak mag zijn man mijn geven om het te ververtellen heb ze meegenomen voor het geval het binnenkort raak is hihih maar verwacht het deze ronde niewt mijn vorige zwangerschap had ik 4 dagen voor nod al een posi test, maar goed daar in tegen had ik bij de eerste zwangerschap pas een posi test na 7,5 week een wweek daarvoor nog een test gedaan bij de huisarts maar ook die was negatief dus onzeker onzeker onzeker ... ik duim voor je twiss . ja is inderdaad fijner om te weten voor je weggaat maar als je toch neg. test dan wil dat nog niet alles zeggen natuurlujk!! groetjes