Nee, dat klopt. Het is gewoon een smoes voor vroeg te kunnen testen Ik begin wel steeds meer te geloven dat het wel eens raak zou kunnen zijn deze ronde. De vorige keer voelde ik 8 dagen na de pregnyl niks meer. Nu ben ik misselijk en mijn bh zit absoluut niet fijn haha..
oke ik duim voor je dat het raak is ...... ik zal er toch wel gewoon vanuit kunnen gaan 14 dagen na mijn eisprong of misschien heb ik wel een lange lutaele fase en wordt ik pas maandag ongi heb donderdag voor half 12 mijn eisprong gehad dat is morgen twee weken heb wel zere borsten maar mischien een reactieop de eisprong ik weet het allemaal niet meer misschien morgen maar testeje wagen of toch vrijdag ik weet het niet ook nog niks geen bruin verlies normaal als het opgewekt werd had ik eerst 2 3 dagen bruin verlies maar wanneer zou dat dan begiinen nu met een echte cyclus voor de nod al of pas op oh oh oh hoe gek kun je je zelf maken loop de hele tijd naar de wc kijken of r nog niks is .......... groetjes
Hallo meiden, Ik kon me niet meer inhouden en heb vanmorgen een testje gedaan. Hij was heel vaag positief. Ik krijg hem net niet op de foto, maar hij staat er echt! Dat zou nog van de pregnyl kunnen zijn, maar die zou nu eigenlijk wel al uit mijn lijf moeten zijn. Ik zit helemaal te shaken. Zou het dan echt??
Wat spannend marije en Twiss!! Succes met wachten! Twiss ik heb geen verstand van pregnyl maar t zou zo maar kunnen dar je zwanger bent, wanneer is je NOD? Ik kan de foto niet goed zien op m'n telefoon. Spannend hoor!! Hier op t wachtbankje, vind t wel weer spannend. Heb alleen nergens last van! De vorige maand had ik last van m'n borsten afscheiding en misselijk. Nu helemaal nergens last van....
Hoi Meiden, Vinden jullie het leuk als ik af en toe ook met jullie meeklets? Ik heb ook pcos en willen zometeen voor ons vierde kindje gaan. We hebben nu 2 lieve meiden. Tussen de 2 meiden zit ons zoontje nog die helaas is overleden halverwege de zwangerschap door een hartprobleem. Ook heb ik veel miskramen gehad door de jaren heen..
Hallo nbroen, Welkom hier. Heb je bij alle zwangerschappen clomid moeten slikken? Ben je nu ook al bezig met hormonen?
@twis88, ja ik heb bij alle zwangerschappen clomid moeten slikken helaas.Zonder clomid geen zwangerschap helaas. Wij willen ergens rond juni er weer voor gaan. Dan is onze jongste dochter 1 jaar ;>) Ik ben wel aan het temperaturen al een tijdje en misschien gebeurt er wel een wonder, maar die kans acht ik vrij klein ;<( Ik zie dat voor jou spannende dagen aanbreken..ga voor je duimen hoor! Heb jij al kinderen? Of is dit jullie eerste?
Ja inderdaad spannend, dit wordt onze eerste. Morgen maar weer een testje doen, misschien is ie dan al donkerder haha. Ik heb een beetje testdrang..
Hoi twiss ik weet niet hoe dat zit met pregnyl. Maar waag een testje als hij nog posotief is dan komt het vast door een mini mensje en niet door de pregnyl hier nog geenmenstruatie te bekennen maar wel een negatieve testvanmotgen dus zal wel eindr oecening zijn. Succes
@twiss en marije spannend hoor. Ik duim voor jullie en hopelijk knallen die positieve testen nog met pasen! @ nbroen je bent natuurlijk welkom om mee te schrijven!! Hopen op een wonder is iets wat we allemaal nog wel blijven doen, denk ik. Hopelijk slaat de clomid straks weer goed aan bij je!
hier nog niks te bekennen vind het niet leuk meer als het niet zo is laat het dan ook doorkomen nu nieuwe ronde nieuwe kansen maar waarom blijft het nu nog weg ........????!!!!
Marije, als het er morgen nog niet is, kan je miss de gyn bellen voor een bloedtest. Dan heb je tenminste zekerheid. @all Ik heb net weer getest (foei) en weer een streep te zien.. Ik vind het zo ontzettend spannend..
Ik ken het gevoel..haha...maar doordat mijn cyclussen zo wisselnd zijn wacht ik altijd eerst even een tijdje af Maar in jouw geval zou ik ook gaan testen..Is een mooi licht streepje te zien, maar dit kan toch ook nog van de spuit komen die je gezet hebt;of niet?
ja, de spuit zo na 10 dagen uit je lichaam moeten zijn, en vandaag is dag 10 na de spuit. De vorige keer dat ik pregnyl heb gebruikt was het er op 7dpo al uit, toen verdwenen ook de zwangerschapskwaaltjes. Nu blijf ik misselijk en mijn borsten en tepels staan in brand haha. Ik begin er stiekem echt in te geloven dat het zo is, maar ik houd nog even een slag om de arm voor de zekerheid.
twiss ik zeg vast voorzichtig gefliciteerd.... zullen ze dat zo snel al doen een bloedtest misschien heb ik een lange lataele fase zou het niet weten hoor of misschien een late innesteling lees ik ook wel op internet iemand een idee hoe dit zit. ... en daarbij mijnj eerste zwangerschap pas een p[osi test na 7,5 week zwanger. dus ikhoud wel een beetje in mijn hood geen b.oedis nog moed maaromdat ik vorige keer al 4 dagen voor nod posi teste????
Ik weet niet of ze al een bloedtest zullen doen, maar vragen kan geen kwaad. Mocht je wel zwanger zijn, dan is de stress ook niet goed. Miss zien ze dat als goed argument. Feliciteer me nog maar niet, ben veel te bang dat het toch niet zo is. Als de test morgen duidelijker is, dan neem ik de felicitaties alsnog graag in ontvangst