Nieuw clubje Pco en Clomid....

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Pluto2008, 4 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    oke is goed maar, hij is nu donkerder zeg je ...

morgen vroeg nog maar 1 doen ???
    ik ga er pas morgen avond 1 halen als ik nog niet ongi ben en dan doe ik die zaterdag ochtend denk ik maar..
    wat is dit vervelend zeg. ik had liever gehad dat mijn menstruatie er nu was geweest of ik moet toch zwanger zijn nu dan natuurlijk niet hihih
    ziuk heb wel bedacht dat asl ik nu niet zwanger ben dan mag ik op eigen houtje verder met de clomid.. (heb ik wel gehad vanmiddag bij de apotheek want de derde dag zul je zien valt dan tweede paasdag ..
    ik toch vraag of ze nog een cyclus mee willen kijken door fm dan ga ik ook temperaturen dan weet ik of mijn temp. er op reageert .. stukje zekerheid of zullen ze dat niet doen ??

wanneer ga je op vakantie twiss??

2. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Hij is inderdaad donkerder, maar ik geloof het nog niet helemaal. Hopelijk is je test dan zaterdag positief.
    Ik ga zondag op vakantie, lekker naar de zon :D

3. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Goedemorgen meiden.
    Ik heb net getest, hij was negatief :( het was dus toxh nog de pregnyl. Hopelijk wordt hij over een paar dagen alsnog posi.

4. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    hallo

jammer twiss maar kan nog je zit nog niet aan je nod dag!!!
    hier is net mijn nestruatie doorgkoemn dus nieuwe ronde nieuwe kansen maandag beginnen met de clomid en denk dat ik maar ovulatietestjes ga doen vanaf dag 10 .
    det de fert poli gebeld maar een ronde meenkijken is echt niet nodig zei ze dus ga temperatuuren en ovu testjes doen maar denk ik meteen even bestellen..

twiss ik duim voor je kuss

5. Zuss

Zuss Bekend lid

3 nov 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Marije, ach wat balen dat je menstruatie is doorgebroken! Succes me de volgende ronde...

@Twiss, mijn duimen draaien hier overuren voor je!

6. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Marije wat balen dat je toch ongesteld bent geworden!! Sterkte!

@ Twiss: zal t zeker van die pregnyl komen gister wel balen hoor. Ik durf niet eerder te testen omdat k bang ben voor negatieve test. 16 april is m'n NOD maar ga niet eerder testen (als k niet ongesteld ben) dan 18 april want dan is manlief terug van een paar dagen weg.

Hoe is t met de rest?

7. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    @marije :( we hadden afgesproken dat we samen op roze gingen! Balen meidn sterkte en dikke knuf. En op naar de volgende ronde.

@jolien
    Ik ben bang van wel jah :( ik hou dat nooit vol om niet voor mijn NOD te testen, ook al weet ik dat je er totaal niks mee opschiet.

@zus
    Hoe is ie? Last van kwaaltjes?

8. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    twiss ja jij moet deze ronde dus nog op roze asfgesproken zo niet dan de volgende ronde allebei op roze...

heeft iemadn ervaring met ovulatietestjes zoja welk merk en waar besteld of gekocht?? wil deze ronde gaan tempen en ovutestjes doen???

fijne weekend...

9. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

@ twiss, ik had 2 dagen te vroeg getest en die gaf aan dat ik niet zwanger was (1 van clearblue). Twee dagen na NOD een hele lichte streep, gaf ook veel te veel twijfels, weer 2 dagen later weer zo'n vage streep. Uiteindelijk 6 dagen na NOD had ik pas een echt goeie test. Dus wat ik wil zeggen er is nog hoop op goeie test als je niet ongi ben na je NOD.

@ marije, ik had ovu testen van kruitvat, ik had een knaller van een test met mijn eisprong en zoals je ziet heeft het tot resultaat geleid.

10. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    oudejaarsvlinde had je gewoon van kruidvat eigen merk?
    en zijn die duidelijk anders maar de digitale van clear blue die geven met een smiley aan ja of nee geloof ik....
    maar wil nu mijn ei niet missen....
    nu we zo dichtbij zijn geweest af gelopen ronde ....
    terwijl ik nog wel dacht als de clomid eerst maar werkt dan ben ik al blij maar de terleurstelling was toch groter dan ik dacht vandaag......

verder nog mensen met ervaringen van ovu testen die niet goed of fijn werken?

twiss wacht je nu tot je nod met testen??

groetjes

11. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Ja ik ga nu wachten. Mijn NOD was eigenlijk gister(heb maar een lf van 9 dagen) maar ik wacht nu gewoon braaf tot de twee weken voorbij zijn. A.s. Woensdag of donderdag ga ik testen. Dus jullie moeten nog even wachten tot na mijn vakantie ;)

12. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    Milolove: Zwanger : ?
    Gebakje: Zwanger : ?
    Marg: Zwanger : ?
    Linda1984:Zwanger van drieling: ?
    Anoniempje2011: Zwanger : 5 okt
    Croissantje:Zwanger : 12 okt
    Oudjaarsvlindertje: Zwanger: oktober
    Zuss: Zwanger: 5 november
    Sween4: ZWANGER!!!

Marijelensink: nod 05-04
    Pipsqueak: Provera vanaf 16 april
    Jolien2: Clomid 50 geslikt, 28-3 FM
    Twiss88: wachten op NOD
    Julia 26: Wachtbankje

Itsme82 ????
    PCOmama: ????
    NikiL: ?????
    Kelly001: ?????
    Maddie1990: ?????
    Wachtende: ?????

Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken, Puregon spuiten, Menopur spuiten

13. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Hoi meiden, hier ook weer eens een teken van leven. Ben erg druk geweest en heb deze ronde erg veel last van stemmingswisselingen vandaar dat ik me even heb teruggetrokken. Ik moest het even loslaten. Zit nog een week op het wachtbankje, maar heb niet zoveel hoop. Hebben op de dag van de eisprong niet geklust en zijn zowiezo niet zo erg actief geweest, omdat ik het gewoon niet op kon brengen. Maar goed, je weet nooit. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Sinds 2 ronden gebruiken wij nu pre-seed. Vind het erg fijn spul en lees er goede verhalen over. Nu maar hopen dat het bij ons ook werkt.

Twiss jeetje, denk dat je toch teleurgesteld bent of niet dat de streep weer weg is. Je neemt jezelf dan wel in bescherming, maar het blijft toch moeilijk. Al kan het nog wel natuurlijk. Ik duim voor je!
    Marije ik heb ovulatiesten van testjezelf.nu. Vind ze erg fijn, zijn casettetesten zodat je door het pipetje altijd de juiste hoeveelheid urine hebt. Sinds de clomid aanslaat kan ik er altijd mijn ei mee vinden. Jij ook weer succes de komende ronde!
    Jolien slopend he dat wachtbankje. Ik denk aan je!
    Nbroen welkom hier! Hoe lang duurde het bij jou voor je zwanger was met de clomid? Jij ook veel succes!
    Oudjaarsvlinder en Zuss leuk om julie hier ook te zien. Fijn dat er nog zo meegeleefd wordt! Hoprlijk snel minder kwaaltjes en lekker genieten!

14. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0

Marijelensink: nod 05-04

Itsme82 ????
    Wachtende: NOD 19-4
    Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken, Puregon spuiten, Menopur spuiten

15. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Julia: ja balen is het wel, maar er is nog hoop. Ik ben sowieso al heel blij dat de puregon aanslaat. De angst dat ik nooit zwanger ga worden is nu weg, het is alleen nog een kwestie van wanneerm

Wachtende: welkom back! Hoe is het? Ik zie dat je er inmiddels al een paar behandelingen op hebt zitten.

16. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Bedankt !:)
    Laatste IUI had erg slecht resultaat wat semen betreft...maar iets van 1,3 milj. Deze keer weer iets in 5,4 milj. De 19e bloedafname en ook meteen afspraak bij de arts om te evalueren. Ben benieuwd.
    Verder ben ik nog steeds niet aan het werk. ik zou deze week beginnen maar helaas. Door de clomid slaap ik heel erg slecht (opvliegers,hartkloppingen etc). Als ik slecht slaap heb ik een slechtere stabiliteit van mijn knie. Resultaat: op de trap gevallen. 1 van de banden die is ingekort heeft wat scheurtjes opgelopen. Resultaat: veel pijn, dikke rode warme knie...en weer volledige rust. Mag dus weer helemaal niets. Ik baal echt enorm. Maarja ik moet geduld hebben.

Hoe is het hier verder?
    Lijstje met zwangeren is verder aangevuld: gefeliciteerd !
    Voor jou (Twiss) erg spannend zie ik...ik duim voor je

17. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Wat rot dat je knie nog niet meewerkt.
    Wat betreft de iui, 3x is scheeprecht toch? Hier is het inderdaad spannend. Ik voel vanalles, ook wat op naderende ongi kan duiden :(

18. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Wachtende goed je weer te zien! Maar wat een ellende zeg, dat je nu weer met je knie zit. Hopelijk gaat het gauw weer wat beter.
    Twiss ja dat is inderdaad een geruststelling dat je weet dat je lichaam het nu goed doet met de puregon. Ik hoop voor je dat je nu niet al te lang meer hoeft te wachten op jullie wondertje!

19. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0

Marijelensink: 6 april ongi geworden!!

Itsme82 ????
    Wachtende: NOD 19-4

20. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    hoi wachtende wat vervelend van je knie zeg het duurt nu ook el erg lang snap dat je er goed genoeg van hebt... en duim voor je dat het deze cyclus raak is dope ik voor ons allemaal ;)

twiss weet niet of j het nog leest maar fijne vakantie.....

hier iets heel vreemds gister dacht ik toch echt ongi te zijn geworden he was bruin maar ook met rood erbij .. tampon ingedaan en zat ook rood bloed op nu vannacht bijna niks echt ienieminie beetje maar en nu hele dag alleen wat bruin verlies ... ik wil goed rood bloed zien toch ....
    wnneer moet ik anders met de c,omid beginnen ik dacht gister dag 1 maar het kan toch niet maar 1 dag zon klein beetje zijn...
    en wat als het vanaf morgen toch ergeer wordt waren dit dan alleen de voorweeen naar de menstruatie toe en moet ik dat dqn als dag 1 tellen og vervelend hoor ... iemand adviesen tips informatie fertiliteits afdeling is niet t ebereiken tot dinsda en zou anders morgen avond moeten beginnen met de clomid ....

succes

Deel Deze Pagina