Nieuw clubje Pco en Clomid....

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Pluto2008, 4 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Twiss: fijne vakantie!! Geniet er van!
    @ Julia: welkom terug. T gaat allemaal met ups en downs hè! Sterkte meis!
    @ marije: ik had vorige maand slechts 1 dag ongi en dat telde als dag 1 maar had voor t slikken wel nog even getest voor de zekerheid.
    @ wachtende: welkom terug! Balen van je knie zeg! Sterkte! En wat behandelingen verder zie ik.

@ hier: nog 1 week wachten tot k ongesteld word of niet. Geen klachtjes oid dus dat is weer anders dan vorige maand. Verder kan ik geen ei zien (en dat met Pasen) of k wordt misselijk.. Zal wel psychisch zijn. Had precies vorige week m'n eisprong nl.

2. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja vannacht werd k wakker van fikse steken in m'n baarmoeder is nu over. Zal t innesteling zijn? Iemand ervaring?

3. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden!! Wat is het hier stil!! Hoe is t met iedereen?

4. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    hoi jolien

ik heb de inesteling bij mijn vorige zwangerschap niet gevoeld maar er zijn wel dames die het wel voelen dus ka je er geen antwoord op geven ..
    gister weer begonnen met clomid dag 3 ik heb cyclus dag 1 toch maar opgeschoven naar 7 april toen was ik het savond toch wel goed door en wil niet te te vroeg beginnen met clomid dus vandaar dat ik maar van uit ga dat 7 april dag 1 is en niet 6 april toen was er maar een heel klein beetje helder bloed verder vooral bruin.... dus afwachten nu ....
    heb al wel ovu testen gekocht bij kruidvat en daar wil ik eigenlijk dag 10 of 11 mee beginnen.... om te kijken of ik mijn ei kan opsporen... verder temperatuur ik ook.. maar hiermee kun je vooral zien of je je ei hebt gehad toch en niet ofen wanneer hij komt ....
    als ik de ovu testjes doen kom ik weer om raad vrgen hoor want heb geen idee wanneer dan klussen enzo dan zijn de fm toch wel handig hoor....

sorry voor het hele verhaal en hak op de tak .....

succes groetjes

5. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    Marije veel succes weer met de nieuwe ronde!
    Jolien het zou kunnen....spannend hoor! Ik moet nog wachten tot zondag. Maar ik denk dat ik ongi wordt, vooral aan mijn borsten te voelen. Ik begin de klachten aardig te herkennen helaas...
    Wachtende hoe gaat het nu met jou?

6. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Marije: weer een nieuwe ronde dus. Heb zelf geen ervaring met ovu testen.

@ Julia: wel spannend toch! Miss heb je t wel mis! Ik vind t super spannend!!

7. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Jolien ja is het ook! Is misschien ook wel zelfbescherming hoor, heb al zoveel teleurstellingen gehad. Het is denk ik makkelijker om van het negatieve uit te gaan. Maar zou toch mooi zijn als wij ook op roze kunnen!
    Marije Als de ovulatietest positief is, dan vindt binnen 24-36 uur je eisprong plaats.

8. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Julia ja die zelfbescherming is ook wel goed denk ik. Deels ga ik uit van een negatieve uitslag maar kan soms moeilijk niet positief zijn. Ik voel nl helemaal niets!! Vorige maanden veel klachtjes en nu niets... Waar heb jij last van?

9. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Op dit moment vooral af en toe steken links en rechts onderin mijn buik en zere borsten. Verder niks. Maar dat had ik de afgelopen rondes met clomid ook voor de ongi erdoor kwam. Al heb ik natuurlijk af en toe ook wel stiekem een beetje hoop...
    maar jij voelt je dus duidelijk echt anders dan de vorige rondes. Spannend hoor, ik hoop zoooooooo voor je dat het gelukt is. De komende week zal wel lang duren!;)

10. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    oke ik heb maar besloten dat we vanaf vandaag om de dag klussen kunnen we hem zowiezo niet missen lijkt me ...
    je kunt jezelf heel gek maken met alle klachtjes die je voelt of juist niet ntuurlijk, zo slopend die onzekerheid he ..
    mijn vorige zwangerschap had ik steekjes links e rechts na mijn ei was toen zwanger ....
    nu had ik dit ook dus was stiekem een beetje blij wat dacht misschien is het toch zo... maar helaas dit keer niet vandaag en morge nog de pillekes en dan wachten of ik mij ei ga vinden.. ik denk vanaf dg 10 maar de ovu testjes doen of niet afgelopen keer heb ik op dag 15 mijn ei gehad..?

julia wanneer kun je testen??

jolien heb je al test drang of wacht je netjes tot de nod dag?

groetjes en succes

11. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    @Marije: de dag van het eerste helder rood bloedverlies is dag 1. Hoe weinig het ook is. Ik heb sinds clomid ook nog maar 1 a 2 dagen mijn menstruatie. Ovu testen doe ik ook vanaf dag 10. Nog nooit daarvoor mijn ei gehad. Je het zit met klussen? we deden vanaf dag 10 om de dag en dan tot zeker een week na de posi ovu testen aangezien bij sommige mensen het ei later komt.

@Jolien: geen idee hoe in innesteling voelt. Ik had gisteren ook opeens een hele flinke steek. Maar ik negeer al die stomme kwaaltjes maar. Ben de laatste keren zo voor d egek gehouden door mijn eigen lichaam. Hooop dat je snel een posi test hebt!

@Julia: spannend zeg ! Volgens mij is er toch niet iets te zeggen over of je wel of niet wat moet voelen. Je hoort zoveel verschillende verhalen. Gewoon stiekem blijven hopen :)

@all: Gisteren weer bij de fysio en bedrijfarts geweest. Het blijft stabiel slecht dus ik mag 3 keer in de week 2 uurtjes gaan werken. Okee, het is heel erg weinig maar het is vooruitgang !:D
    Volgende week donderdag gesprek met fert arts en de uitslag van het bloedonderzoek (hCG). Spannend :)

12. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Marije ja, klopt is niks van te zeggen...het blijft spannend. Zondag is mijn NOD. Sinds de clomid heb ik elke keer een cyclus van exact 34 dagen gehad, dus probeer echt tot dan te wachten met testen. Die omowitte dingen ben ik namelijk meer dan zat! En slim om op dag 10 te beginnen, als je dan om de dag klust zit je altijd goed.

Wachtende, het zijn misschien kleine stapjes. Maar vooruitgang, is vooruitgang! Nu nog hopen op een positieve uitslag van het bloedonderzoek... enne, ik blijf wel hopen hoor! Maar soms is dat zo moeilijk.... nou ja, onze tijd komt vast nog wel!:)

Jolien houd je het nog een beetje vol, het wachten? Ik denk aan je!

13. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ marije: succes met je ovu testen!! Ik kreeg m'n eisprong afgelopen maanden tussen dag 15-19... Dus als k NeXT maand weer gewoon clomid moet nemen gok ik daar op.

@ wachtende: balen zeg van je knie!! Sterkte! Miss heb ik er overheen gelezen maar hoever ben je in je cyclus?

@ Julia: hoe spannend he! Ik had zondag twee weken geleden m'n eisprong dus verwacht dan m'n menstruatie... Sterkte met wachten!!

Ik hou hier trouw vol met t niet testen. Ben die witte testen ook zat dus ik doe t niet voor maandag! :)

14. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    oh jolie knap hoor ik heb het niet vol gehouden laatste ronde maar is allemaal weggegooid geldwant ook l is hij wel pisitief je doet er dan toch nog 1o dat je haast niet kunt geloven hihihi.
    hier vandaag laatste dagje clomid krijg ze steeds moeilijker weg .... en dan dag 10 ovutestje hopen dat ik mijn ei vind afgelopen ronde had ik hem op dag 14of 15 dus zal wel weer ergens daar in de buurt zitten denk ik???

groetjes

15. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    @jolien: Officieel is de 18e mijn NOD maar aangezien ik de 19e mijn bloedonderzoek krijg hou ik de 19e maar aan.

16. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Marije: fijn dat je klaar bent met de clomid! Succes met de ovu testen!

@ wachtende: wat voor bloedonderzoek heb je de 19e?

Hier nog steeds aan t wachten.... Vind t elke dag spannender worden...

Julia hoe is t bij jou?

17. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Heb elke keer na IUI bloedonderzoek op hCG om bbz uit te sluiten.

Hoe gaat het bij jou?

18. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Hier wordt het ook steeds spannender. Maar ik houd vol tot zondag. Weinig tot geen klachten, alleen erg veel last van mijn maag gehad en dat heb ik anders nooit. Lees altijd dat je wel rommelende darmen kunt hebben, of steekjes onderin je buik of misselijkheid, maar dat heb ik dus allemaal niet. Het doet gewoon zeer! En dan juist helemaal bovenin.....dus dat lijkt me geen zwangerschapskwaaltje, haha. Heb er vannacht niet van kunnen slapen, zo zeer deed het. Gelukkig is het nu weer over. Zal wel stress zijn denk ik;) Ben niet zo relaxed als ik me voordoe. Gister veel last gehad van duizelingen, maar ook dat heb ik vaker. Nog een paar daagjes volhouden Jolien, dan kunnen we weer testen!

19. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    hoi julia

heb jij verder bijwerkingen van de clomid??
    ik heb er best last van ..
    bij snel op staan beetje duizelig
    uit mijn slof schieten om helemaal niks
    slapen kan niet in slaal komen en heb de raarste dromen nachtmerrries .. van de week heb ik mijn man het bed uit laten gaan omdat ik er heilig van overtuigd was dat er een spin op zijn hoofd liep was niks te zien..
    ..
    maar allemaal voor een goed doel als goed is .... morgen of overmorgen doe ik mij eerte ovutestje ik denk maa tegen een uur of 15:00 moet elke dag op hetzelfde tijdstip toch...
    en is een ovutest meerdere dagen positief of?
    en al hij positief is de dag na de eisprong is hij dan meteen weer negatief kan iemand mij uitleggen hoe jullie het gedaan hebben?

sorry voor mijn ego bericht

@twiss ben je al terug van vakantie en heb je goed nieuws??
    of gaan we samen een nieuwe ronde in om dan allebei op roze te gaan?

fijn weekend allemaal en succes

groetjes

20. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Hoi Marije,
    Ik deed het altijd om een uur of 7 's avonds, omdat ik dan zeker thuis ben uit mijn werk. Bij mij waren ze soms meerdere dagen positief. Omdat het binnen 24-36 uur is, kan dat dus dat het eitje nog niet gesprongen is. En ik heb meestal 2 eitjes of meer die groeien, dus dat kan ook nog een rol spelen. Ik heb ook wel last van bijwerkingen door de Clomid, zie er eigenlijk alweer tegenop om dinsdag weer te beginnen (want daar ga ik nog steeds van uit, al hoop ik het niet natuurlijk)! Maar niet zo heftig als jij, maar jij hebt natuurlijk ook een driedubbele dosis van wat ik heb! Succes!!!

Deel Deze Pagina