Nieuw clubje Pco en Clomid....

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Pluto2008, 4 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Wachtende: oh vandaar ! Spannend dus !!

@ Julia: hoe is t vandaag? Hou je de spanning nog vol? Ga je morgenochtend testen als je niet ongesteld bent geworden?

@ Marije: wat klote die bijwerkingen zeg !! Heb je dat al eens besproken met je arts? Ik heb tijdens en na de clomid iets last van opvliegers en maagzuur. Misschien moet je het eens bespreken als het zoveel inpackt heeft...

Hier: still waiting..... Wordt echt gewoon zenuwachtig. Heb enerzijds hoop omdat deze maand weer anders is dan vorige maand maar aan d andere kant ben ik zo bang dat het een teleurstelling zal zijn.... Bleehhh was t maar vast dinsdag oid dan wist ik t allemaal al :) Ik kan niet zo goed tegen onzekerheid (wie wel...) en maak mezelf gek. Gelukkig werk ik t weekend dus is het snel maandag !

2. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    Oh Jolien, ik herken het helemaal! Hier precies zo...........
    gelukkig heb je afleiding op je werk, maar toch blijf je er bij elk pijntje of dingetje mee bezig he... Ik ga inderdaad morgenochtend testen!!! En blijf natuurlijk ook voor jou duimen voor dinsdag, als ik ongi wordt is dat voor mij de dag dat ik weer aan de clomid moet :( Volgens mij lopen we aardig gelijk met alles! Ik ben in juni 2010 gestopt met de pil, maar ben ook sinds november '11 bezig met provera en clomid 50mg. Zou leuk zijn als het dan ook ongeveer gelijk een mooi wondertje oplevert!

3. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    oke dus als hij dan de eerte keer positief is dan klussen en kijken wanneer hij weer negatief is.. dan zijn de fm toch makkelijker hoor..

groetjes

4. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    jolien en julia mijn duimen draaien overuren voor jullie!!

knuffel

5. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Marije dankjewel!!

Julia, klopt we lopen gelijk zo ongeveer. Hoelang moet jij clomid slikken? Heb afgelopen week afgesproken dat we nog 3 maanden clomid doen en dan een hsg onderzoek. Daarna ben ik uitgenodigd voor een wetenschappelijk onderzoek waarvan je in 1 van 4 groepen ingedeeld kan worden. Ze weten nl niet wat de beste behandeling is na 6 cycli clomid... Kreeg de vorige keer nog een receptje mee voor clomid maar ze vroeg me ze nu nog niet op te halen omdat ze geen reden ziet waarom t niet zou lukken... Geeft me wel hoop.

Zie dat jij samenlevings onderzoeken hebt gehad. Bij mij doen ze dat niet meer omdat er niet is gebleken dat dit wat zegt over een mogelijkheid om zwanger te worden. Dus dat doen ze niet meer.

Ik heb vandaag zo de zenuwen!!! Kan niets door m'n keel krijgen en misselijk. Tevens steken in m'n liezen maarja... Had twee weken geleden van zondag op maandag m'n eisprong, ik ga maandag testen als k niet ongesteld ben!

Succes Julia! Ik duim ook voor jou!!

6. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Bij ons hebben ze die testen inderdaad wel gedaan. Ze zeiden erbij dat het inderdaad niet zegt dat ik niet spontaan zwanger kan worden (met een beetje hulp van de clomid natuurlijk) maar dat het wel zegt dat de kans kleiner is en dat ze dus eerder tot de volgende stap overgaan, in ons geval iui. Zo blijven je kansen steeds optimaal. Ook na 3 maanden. Dat zou juni betekenen met weer een cyclusanalyse, maar ik heb even doorgerekend en ben rond mijn eisprong op schoolkamp met groep 8, dus dat wordt hem niet! Ronde extra zelf proberen dus, ook niet erg, want ik hoop nog steeds dat het zo mag lukken. Snap dat je hoopvol bent, want zoiets zeggen ze niet zomaar!!! Ik duim ook voor je dat het volgende receptje niet meer nodig is;)

Hier ongikrampen:( heb dat de laatste maanden nog niet eerder gehad een dag voor mijn NOD, meestal pas echt op de dag zelf, dus geen bloed geeft moed zeggen ze dan he! Maar ik merk toch dat ik ergens al een beetje teleurgesteld raak... Moet echt proberen positief te blijven. Het komt met ups en downs!

7. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Spannend!!! Hoorde net een collega dat zij juist krampen had en zwanger bleek!! Dus er is hoop!! Ik twijfel of k morgen al testen zal. Wanneer was jouw eisprong?

8. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    oh spannend ik vind het knap dat je nog niet getest hebt hihih
    kan geen kwaad om niet te testen heeft voordelen en na delen..
    als hij positief is doe je waarschijnlijk na je nod dag nog een test om het te bevestigen..
    is hij negatief weet je het nog niet zeker want misschien is je hch nog niet genoeg gestegen dilemma dilemma ...

spannend hoor!!
    bij mijn vorige zwangerschap had ik ook heel,erg steekje onderin mijn buik eb leek het net of ik ongesteld was of het voelde lopen sorry maar dit was toch echt 9 maanden lang niet het geval:)

succes

9. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Nou meiden, hier is het over. Hard duimen voor Jolien dus!
    Sinds gisteren eind van de middag echt VRESELIJKE menstruatiepijn, heb 2 pijnstillers genomen, omdat het niet te harden was. Alleen wat bruine afscheiding en vanmorgen was het er echt door. Eigenlijk was vandaag mijn NOD, vraag me nu alleen af, moet ik gisteren tellen als dag 1?? Als ik het zo lees denk ik het wel he? Wat denken jullie meiden? Maandag of dinsdag beginnen met de Clomid. Jolien, hopelijk heb jij straks beter nieuws. Ik duim voor je!

10. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Milolove: Zwanger : ?
    Gebakje: Zwanger : ?
    Marg: Zwanger : ?
    Linda1984:Zwanger van drieling: ?
    Anoniempje2011: Zwanger : 5 okt
    Croissantje:Zwanger : 12 okt
    Oudjaarsvlindertje: Zwanger: oktober
    Zuss: Zwanger: 5 november
    Sween4: ZWANGER!!!

Marijelensink: 6 april ongi geworden!!
    Pipsqueak: Provera vanaf 16 april
    Jolien2: Clomid 50 geslikt, 28-3 FM
    Twiss88: wachten op NOD
    Julia 26: vanaf maandag 16 april weer aan de Clomid

Itsme82 ????
    PCOmama: ????
    NikiL: ?????
    Kelly001: ?????
    Maddie1990: ?????
    Wachtende: NOD 19-4
    Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken, Puregon spuiten, Menopur spuiten

11. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Julia, wat balen zeg!! Hoe voel je je? Ik tel vanaf de eerste dag rood verlies. Sterkte!

Hier nog niets te bekennen... Vind t heel spannend en durf niet naar t toilet. Ben zo bang voor de teleurstelling heb daarom nog niet getest...

12. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    he wat balen zeg !
    Maar je moet pas vanaf het bloedverlies tellen als dag 1.

13. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden. Hier even een berichtje van mij. Ben een beetje down, niet ongesteld maar ook geen positieve test.... Bah baal van die onzekerheid. Zal t morgen wel worden dan. Voel een symptomen van een nadere menstruatie wel steken in m'n liezen maar dat voelt niet als m'n baarmoeder maarja.. Had precies twee weken geleden m'n ei sprong (zondag zelf of van zondag op maandag nacht) dus ging er van uit dan nu ongesteld te zijn... T zal wel over zijn deze ronde wat denken jullie?

Julia, hoe is t met jou?
    Marije, hoe staat t met de ovu testen?
    Wachtende, hou jij t wachten nog vol? Morgen bloedprikken toch?

14. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ik krijg donderdag de bloedtest...ik kon het echter niet laten.
    Vanmorgen een kv 2v5 gedaan...ik kon mijn ogen niet geloven...ik zag volgens mij een lijntje op komen...direct om 06:00 mijn arma man uit bed getrokken dat hij mee moest komen. Samen gewacht tot de tijd voorbij was...en ja hoor...een lijntje !!
    Vanmiddag nog even een cb gedaan en daar stond het magische woord...

Sorry voor het ego berichte maar ik ben vandaag echt helemaal van de kaart haha

15. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dat lijkt me duidelijk wachtende! Gefeliciteerd!!

16. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    @ julia wat balen zeggen nieuwe ronde nieuwe kansen !!! ik zou de dag met rood bloed verlies tellen asl dag 1 .

jolien!! geen bloed is moed he !!!

wachtende ik zeg van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!! 3 de ronde iui toch? heb je hormonen moetern spuiten of met de clomid en dan iui? soory kan het vast wel ergens vinden als ik terug lees maar zijn wel erg veel pagina geworden....

ik begin vandaag met de ovutestjes denk tegen half 4 als ik dan de hele week om dat tijdstip doe hoop ik hem te vinden....
    heb je kruidvat eigenmerk ovu testen....
    ik kom jullie vast nog om hulp vragen aankomende dagen

groetjes

17. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Hey dames,
    Ik ben net terug van vakantie, dus even een kort berichtje. Ik ben op dag 14 ongi geworden, ik ga straks bellen voor een nieuwe afspraak. Ik mocht nog niet beginnen met spuiten omdat een uitgangsecho nodig was.
    Wachtende gefeliciteerd!!

18. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    hey twiss balen meid..

hoe was je vakantie heb je wel een beetje kunnen genieten!!
    groetjes

19. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    nert een ovu test gedaan en streep lijkt toch bijna net zo donker als de controle streep oh ik snap echt nmiks van die testen hoor ...
    ga zo toch maar de clear blue halen die geeft gewoon een smiley of een huilebekkie ....

foto staat in mijn fotoalbum

20. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @wachtende;van harte gefeliciteerd geniet ervan.
    @jolien ;niet de hoop opgeven zolang je geen bloed hebt misschien heb je te vroeg getest.
    @marijelansink; gewoon beginnen met klussen dan weetjes zeker dat je niks mist van die ov testen kan ik ook geen hoogte krijgen .

@twiss88;hoe was je vakantie?

Hier nog steeds niet zwanger na miskraam heb mij eisprong gehad nu weer op het wacht bankje heb wel symp maar dat zegt nog niks aanstaande vrijdag echo kijken of mijn baarmoederslijm wat meer is geworden het het was te dun en op 25april nod hoop dat het raak is.

Deel Deze Pagina