@ Twiss balen dat je ongesteld bent geworden. Snap alleen niet wat je zegt over dag 14 ongesteld. Hoe gaat t er nu voor je uit zien? @ wachtende: dringt het een beetje door? Leuk hoor! @ Marije:dag 11 een posi ovu test, eerder zo vroeg je ei gehad? Wat zegt clear blue? @ Kelly: spannend weer!! Sterkte met afwachten... Hier nog steeds geen menstruatie. Had zondag 1 april m'n eisprong aldus de gyn. Test van morgen weer negatief. Had gister getest met clear blue digital en vandaag kv 2 voor 10 euro. Iemand een idee wat k nu doen moet? Afgezien van afwachten... Wilde nog kv 2 voor 5 euro kopen maar lijkt me dat negatief negatief blijft toch? Zit een beetje met m'n handen in t haar...
ik ben deze ronde voor het eerst aan hwet ovutesten vorige keer was de eerste ronde dat de clomid aansloeg had ik hem dag 14/15 .. de clear blue geeft aan negatief dus misschien was mijn urine te geconcentreerd .... net weer gedaan allebei de merken clear blue geeft nog steeds negatief temperatuur is ook nog niet gestegen dus kruidvat is test streep wel iets lichter dus vertrouw maar gewoon op de clear blue.. en ga er niet van uit dat iik iijn ei al snel krijg hoop binnen nu en 4 dagen een posi ove test van clear blue te hebben .. hoe zat het bij jullie hadden jullie met clomid elke keer rond dezelfde cyclus dag jullie ei? groetjes
misschien heb je nog te weinig hcg in je urine gebeurt wel eens. geen bloed is moed toch!! anders zou ik morgen vroeg toch weer een testje doen als de duiveltjes nog niet doorgekomen zijn.. succes
Ja Marije je hebt gelijk... Maar is wel lastig om nog hoop te houden merk ik... Wanneer testte jij positief met je vorige zwangerschappen? En met welk merk? Vervelend van die wisselende uitslagen met merken. Clear blue zal wel goed zijn toch! Mijn gyn adviseerde 3 keer per week te vrijen en dan heb je genoeg kans volgens haar... Maar met ovu testen weet je t zeker..
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/33634-albums9672-picture56271.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/members/33634-albums9672-picture56322.jpg wat zeggen jullie dag 10 is gsiter dag 11 vandaag allebei rond 4 uur gemaakt .. cleaur blue igitaal geeft negatief... gewoon van de clear blue uitgaan wil hem ook niet missen natuurlijk gister wel geklust en morgen weer netjes om de dag denk ik maar maar wat is dit is dit positief????
oke ikdoe nu (deze ronde) de clear blue erbij misschien weet ik dan hoe deze werken en doe ik de volgende ronde deze alleen anders wel een erg dure hobby .... hopelijk morgen clear blue ook positief bedankt wil je morgen ookweer foto checken ??? jullie zullen wel denken die is GEK .... groetjes
jolien mijn eerste zwangerschap had ik pas een positest met 7,5 week terwijl ik de week ervoor een test bij de huisarts had gedaan en die was ook negatief .. week later gewoon een kruidvat test positief...... mijn tweede zwangerschap 3/4 dagen voor nod met 4 dag voor nod was hij heeeeeeell licht .... met kruidvat 2 voor 5 en daarna nog een clear blue voor zekerheid hihih dus kan echt allebei de kanten nog op.. heb je altijd een lutaele fase van 14 dagen ? ik had afgelopewn cyclus mijn menstruatie ook pas 15 dagen na mijn ei..... stom gedoe met die testen he metr de zwangerschapstesten en de ovulatie testen bah bah bah onzeker wordt je ervan he .. succes digiknuffel
Ik heb zo'n digitale van CB met iets van 7 staafjes genomen. Twijfelde ik, deed ik even een digitale. Veel kun je wel gewoon zien met de dip sticks enzo...maar bij twijfelgevallen is het erg makkelijk. Succes !
hoe voel je je wachtende al zwangerschapskwaaltjes??? vabnmiddag weer een ovu test doen hoop positief hihih vanavond weer klussen we doen dat maar om de dag hopen dat ik mijn ei dan tref ...... wel heb ik het idee de follikels te voelen groeien aan allebei de kanten vorige keer voelde ik het alleen rechts rond de eisprong nu heb ik aan allebei de kanten dat gevoel zullen er twee groeien ? hoe groot is de kans dat die dan allebei op hetzelfe moment springen?? verder manlief aan de antibiotica klopt het dat dat pas werking op het zaad heeft over 3 maanden omdat er elke 3 maand 72 dagen nieuw zaad wordt gemaakt en dit pas over 3 maand zal lozen? verder al nieuws jolien??? knuffel
Ik moet echt bizar vaak plassen...normaal ging ik maar 2 keer per dag...zit nu zo op 10 keer per dag. Dat is ook de reden dat ik vroeg ging testen haha. Mijn boobs zijn ook best gevoelig en wat groter, maar vind dat wel erg vroeg. Heb stiekem wel een beetje kriebels of het er wel 1 is aangezien ik geen FM's gehad heb. De misseijkheid is lastig om te zeggen want ben de afgelopen 5 maanden al misselijk door de clomid. Ik zit in iedergeval met mijn hoofd op hele andere plaatsen dan ik ben haha. Ik ging gisteren boodschappen doen..uiteindelijk kwam ik thuis zonder mijn boodschappen..allemaal andere leuke dingen bekeken en naar huis gegaan zonder. Thuis snel even plassen en maar weer terug. Ik doe de deur dicht...en dan bedenk ik me dat mijn sleutels nog op het schoenenkastje liggen. Telefoon zo goed als leeg, snel man bellen (werkt 5 kwartier verderop) en die kwam gelukkig meteen naar huis. Bedenk me dat ik ook wel eens vergeten kan zijn de achterdeur dicht te doen. Dus hop naar de achtertuin, over de schutting heen klimmen (belachelijk hoog en niet goed voor mijn knie)...ik wist meteen dat terug klimmen geen optie was. Nou achterdeur was dicht...schuur was gelukkig open en daar stonden nog 2 mega zitzakken. Daar nog anderhalf uur gewacht (beetje file) voordat manlief me kwam redden. Mannetje heeft me daarna maar mee uiteten genomen haha. Mooi als er 2 zouden groeien...toch wat meer kans toch..helemaal ideaal als je aan elke kant 1 doet Wat betreft het semen heb je denk ik wel gelijk maar ik weet het niet zeker. Was je test al positief?
die vergeetachtigeheid en dat chaotische in je hoofd ken ik ook wel van mijn vorige zwangerschap hihi heeft ook nog wel een aantal maand geduurd na de bevalling ... ga zo weer testje doen rond 4 uur elke dag rond 4 uur ...... ben enieuwd zit natuurlijk pas op dag 12 .. vorige keer cyclus had ik hem rond 14/15 toen was er opdag 13 dinsdag een ei te zien van 18 mm en die was dag 15 donderdag weg dus ergens daar tussen is hij gesprongen ... en enieuwd of ik deze ronde ongeveer gelijk ga lopen maar vond de testen van kruidvat toch wel bijna positief toch? zal zo wel weer fotootje maken en even plaatsen .... groetjes
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/33634-albums9672-picture56368.jpg clear blue negatief .... kruidvat ook een stuk lichter als gister ..... ik kan mijn piek toch niet gemist hebben test elke 24 uur ?
Ik heb wel eens een hele korte LH piek gehad, iets van 10 uur ofzo. Maaaaaaar Ik heb soms ook weer even wat lichtere test om daarna een knaltest te krijgen. Kortom, voor de zekerheid goed blijven klussen !
hier even een foto van alle 3 de dagen bij elkaar.... http://www.zwangerschapspagina.nl/members/33634-albums9672-picture56373.jpg ik test dus elke dag tussen 15 en 16 uur is dit misschien een verkeerd tijdstip .... ben zo onzeker ja klussen gewoon om de dag enm blijf nog wel even door testen... zou ik anders vanaf nu 2 keer testen tegen 22 uur ook nog een keer?? sorry voor mijn gezeur maar weet verder ook niet wat te doen . dan waren de fm toch wel hgandig hoor... niemand hier is er bekend mee manlief heeft ook geen idee
Ik moest voor de IUI altijd de 2e urine gebruiken...en dat moest ook nog even voor 10 uur. (dus ik kon om 05:00 de wekker zetten haha). Ik zou gewoon doortesten, in principe zou 1 keer per dag voldoende moeten zijn. Ben je enigzins regelmatig zodat je kan inschatten wanneer het ongeveer moet zijn?