hoi wachtende bedankt voor je reactie ze reserveren nu de pregnyl die het zieknhuis apotheek binnekomt voor me zodat ik die op kan halen op het moment dat ik hem nodig heb maar das is nog niet begin pas na de [prikinstructie 4 mei met de duphaston dan moet eerst mijn ongi er zijn en dan pas derde dag beginnen met de puregon alleen krijg ik gonal-f maar is gelijk aan puregon. en dan zien waneer er een follikel groot genoeg om de pregnyl te spuiten maar ze zeiden in het zh kun je hem maar beter in huis hebben. wat vervelend dat je knie nog steefs niet mee werkt ik weet nog van in januari ofzo toen ik begon mee te schrijven in dit forum dat je er al mee zat . dus duurt erg lang dan erg vervelend .. succes ermee. fijn weekend. groetjes
Ik hoop dat het spuiten snel een prachtig resultaat voor je op zal leveren. Op zn minst een mooi mei moet toch een keer gaan lukken ! Ik duim voor je. Moet toch vreselijk frustrerend te zijn om al zo veel maanden geen kans te hebben. Ik leefecht met je mee. Tja die knie...de operatie is begin dec geweest. Ben er een beetje klaar mee maar ik heb nu gewoon een duidelijk doel voor ogen. Voor ik echt begin uit te zetten moet ik kracht kunnen zetten met die knie. Hoe we het voor elkaar moeten krijgen weet ik niet maar ik heb echt een topfysio die me zeker weten hier doorheen gaat helpen.
bedankt voor je opbeurende woorden ... het is inderdaad elke keer weer frusterend . elke keer weer een ronde weggegooid maar eigenlijk mag ik niet mopperen van ik heb natuurlijk al wel 2 pracht wonders. maar toch zodra je er echt voor gaat dan duurt elke maand eigenlijk te lang en daarbij zijn we toch al 17 maand verder . ik hoop voor je dat het snel beter gaat met je knie ... maar met een goede fysio komt dat vast goed. ik duim in iedergeval voor je ..... succes groetjes
wat ik mij nou afvroeg: kan het wezen dat als je een keer geen reactie krijgt op clomid het wel een volgende keer kan gebeuren met dezelfde aantal mg?
oudjaarsvlinder ik zou het niet weten maar denk als dat het geval zou zijn . de fert.arts het wel nog een ronde zou proberen. maar misschien zou het kunnen ik heb 1 ronde gereageerd op 150 mg en de ronde erna niet meer .... misschien een volgende ronde wel weer maar daar komen we niet achter. hoe is het met je gaat alles goed? groetjes
Wat een lekker weer is het zeg! Gaan zo lekker de hort op met vrienden, maar heb een vraag. Misschien heel stom, maar hoe kijken jullie tegen drinken aan tijdens de wachtweken? Met dit soort dagen vind ik het heerlijk om een wijntje te drinken. Mij is vertelt dat 1 à 2 prima is en normaal houd ik mij daar aan. Maar op dit sport dagen vind ik dat wat lastiger. Enerzijds vind ik dat ik mij daaraan moet houden, maar anderzijds zijn we al zo lang bezig en betekent dat dat ik geen lol meer mag maken met lekker wijntjes drinken? Stel nou dat ik zwanger ben, is drinken dan echt heel schadelijk in het begin? Als je het nog niet weet....
Ja drinken is zeker schadelijk. Juist meer in de vroege weken. Ik heb de hele tijd dat we zwanger probeerden te worden niets gedronken. Had in principe wel gekund hoor...in de eerste anderhalve week van de cyclus maar het was me gewoon niet echt iets waard.
@ marije, het gaat wel, nog steeds last van al die kwaaltjes. morgen intake gesprek bij verloskundige en een nieuwe termijn echo. gr oudjaarsvlinder
ik drink al bijna nooit af en toe met aparte dagen ..maar drink nu helemaal niks ik denk waarom het risico toch lopen maar dat is natuurlijk ieder voor zich. leuk de echo .. je hebt in het zh ook al echos gehad toch? sorry alles achter elkaar maar antwoord via mijn tel. groetjes
Hoi allemaal, Sorry even snel een egoberichtje van mij (zit op de wifi van de camping waar we deze week kamperen) Vandaag weer naar gyn geweest om te kijken of de cyste weg is. Helaas zi ie er nog steeds. Hij is bijna niet gegroeid, maar zit duidelijk in de weg. Maandag dus een kijkoperatie brrrrr.... Maar goed dan weet ik in ieder geval zeker of het daarbinnen goed zit of niet.
@pips Balen zeg!! Nou maar hopen dat je na de kijkoperatie meteen aan de gang kunt! Het duurt lang genoeg voor je. Sterkte morgen!
Nou pips even een tegenvaller maar het kan ook positief zijn. Zometeen ben je die cyste kwijt en als ze je eileiders doorspuiten ben je ook weer een tijdje extra vruchtbaar (om maar even heel stom het positieve eruit te willen halen) Heel veel succes meid!
heel veel succes maandag ... en dan weet je indd wel zeker of het allemaal goed zit verder .. en natuurlijk extra vruchtbaar nadat je eileiders doorgespoten zijn. succes hoe is het bij de rest van de dames?
@ marije, ik had inderdaad al echo's gehad bij ruim 6 weken en 9 weken. Bij de 6 weken ook een termijn echo alleen was het niet met de duur van zwangerschap eens, ik zou anders zwanger zijn geraakt zonder seks. Ik had ook gelijk, want na nieuwe berekening ben ik nu 14 weken 3 dagen zwanger en bij eerste nu 14 weken. ik ben blij dat ze een nieuwe echo gemaakt heeft, het was nu veel mooier, het lag de hele tijd druk te bewegen en zag je nu ook de armen en benen. @ pip, sterkte maandag!
Hi meiden. Hier weer eens een berichtje van mij. Ben druk met de vakantie voorbereidingen (ga over 4 weken een rondreis door Amerika maken) en heb hier wel meegelezen. @ Marije: wat een klote nieuws zeg dat de clomid niet meer aansloeg !! Wanneer begin je met spuiten? @ Julia: eisprong gehad? Deed jij ook aan ovulatietesten of niet? @ Noortje: welkom op het forum, mag ik vragen welk ziekenhuis je gaat? Je bent wel bezig met clomid lees ik, slaat het deze maand aan of is dat nog af te wachten? Krijg je controle echo's? @ Wachtende: hoe voel je je ? Al gewend aan het idee dat je zwanger bent? Nog eventjes wachten tot de echo, spannend hoor!! Hier, zeer waarschijnlijk wel een eisprong gehad. Geen eçho's deze maand, en de komende 2 maanden ook niet. Heb ook geen ovu testen gebruikt, voelde beter het niet te doen. En de fertiliteitsarts heeft gezegd dat ik vertrouwen moet krijgen in mn lijf dus daar doe ik mn best voor Heb wel buikpijn, steken liezen/onderbuik gehad dus denk wel dat er wat is gebeurd.... Weet alleen niet wanneer mn NOD is maarja die neem ik maar ruim.... Weer afwachten dus, spannend.
Ben de helft van jullie vergeten :O SORRY !! @ Pip, wat balen zeg dat je nu echt de operatie moet krijgen.... Maar hopelijk heeft dit effect en kan je dan eindelijk verder !! @ Twis: Hoe is het met jou ? Even een time out lees ik in je onderbericht. Wat is je vooruitzicht straks? (heb ik gemist denk ik) @ Oudjaarsvlinder: mooi om te lezen hoe je de echo ervaren hebt, bijzonder hoor !
Ik geloof het pas als ik het op de echo zie Ben op het moment erg moe, hoofdpijn en misselijk. Zal allemaal wel komen door de lage bloeddruk. Maar ach ben allang blij dat ik wat voel. Volgende week echo, ik knijp hem echt. Kun je geen ovutesten doen? Dan weet je tenminste wanneer je kan testen. Spannend hoor, ik duim voor je
Ja spannend joh wachtende !! Nee voor ovu testen is t nu te laat denk ik. Ik heb wel duidelijke steken etc gevoeld dus er heeft wel iets gezeten. Nu blijft het een beetje zeuren in mn buik maar dat was voorgaande maanden ook zo. En ik wilde zelf zonder ovu testen omdat ik vind dat ik vertrouwen moet op mn lijf. Dat betekent dat ik voor 18 mei niet ga testen