Nieuw clubje Pco en Clomid....

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Pluto2008, 4 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat k vannacht m'n eisprong had. Gister avond onwijs buikpijn/steken in liezen en misselijk. Vanmorgen bij opstaan was t weg. Nu zeuren mn liezen nog een beetje. Had dit twee keer eerder ook maar die pijn was niet zo erg... Herkenbaar?

2. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    Jolien heeeeeeel herkenbaar. Ik krijg de laatste 2 maanden ook al geen echo's meer en dat bevalt prima! Veel meer rust in mijn hoofd. Heb ook geen ovulatietesten meer gebruikt, maar voel het heeeeeeeel goed! Net als jij, zo te lezen! Bovendien is mijn cyclus met Clomid steeds 34 dagen dus gaat het weer langer duren dan weet ik ook dat ik of zwanger ben of geen eisprong heb gehad en dan is het vroeg genoeg om weer aan de bel te trekken bij het ziekenhuis. Nu die ellendige wachtweken weer in......hopen dat we gauw op roze kunnen!

3. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi ladies,

Hoe gaat het hier met alle eizoekers, wachtweken en zwangeren?

Hier gisteren mijn kijkoperatie gehad. De uitslag was goed, de cyste is verwijderd, maar de eileiders zagen er goed uit. Wel heb ik wat kleine vlekjes endometriose in mijn baarmoeder, maar daar hoefde ik me geen zorgen om te maken. De operatie zelf viel en valt me wel tegen. Ben aardig ziek geweest van de narcose en heb nu veel last van de wondjes. Blijf dus maar even rustig aan doen. Over 6 weken terug naar de gyn aangezien ik moet herstellen. Dat wordt weer een oneindigheid wachten dus...

Veel succes en sterkte voor jullie allen en dat er maar snel weer wat op roze mogen!!!!!

4. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi pip! Fijn dat de cyste nu weg is en je eileiders er goed uitzien! Balen dat het je zo tegen is gevallen. Sterkte en goed aansterken dan kun je weer verder! Beterschap!

Hier mn eisprong gehad en NOD is waarschijnlijk 18 mei... Afwachten dus!

5. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Julia hoe is t met jou? Last van iets? Wanneer heb jij je NOD?
    Hier geen klachten oid, alleen zere tepels en meer afscheiding maar ja elke maand is weer anders dus ik trek me er niets van aan... Afwachten maar...

6. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    @jolien, spannend! Ik zal voor je duimen dat het raak mag zijn!

7. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

@ pip, wat fijn dat de kijkoperatie goed is gegaan.

8. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    Pip fijn dat alles goed is is gegaan! Veel succes weer :)
    Jolien ik voel ook nog weinig. En als ik eens wat klachten heb kan dat ook op een menstruatie duiden. Dus weer niks van te zeggen.... denk dat mijn NOD ongeveer gelijk met die van jou valt!

9. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    @pips
    Fijn dat alles goed is gegaan, nu nog even wachten en dan mag je eindelijk echt beginnen!

@julia en jolien
    Spannend!! Duim.. Duim..

@all
    Na een maand pauze vanwege de vakantie, mag ik vanavond weer beginnen met spuiten. Woensdag moet ik voor FM. Ik zie er wel heel erg tegenop. Heb echt geen zin in weer iedere 2 dagen naar het ziekenhuis te moeten. Het is voor een goed doel zullen we dan maar denken.

10. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    heey

pips goed dat de cyste nu weg is en alles er verder goed uitziet , balen weer wachten maar daarna dan wel weer een ecjt nieuw begin....

julia en jolien ik duin voor jullie .....

hier een tijdje even niks gehad wat duurt wachten lang he ...
    4 mei begonnen met duphaston tot op heden nog geen menstruatie te bekennen .... 7 dagen duphaston gelikt dus heb nog voor 3 dagen hopelijk komt het daarna wel volgens mij moest ik vorige keer 7 dagen slikken en werd ik dan na dag 10 ongi... even terug lezen zo weet niet zeker meer of was dat de provera .....

succes allemaal

11. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden! Wat is t hier stil! Hoe is het met iedereen?
    Hier op t wachtbankje, vind t wel lastig in te schatten want elke maand is weer anders! Nu veel opvliegers (houdt aan sinds de clomid) en last van veel afscheiding.... Weer anders dan vorige maand. Wil vrijdag testen als k nog niet ongesteld ben...

12. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Spannend Jolien.
    Hier heb ik niet echt mijn dag maar komt wel weer goed:)

13. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    hoi goi

jolien mijn duimen draaien overuren voor je :)

hier aan het wachte4n op mijn ongi zal vandaag of morgen wel door komen en dan 3 de dag beginnen met spuiten zie er nu ineens best tegenop ... terwijl ik na de prikinstructie dag appeltje eitje ... maar komt vast goed als de eerste prik is gezet....

succes allemaal

groetejs

14. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wachtende: gaat t vandaag beter? Zie dat je een goede
    Echo gehad hebt? Fijn! Met hoeveel weken kreeg jij de eerste echo?

Marije: lief van je dat je voor me duimt. Spannend hoor dat spuiten. Wanneer moet je dan voor echo's?

Hier in spanning aan t wachten... Ben erg benieuwd!!

15. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Is vrijdag je NOD? Dan kun je nu met kv test wel testen hoor :D
    Ik nieuwsgierig? nee hoor :D

Gaat wel beter vandaag. Beetje veel aan het hoofd...gaat niet zo goed samen met een hoofd als een vergiet.

eerste echo met 7 weken, 2e echo met 9,5 weken.

Marije dat spuiten komt helemaal goed meid ! Het is even gek maar daar kom je wel doorheen! Heel veel succes

16. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hihi nou ik denk vrijdag NOD inderdaad maar had vorige maand een LF van 15 dagen dus ben bang dat ik dan te snel gà testen.
    Heb sinds gister heel veel afscheiding en die &:;";€:mad:/@ opvliegers blijven maar komen... Ook erg last van m'n onderrug en heup, vooral bij lang zitten of veel lopen...
    Maarja zoals je leest: ik maak mezelf al gek :(

Ik zat nl al te rekenen als t nu raak mag zijn geweest dan krijg ik ws geen echo meer voor k op vakantie ga. Ga nl over twee weken al weg dus zal k 4 weken daarna kunnen komen... Mmmm maarja waar kun je je al mee bezig houden hè haha.

Balen dat je niet zo lekker voelt, hoe is t met je knie?

17. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh bah en net licht bruin/roze afscheiding.... Bleeehhh

18. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Nee he!
    Hoop dat het innesteling is :)

Die knie...tja weet niet wat ik er mee moet. Pijn is op sommige dagen niet te harden en ben er al met al niet veel mee opgeschoten. Nog 4 weken wachten. (moest 6 weken wachten om te kijken of het beter zou worden).

19. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nu nog innestelling, kan toch niet? Nouja ik wacht maar af... Had jij ergens last van die maand toen je zwanger was?

Oh bah zeg, klote zeg !! Wat is er precies met je knie aan de hand?

20. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ik moest erg veel plassen dus dacht eigenlijk dat ik een blaasontsteking had. Verder heb ik me zo beroerd gevoeld van de clomid dat de rest van de kwaaltjes me niet zo duidelijk waren. Ik lees zo veel over de innesteling en afscheiding dat ik geloof dat alles kan :D

Ik was al zo lang misselijk van de clomid bijvoorbeeld dat ik niet doorhad dat het een andere oorzaak had.

Ik ben in december geopereerd aan mijn knie. De knieschijf bleef er naast gaan namelijk. 10 weken spalk gehad en intensief revalideren. De pijn zit nu op een andere plaats dan voor de operatie maar is wel echt beperkend in het normale leven. En het plan was toch wel weer intensief te kunnen sporten. Ik begin dat een beetje somber in te zien.

Deel Deze Pagina