Nieuw clubje Pco en Clomid....

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Pluto2008, 4 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    Hoi meiden, erg druk op het werk, dus weinig tijd om bij te lezen.
    maar wil toch even laten weten dat ik aan jullie denk! Jolien, ik duim voor ons :) :)
    Hoe is het met de andere meiden?? Twiss weer in alle ziekenhuisbezoeken?
    marije hopen dat je gauw ongi wordt en dat het prikken mee valt!
    Wachtende ze zouden toch een behandelplan maken om te kijken of je weer wat kan sporten met die knie? Gaat dat nu niet meer door?
    Hier weinig nieuws, nog steeds aan het wachten en weinig andere klachten dan normaal in de wachtweken... Tot gauw! XXX

2. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Julia! Wanneer is je NOD? Wacht jij ook gewoon af of ga je al testen? Ik vind t spannend!

3. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nog 1 dagje wachten..... spannend!!

4. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    oh spannend jolien nog geen voorteken van aankomende menstruatie??
    duim voor jullie jolien en julia.....

hier vanmorgen mooi helder rood bloed.gister avond beetje bruinig slijm.dus mijn cyclus is weer begonnen zaterdag eerste spuitje.... duim duim dat ik snel een mooi groot ei heb.
    groetjes

5. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Marije, spannend voor je! Wanneer begin je met spuiten? Ik duim voor je!

Hier alleen sinds gister zere opgezette borsten en die opvliegers blijven aan sinds clomid terwijl t anders al lang over was... Morgen ochtend maar testen als k nog niet ongesteld ben?!

6. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend jolien!! Ik duim voor roze!
    En Julia ook voor jou maakt mijn duim overuren! Wanneervkan jij testen?

@twiss hoe is ie bij jou?

En Marije fijn dat je kan beginnen met spuiten! Succes!

Hier nog aan het herstellen. Heb afgelopen drie dagen een paar uurtjes gewerkt, maar voel nog steeds de wonden en de narcose in mijn lichaam. Dus dit weekend lekker relaxen met onze caravan op de camping.

Fijn weekend allemaal!

7. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    @jolien
    Spannend! Ik duim voor je! Ga je morgen testen?

@julia
    Ook voor jou draaien mijn duimen overuren. Ik ben inderdaad weer begonnen met de fm's.

@pips
    Ik had geen idee dat je daar zolang van moest herstellen. Wat rot voor je. Wanneer moet je op controle? En mag je dan ook beginnen?

@all
    Gister heb ik de eerst fm gehad, op cd9. Mijn ei was 9mm, hij was wel een stukje groter dan de rest. Nu maar hopen dat hij doorgroeit. Zaterdag moet ik terug voor een fm.

8. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    @twiss heb het zelf vrees ik ook zwaar onderschat, maar het is wel een operatie onder algehele narcose geweest. Daarbij komt dat ik ook erg ziek ben geweest van de narcose. overgeven enzo met als gevolg dat de hechtingen op spanning kwamen en dus weer gingen bloeden.

Ik hoop dat je ei goed gaat groeien en dat je een geslaagde cyclus mag krijgen!

9. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    @jolien zaterdag begin ik met spuiten derde cuclys dag.. volgende week vrijd eerste fm spannend al zal er dan vast nog niks te zien zijn ..heb je al getest spannend !!!!

@pipsqueak lekker rustig aan op de camping hebben jullie daar een vaste staplaats?

hier echt last van miojn ongi buikpijn lage rugpijn bah bah ....
    en heb gehoord dat ibuprofen slecht is voor de ruchtbaarheid dus die maar niet dus nu paracetemol maar werkt toch minder goed vandaag een echte baaldag en behoorl;ijk zenuwachtig voor het eerste prikje terwijl met de prikinstructie ik hem er zo in prikte .....

groetjes

10. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    even snel tussendoor...
    het is vrijdag...zou er vrijdag niet iemand testen :D?

Pips: neem echt even je rust. narcose is wel uit je lichaam maar je lichaam heeft nu heel veel energie nodig om te herstellen en de klap van de narcose te verwerken. Als je ook nog eens ziek bent geweest ervan kost het extra tijd...vaak ben je ook langer zwak omdat het eten niet lukt. Heel veel beterschap !

11. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    @marije: als het prikken lastig is omdat je door de huid heen moet, het gevoelige deel zeg maar. Even een tijdje vooraf de prikplaats verdoven door te koelen. Even een vrieselement of ijsklontje ertegen houden, echt een tijdje...dan verdoof je de huid. Elke dag ook andere plek kiezen anders gaat het gevoelig worden. succes meid!

12. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Marije ik duim voor een mooi groot ei ;)
    Pips hoop dat je een beetje kan bijtanken dit weekend. Rustig aan!
    Twiss spannend hoor, ik duim dat je ei mooi doorgroeit!
    Wachtende hoe voel jij je nu? Gaat het al wat beter?
    Jolien ik duim voor heel mooi nieuws, hopelijk in ieder geval 1 van ons op roze!

Hier is testen niet meer nodig. Gister ongesteld geworden en ik heb er echt vreselijk veel last van :( morgen weer beginnen met Clomid. Ik zou weer FM + alle aanvullende testen en aansluitend IUI krijgen ivm de negatieve samenlevingstesten, maar omdat ik op de dag van mijn vermoedelijke eisprong op schoolkamp ben stellen we dat nog een maandje uit. Duimen dus dat het de volgende ronde met Clomid mag lukken, hoef ik niet nog een stap verder het zh gebeuren in....

13. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @julia26:na lange tijd kom ik weer even gezellig in het groepje wat vervelend dat het nog niet gelukt is, ik hoop en zal mee duimen dat het de volgende ronde wel raak mag zijn heb je nu wel verdiend meid.

en ik ben ook nog steeds bezig en nog steeds niet gelukt de gyn heeft gezegd als het in juni niet gelukt is mag ik weer terug komen voor clomid.

14. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden. Even snel een egoberichtje. Vandaag getest maar negatief maar nog niet ongesteld... Zal wel komen dan anders had ie wel positief moeten zijn toch?
    Ik reageer snel op jullie!!

15. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    JOLIEN ik wio je geen valse hoop geven maar sommige meiden testen pas laat positief mijn eerste zwangerschap pas een positieve test met 7,5 week zwangerschap...
    geen bloed is moed ik duim voor je .....

JULIA jammer nieuwe ronde nieuwe kansen ......vervelend dat je zon last van je ongi hebt...

WACHTENDE bedankt voor de tip ga het vanavond eerst zonder proberen ging in het zh ook goed dus moet kunnen toch.... anders ga ik dat zeker proberen bedankt....

KELLY succes hopelijk is het dan dze ronde raak....

groetjes

16. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Kelly goed je hier weer te zien! Heftige periode geweest zeker voor je. Hoe voel je je nu? Hopelijk is het niet meer nodig om in juni clomid op te halen, het wordt jou ook zo gegund!
    Jolien wat spannend zeg! Ik duim zooooooooo hard voor je!!

17. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    @jolien
    Hoe is het nu? Al duidelijkheid?

@kelly
    Ik duim voor je!

@all
    Ik zit nu op CD15 en heb weer moeten verhogen. Er was zaterdag nog niks te zien. Morgen moet ik weer terug.

18. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Excuses voor t late reageren. Ongesteld geworden zaterdag dus sinds maandag alweer clomid gebruikt :S
    Nieuwe ronde nieuwe kansen!

Hoe is t met iedereen?
    Marije: hoe gaat t spuiten?
    Twiss: tegenvaller qua spuiten zeker? Hoeveel moet je nu spuiten?
    Kelly: al getest? Of ben je ongesteld geworden?

19. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    hoi goi

jammer jolien maar indd nieuwe ronde nieuwe kansen ..... deze ronde hopelijk knal roze...

het spuiten valt me heel erg mee....
    morgen eerste dag 9 fm vast nog niks te zien heb tot nu toe nog geen bijwerkingen. wel wat meer afscheiding ... het van mij heet ook geen puregon maar gonal-f is hetzelfde eigenlijk alleen van een andere fabrikant vertelde de apotheek....
    waneer hogen ze het op dat zal wel pas vanaf een bepaalde cyclus dag zijn..
    heb een voorgevulde pen en daar zit maar 400 in en moet elke dag 50 e spuiten dus is maar voor 6 d agen... heb er 2 gekregen dus voor 12 dagen hoe zit dat dan als je langer moet spuiten krijg je dan gewoon een nieuwe??

balen twiss maar vorige keer toch ook met hogere dosis reactie toch???

kom morgen weer melden of er wat te zien was.....

20. colo

colo Actief lid

6 dec 2010
    367
    0
    0
    genieten van onze dochter!
    Hallo meiden, mag ik me bij jullie voegen?
    Ik wacht nu op mijn ongi (net 10 dagen Duphaston geslikt), daarna op dag 5 met Clomid beginnen...k vind het enorm spannend, ben vooral bang dat ik er erg beroerd van ga worden. K lees best veel negatieve bijwerkingen van gebruiksters hier op het forum :(
    Van de Duphaston werd ik al niet vrolijk, k leek wel 4 maaden zwanger, borsten heel erg pijnlijk en erge vreetbuien :).
    Hoop vooral dat ik een mooie eisprong zal krijgen, dat het aanslaat.

Deel Deze Pagina