Nieuw clubje Pco en Clomid....

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Pluto2008, 4 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Marije: hoe was je FM?
    @ colo: welkom hier! Voor mij valt clomid best mee qua bijwerkingen. Heb wel opvliegers en last van m'n maag maar t is te doen. Krijg je controle echo's? Succes!

2. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    hoi colo

welkom hier tuurlijk je mag je bij ons voegen...
    ik had ook erg last van de duphaston op vloiegers vreedbuien ...
    hoeveel clomid ga je slikken begin je gewoon met 50 mg 1 tabletje ??
    ik had van clomig 50 kmg niet zoveel bijwerkingen van 100 mg al meer en 150 mg liep ik zowat tegen de muur heb dit ook maar twee rondes geslikt omdat er in de tweede ronde geen eisprong meer optrede en ik dus resistent voor de clomid ben geworden ...
    2 jaar geleden heb ik goed resulktaat gehad op clomid 50 kg met in ronde 1 een zwangerschap voor onze zoon uit geboren is .. nu willen voor een derde kindje gaan maar werkt de clomid niet meer ... heb 4 rondes clomid gehad en nu bewzig met de eerste ronde gonal f dat is met injecties!!heb hier he4lemaal geen bijwerkingen van....

gister een fm gehad grootste was 7,5 cm dus nog geen dominantie. dinsdag weer hopelijk is er dan 1 of 2 te zien als het er maar niet meer zijn :) oke 3 mag ook nog ;)

weten jullie vanaf wanneer de follikel begint te groeien en hoe groot hij dan ongeveer zou moeten zijn op dag 14 ?

succes allemaal groetjes

3. colo

colo Actief lid

6 dec 2010
    367
    0
    0
    genieten van onze dochter!
    @Jolien2: ik krijg geen controle echo's, ik moet eerst kijken met behulp van tempen of het aan zal slaan. Ben erg benieuwd!

@Marijelansink: jeetje dat doet me wel weer een beetje opbeuren, wat fijn dat de clomid bij jou zo snel in een zw resulteerde 2 jaar geleden. Hoop dat ik er geluk mee zal hebben, het is zo verschillend hoe iemand er op reageerd volgens mij? waar zou dat aan liggen dan...ik moet idd beginnen met 50mg per dag van dag 5 t/m dag 9.
    Geen echo's tussentijds maar gewoon met behulp van tempen. Hoop dat dat een duidelijk beeld geeft, ben er een beetje huiverig voor aangezien het bij mij om medische redenen niet rectaal kan/moet maar onder mijn tong :)

Pfff nou ik hoop maar dat mijn relatie met mijn man tegen al die hormonen bestemd is, het dak vliegt er hier de laatste tijd behoorlijk vaak ,bijna van af !!! :D

4. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Marije hoe was je FM?
    @ colo hoe gaat t met de clomid?

Hier gaat t goed, ga morgen voor vier weken naar Amerika dus ik ben hier waarschijnlijk niet te vinden de komende weken. Succes allemaal!!

5. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    hoi hoi

ik kreeg met de clomid vanaf dag 10 echos om te kijken of er een follikel groeide ...
    toen ik een goede cyclus had gehad mocht ik het zelf gaan proberen ook op hand van temp. en ovutesten helaas toen geen reasultaat en geen eisprong meer ,,,

@jolien fm was goed was 1 follikel van 13 mm veijdag weer terug hoplijk dan mooi doorgegroeid.
    pregnyl was niet leverbaar .. dus receptje mee gekregen voor otrivelle moest de apotheek bestellen . dacht laat ik mijn schoonzusje is vragen of zei bij toeval nog pregnyl heeft en wat denk je ze had nog liggen wat een geluk scheelt me toch weer 38 euro ook had ik dat er voor over gehad hoor maar zei gebruikt het toch niet want is in vetwachting en was goed tot 2013 dus gaat het dan ook nog niet gebruiken...

denk dan ergens tussen en vrijdag en zondag de pregnyl zetten als de follikel mooi doorgegroeid is.

weten jullie hoe dat zit met pregnyl dan test je toch eerst positief. waneer is dat weer uit je urine??

veel plezeier in amerika. ga j daarheen voor vakantie??

groetjes

6. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    @colo
    Welkom hier. Ook ik had erg veel last van de hormonen. Vooral met clomid, die heb ik dan gelukkig ook maar 1 maandje hoeven slikken.
    Je zei dat clomid bij jou niet rectaal kan, maar ze geven dit toch nooit rectaal, maar altijd oraal?

@jolien
    Heel veel plezier in amerika!

@marije
    Als ik even voor je tel, zou je ei vrijdag 19mm zijn, dus dan moet je meteen de pregnyl zetten. Dan lopen we weer ongeveer gelijk, ik hoop hem morgen te mogen zetten. Bij mij was de pregnyl vorige keer na 10 dagen uit mijn lichaam.

@all
    Zondag had ik een FM. Eindelijk was er dan toch weer iets te zien. Ik zit inmiddels op 125eh puregon. Ik moet morgen terug. Als de folikel is doorgegroeid is hij morgen 18mm en mag ik de pregnyl zetten. Ik hoop het zo!

7. Zuss

Zuss Bekend lid

3 nov 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey dames, ik kom jullie weer even een hart onder de riem steken. Ik lees nogsteeds met jullie mee en vind het enorm vervelend voor jullie dat jullie nog niet op roze staan. Hou vol, hou moed, hou hoop, het is het allemaal waard!
    Heel veel liefs...

8. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    @colo Welkom bij het clubje! Succes met de clomid. Ik heb zelf wel wat last gehad van bijwerkingen zoals chagerijnig zijn en ben ook iets in gewicht aangekomen. Uiteindelijk sloeg de clomid bij mij niet aan en heb ik er alleen een cyste van bijna 6 cm aan overgehouden die met een kijkoperatie is verwijdert. Hopelijk slaat de medicatie snel aan bij je en hoef je er niet al te lang "last" van te hebben!

@ zuss thanks voor je opbeurende woorden!

@jolien, wellicht wat te laat maar FIJNE VAKANTIE!!!

@marije en Twiss. Ik hoop voor goede eitjes morgen en vrijdag en dat jullie maar een vruchtbaar weekend tegemoet mogen gaan! Zou leuk zijn als er weer eens iemand op roze mag!

@julia en Kelly, hoe is het bij jullie?

Update van mezelf.....hier gebeurt niets, maar dan ook helemaal niets. Moet nog tot 19 juni wachten voor de controle bij de gyn....vreselijk om al die tijd door te komen....Hier dus nog even doorbijten.

9. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    Milolove: Zwanger : ?
    Gebakje: Zwanger : ?
    Marg: Zwanger : ?
    Linda1984:Zwanger van drieling: ?
    Anoniempje2011: Zwanger : 5 okt
    Croissantje:Zwanger : 12 okt
    Oudjaarsvlindertje: Zwanger: oktober
    Zuss: Zwanger: 5 november
    Sween4: ZWANGER
    Wachtende: Zwanger

Marijelensink:
    Pipsqueak: 19 juni afspraak gyn
    Jolien2:
    Twiss88:
    Julia 26:
    Kelly001:
    Colo:

Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken, Puregon spuiten, Menopur spuiten

Zo het schema ook maar weer eens aangepast. Vullen jullie ook even je huidige status in???

En even alle zwangeren (behalve Zuss en Wachtende) Hoe is het met jullie???

10. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Vanmorgen een FM gehad. Het eitje was wel gegroeit, maar hij was nog maar 15. Verder zag mijn BMS er niet goed uit, het gedroeg zich alsof er al een eisprong was geweest, dus dan kan een evt vruchtje niet innestelen. Ik moet vrijdag terug. Ben benieuwd hoe het dan zal zijn.

11. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    Milolove: Zwanger : ?
    Gebakje: Zwanger : ?
    Marg: Zwanger : ?
    Linda1984:Zwanger van drieling: ?
    Anoniempje2011: Zwanger : 5 okt
    Croissantje:Zwanger : 12 okt
    Oudjaarsvlindertje: Zwanger: oktober
    Zuss: Zwanger: 5 november
    Sween4: ZWANGER
    Wachtende: Zwanger

Marijelensink: puregon spuiten 1-06 fm
    Pipsqueak: 19 juni afspraak gyn
    Jolien2:
    Twiss88:
    Julia 26:
    Kelly001:
    Colo:

Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken, Puregon spuiten, Menopur spuiten

12. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    hoi

twiss wat grappig dat we weer bijan gelijk lopen.
    mijn eitje zal nu ook wel ongeveer 15 zijn.
    mijn baarmoederslijmvlies was gister bijna 6 mm.
    wat was het bij jou nu dan?
    vanaf welke groote mag jij altijd de pregnyl zetten!
    en welke dagen raden jullie dan aan om te klussen ?

de zenuwen komen weer op wanneer zou ik mijn ei hebben zal ik hem dan niet missen en dan daarna die elendige wachtweken nu kan ik ook gewoon niet eeerder testen omdat het dan nog in mijn urine zit door de pregnyl dus.

mijn duimen draaien weer overuren voor jullie dames...
    en deze maand gaat er wel weer iemand op roze hoor .......

groetjes marije

13. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Normaal mag ik hem vanf 18mm zetten, maar het is nu maar de vraag of ik hem wel mag zetten. Mijn bms was wel mooi dik. Als ik de pregnyl zet klussen we meestal vanaf die dag 3 avonden.

14. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    elke dag?? of om de dag geloof dat ze in het zieknhuis om de dag aanraden maar wil hem natuurlijk niet missen hihih succes verijdag hopelijk allebei vrijdag de pregnyl zettn..

15. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Ze zeiden bij ons dat elke dag beter is. Tenzij de kwaliteit van het zaad niet optimaal is.
    Ik hoop voor je dat je vrijdag de pregnyl mag zetten. Bij mij heeft het nu toch geen zin meer met het bms :(

16. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    oke zaad was goed is nu niet getest maar zal wel niet echt veranderd zijn denk ik toch dus dan maar ieder dag hihih is kewrmis weekend hier maar denk dat we daar maar niet heen gaan ;-P

klote dat pregnyl zetten nu geen zin heeft hoem kopmt dat dan weten ze dat ook ??succes

17. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Dat komt omdat mijn lichaam denkt dat ik al een eisprong heb gehad, dus het vruchtje kan zich niet meer innestelen, omdat de buitenlaag van het bms is veranderd.
    Veel plezier dit weekend ;)

18. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    hoi twiss hoe was het in het zh??

bij mij was een follikel van 18 mm morgen vroeg de pregnyl zetten en vanavond nog even klussen en zondag avond raden ze aan in het zh dus dat gaan we braaf doen hihih...
    en dan is het weer afwachten..............

hoelaat zouden jullie de pregnyl zetten ik dacht zelf uurtje of 10 morgen vroeg tussen 9 en 10 of bedoelen ze smorgens om 7m uur misschien dom dom dom vergeten te vragen in het zh ....

groetjes

19. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Mijn ei was niet doorgegroeid :( ik moet nu ophogen naar 150 en maandag terug.
    ik zou de pregnyl rond 10 uur zetten, dan heb je zondag om 10 uur de eisprong, dus dan heeft het klussen van zondag ook nog zin. moet je de spuit zelf zetten?

20. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    Hoi hoi
    ja heb de sp[uite zelf gezet zaterdag rond 11 uur dus vanavond moet hij ergens springen ..
    Het kan toch niet dat hij al gesprongen is of gebeurd dat ook wel stel dat mijn lichaam zaterdag al het eitje wilde laten springen of gebeurd dit niet ...
    Vanavond nog even klussen en dan morgen nog maar een keer voor de zekerheid

succes het eitje gaat vast en zeker nog groeien.....

Groetjes

Deel Deze Pagina