Vond je het niet een ongelofelijke rotspuit? Je ei spring 34 tot 38 uur na de injectie, en niet eerder. Daar hoef je je dus geen zorgen om te maken. Ik hoop dat mijn ei doorgroeit. Ik moet morgen weer terug, ben erg benieuwd. Jij heel veel klusplezier
@marije en Twiss spannende tijden voor jullie zeg! Ben aan het duimen dat het bij jullie allebei goed blijft gaan!! Hier sinds vanmorgen zeurderige buikpijn alsof ik ongesteld moet worden, wat bijna onmogelijk is aangezien ik geen eisprong van mezelf heb. Ook misselijk en hoofdpijn. Volgens mij niet zwanger aangezien ik gisteren nog een testje heb gedaan voor de zekerheid. Heb al wat dagen last van vage klachten dus dacht laat ik voor de zekerheid even testen. Bah, zal dan wel een griepje zijn denk ik...
twiss nee viel eigenlijk wel mee heb nu wel een grote blauwe plek ...zaterdag ochtend gezet rond 11 uur smorgens.. vrijdag avond geklust zondag avond en gister avond ook nog een keer, moet genoeg zijn lijkt me toch...en was je ei doorgegroeid duim heel hard voor je ............. pipsqueak van dit wer wordt je ook ziek.. maar de wonderenm zijn de wereld nog niet uit je hoort wel vaker dat als mensen \tijdelijk stoppen met behandelingen ze ineens spontaan toch zwanger worden.... HOOP HET VOOR JE ....... GROETJES
Milolove: Zwanger : ? Gebakje: Zwanger : ? Marg: Zwanger : ? Linda1984:Zwanger van drieling: ? Anoniempje2011: Zwanger : 5 okt Croissantje:Zwanger : 12 okt Oudjaarsvlindertje: Zwanger: 28 oktober Zuss: Zwanger: 5 november Sween4: ZWANGER Wachtende: Zwanger Marijelensink: puregon spuiten 1-06 fm Pipsqueak: 19 juni afspraak gyn Jolien2: Twiss88: Julia 26: Kelly001: Colo: Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken, Puregon spuiten, Menopur spuiten hoi, hier een korte update van mij, nu 19 weken zwanger en 15 juni de 20 weken echo. Ik heb last van mijn rug en bekkens, maar gelukkig geen andere kwaaltjes meer. het is wel erg rustig geworden na die ene discussie @ Marije, toen ik een ei had hebben wij een aantal dagen achter elkaar geklust en de laatste keer omdat we gewoon zin hadden. uiteindelijk heeft het wel tot een kleintje geleid. Doe waar je goed bij voelt! ik hoop dat het ook bij jouw tot een kleintje heeft geleid!
Leuk om wat van je te horen oudejaarsvlinder! Fijn dat het op een paar kwaaltjes na goed gaat met je. En ik ben het met je eens dat het na de laatste discussie erg rustig is geworden, jammer idd. Nou hier helemaal duidelijk waar mijn klchten vandaan kwamen. Ik ben zojuist ongesteld geworden uit mezelf na 38 dagen!!!!!! Heel vreemd... Heb dus nu gemaild naar de fertiliteitsafdeling of ik nu eindelijk mag beginnen met spuiten of dat ik de afspraak met de gyn moet afwachten. (die is pas 19 juni, dus ik hoop het niet) Duim jullie mee dat ik eindelijk mag beginnen en eens een keer een goed poging ga krijgen om zwanger te raken?
@pips Jeejj!! Een eigen ongi hopelijk mag je nu snel beginnen! @oudjaarsvlinder Fijn om te horen dat het goed met je gaat. @all Ben net bij de gyn geweest. Ik moet deze ronde afbreken ivm overstimulatie. Er zaten 2 eitjes van 19 en een stuk of 4 van 14 Ik baal ontzettend, zeker omdat ik nu pas na de zomerstop weer mag beginnen. Dit is pas 1 augustus.
wat klote twiss dat het gestopt moet worden waarom pas 1 augustus?? pipsqueak wat goed een eigen cyclus... deze maand duim duim datr je nu al mag beginnen...
oke dat is balen dan alles op een rust punt lijkt me frustreerend. maar daarna wel vol goede moet weer beginnen.. hier in de waCHTWEKEN BAH WAT KRUIPEN DE DAGEN VOORBIJ...........
@ twiss shit zeg wat balen, en dat je ook nog eens moet wachten tot na 1 augustus!! @ marije sterkte met de wachtweken. Ik ben helemaal happy, heb zojuist te horen gekregen dat ik morgen een echo kan krijgen en dan kan starten met de hormonen. EINDELIJK!!!!
pipsqueak jippie goed nieuwes.....nu duimen voor mooie follikels.... wachten duurt altijd lang he nog 12 dagen ongeveer hihih groetjes
Oooh daar weet ik alles van!! Inmiddels een expert geworden in wachten., sterkte! Hier zit de eerste spuit erin, volgende week vrijdag de eerste meting.
denk dat als ik zondag 17 juni op vasderdag nog geen menstruatie heb een testje waag eigenlijk maandag pas nod dag denk ik zou een leuk vaderdag kado zijn... ja jij hebt echt lang moeten wachten zeg.... gelukkig nu weer echt begonnen moet een goed gevoel zijn denk ik... groetjes
Milolove: Zwanger : ? Gebakje: Zwanger : ? Marg: Zwanger : ? Linda1984:Zwanger van drieling: ? Anoniempje2011: Zwanger : 5 okt Croissantje:Zwanger : 12 okt Oudjaarsvlindertje: Zwanger: 28 oktober Zuss: Zwanger: 5 november Sween4: ZWANGER Wachtende: Zwanger Marijelensink: puregon spuiten 1-06 fm Pipsqueak: 08-06 menopur 15-06 eerste fm Jolien2: Twiss88: Julia 26: Kelly001: Colo: Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken, Puregon spuiten, Menopur spuiten
Milolove: Zwanger : ? Gebakje: Zwanger : ? Marg: Zwanger : ? Linda1984:Zwanger van drieling: ? Anoniempje2011: Zwanger : 5 okt Croissantje:Zwanger : 12 okt Oudjaarsvlindertje: Zwanger: 28 oktober Zuss: Zwanger: 5 november Sween4: ZWANGER Wachtende: Zwanger Marijelensink: nod 18-06 Pipsqueak:08-06 menopur 15-06 eerste fm Jolien2: Twiss88: Julia 26: Kelly001: Colo: even mijne weer aangepast...... Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken, Puregon spuiten, Menopur spuiten[/QUOTE]
hoi hoi hoe is het bij jullie allemaal.... net de uitslag gehad van mijn progesteron .. waarde was 39 dus een goede eisprong geweest nu weer afwachten nog 6 dagen te gaan.......... groetjes
bedankt.... had net bij het naar de wc gaan beetje oranjig heel licht bruine afscheiding meer oranjig... zullen dit al vroege menstruatie perrikelen zijn?? of toch stiekem iets van een innesteling verder nergens geen last van geen zere bordten vorige keer wel na de eisprong.... groetjes
ojee geen idee marije! wat lastig he, je lichaam kan je zo voor de gek houden...... Afwachten is vrees ik het enige wat je kan doen. Ik duim voor een innesteling!
hoi hoi hoop ik ook hihi gister was het overdag meer bruine afscheiding gisteravond bruin met heel licht rood .... dacht morgen ben ik ongi maar vanmorgen alleen weer een beetje... bruin kan wer nikls mee als het mijn ongi moet zijn dan liever vandaag... sorry moest ik even kwijt groetjes