Nieuw clubje Pco en Clomid....

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Pluto2008, 4 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    He bah wat een onzekerheid dan voor je!
    Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

Hier vreselijke emotionele buien. Zal wel van de meopur komen vrees ik. Hoewel ik op internet alleen maar positieve verhalen over het gebruik hiervan lees... zal ik wel weer de uitzondering zijn die wel last heeft van bijwerkingen ;)

Morgen mijn eerste fm, ben heel benieuwd!

2. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    ja echt vervelend die onzekerheid,,, maar dat kennen we allemaal he..
    ik duim voor een mooie dominante follikel . of 2 ;) hihi

hier nog steeds hetzelfde bruin rozig maar zew t niet duus (gelukkig anders wel een erg korte lutale fase eigenlijk pas maandag nod.... verder wel beetje zeurend trekkend menstruatie achtig gevoel net boven schaambotje ....

groetejw

3. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vandaag eerste fm gehad, veel eitjes, allemaal nog onder de 10mm, geen dominante. Doorgaan met spuiten dus en maandag terugkomen.

4. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    oke spannend .......... ik blijf voor je duimen...
    hierno9g steeds af toe bruion rood/roze afscheiding echt afscheiding nog geen menstruatie bloed te zien... zondag op maandag nacht is mijn nod maar heb al vanaf 7/8 dagen na de ovulatie bruin roze verlies zal dit komen door de ovu en innesteling of toch gewoon de aankomende ongi maar begint dan wel erg vroeg vinden jullie niet ????
    wordt heel erg onzeker morgen me bedwingen om een teast te halen haal er pas maandag 1 als mijn ongi er niet is maandag middag dan kan ik hem pas dinsdag doen....weetm ik zeker dat het niet voor de nod is morgen dus maar bij de winkels uit de buurt blijven hihihih

succes allemaal

groetjes

5. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoe is het hier?
    Marije nog steeds geen ongi??ga je dan vandaag of morgen testen? Spannend!

Hoe ish et met de rest??? tis aardig stil hier.....

Ik heb vandaag de 2e fm gehad. Er is 1 eitje wat is gegroeid naar 11 mm, de rest nog onder de 10 mm. Doorspuiten dus en donderdag weer terug komen.
    Morgen een evaluatie van mijn kijkoperatie bij de gyn. Een week vol ziekenhuisbezoekjes dus..

Fijne dag allemaal!!

6. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    hoi hoi

gelukkig 1 die groeter is laat die maar lekker doorgroeien dan .....

nee nog steeds geen echte ongi.......
    nog steeds bruin met af en toe spoortje rood nioet eens een maand verband nodig... alleen met afvegen........ al ga ik wel om het uur naar de wc hihihi
    ik durf eigenlijk nmog niet te testen als er morgen om kwart voor 6 avond nog geen ongi is scheur ik naar de kruidvat om er 1 te halen en doe ik die woensdag ochtend..... durf niet zo goed.. denk dat het allemaal voortekenen zijn voor mijn regels. heb zaterdag 2 juni smorgens om 11 uur de pregnyl gezet dus is hij tussen zondag 3 juni19.00 en maandag 1.00 gesprongen toch dan zou ik toch eigenlijk vandaag wel mijn regels moeten hebben????
    dames met pregnyl reageerde jullie lutaele fase op de pregnyl werd het langer korter als met clomid?

groetjes

7. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    wat is het hier stil hoe is het met jullie dames ???

8. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

kleine update van mij:

afgelopen vrijdag 20 weken echo gehad, alles zag er goed uit behalve het hoofdje is te klein. Ik hoefde er geen zorgen over te maken, maar er wordt vandaag goed naar gekeken. Ik begin toch beetje zenuwachtig te worden. Wij weten trouwens nog niet wat het wordt.

@ marije, ben wel benieuwd hoe het bij jouw is afgelopen!

9. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    hoi

heb nog geen test gedaan......

heb op zaterdag 3 juni smorgens de pregnyl gezet.
    dus ei gehad op zondag avond zondag nacht...
    die vrijdag daarna bloedgeprikt dinsdag de 12 de krreg ik daar de uitslag van was 39 dus een goede eisprong toen begon smiddags bruin verlies .. en dat duurt tot nu toe nog steeds alleen nu af en toe ook roze ... dus verwacht dat het toch mijn regels zijn die er aankomen....
    wel al sinds drie dagen erge zeurend pijn gevoel net boven me liezen denkplek van de eierstokken... maar nog geen helder rood bloed dus heb stiekem nog wel een beetje moed ...
    maar durf nog niet te testen...
    zou het kunnen dat ik te graag wil en mijn menstruatie tegenhoud ?

hebben jullie ervaringen met bruin roze verlies?
    komt vast goed hier had de oudste te korte beentjes met de 20 weken...
    maar was ook allemaal goed hoor....

groetjes

10. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    Marije je houdt het wel spannend zeg! Ik zou toch echt gaan testen. Dan heb je zekerheid. (en ik ben natuurlijk reuze nieuwsgierig!!)

Hier gisteren een goede evaluatie gehad van mijn operatie. De cyste was goedaardig en alles ziet er nu goed uit voor een goede eisprong. Morgenochtend weer een FM, ben benieud hoever ze gegroeid zijn!

11. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    ja vind het ook heel spannend maar durf die test niet te doen. bhang voor het negatieve of dat nu nu is of over paar dagen als mijn ongi er toch is hoiezo houd jezelf voor de gek... denk vrijdag of zaterdag ochtend als mijn ongi er dan niet is ....

wat fijn dat het gesprek goes was hopelijk een mooie grote follikel en van het weeknd een eisprong.. ik ga ervoor duimen...

groetjes

12. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Hoi,
    Nou Marije ik hoop dat je snel duidelijkheid kunt krijgen!!

Hier vanmorgen weer een FM en 1 heel mooi ei van 13,5 mm!! Moet zaterdagochtend komen omdat ze verwachten dat ik zondag de pregnyl kan gaan zetten...spannend...misschien onze allereerste echte poging :)

13. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    goed nieuws pipsqueak.........
    ik duim voor een heel mooi ei ... en zou zeggen klusse vast :)

heb vandaag 1 keer met afvegen wat rose gehad en had even een tampon in en uit gedaan en daar zat ook heel iets rose op maar nog steeds geen rood.....
    vandaag de fertilitiearts gebeld en wordt morgen door de verpleegkundige terug gebeld.....
    alks zei zegt zou een test doen dan doe ik dat maar denk zelf dat als ik zwanger zou zijn ik niet zolang bruin/rose verlies zou hebben.......

groetjes

14. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    hoi hoi

vannacht erge buikpijn gehad en vanmorgen toen ik wakkeer werd was mijn ongi er dus cyclus 2 met gonal f en pregnyl is een feit zondag weer beginnen met spuiten en hopelijk gauw een mooie grote follikel...

groetjes

pipsquek hopelijk zondag voor jou de pregnyl duin ervoor

15. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat jammer Marije!!! Ik had het je zo gegund!!! Vol goede moed naar de volgende ronde!

Ben benieuwd naar morgen!

Fijn weekend allemaal!

16. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    Zijn jullie er nog??

Hier voor het eerst vanmorgen een pregnylspuit gezet!! Mijn ei was keurig 18,5 mm! De komende dagen dus hard aan het werk en dan de wachtweken in.

Groetjes

17. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    pipsqeuak mijn duimen draaien over uren voor je..................

hier zondag weer eerste spuit gezet.....
    2 juli eerste fm weer .......... dus even afwachten allemaal....
    groetjes

18. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden! Ik ben weer terug van vakantie! Heb een super mooie vakantie gehad! Komende week weer werken helaas :(

Hoe is het met jullie? Er is maar weinig geschreven toen ik weg was, t is hier rustig!
    @ Twiss: wat ontzettend kl#te dat je moest stoppen! Bah ik baalde toen ik t las! Eindelijk slaat het aan en dan is het teveel. Hoe gaat het nu met je? Sterkte meis!
    @ pip: goed zeg een ei! Wat zul jij blij zijn (geweest) ! Toppie! Nu afwachten dus! Spannend nog een kleine week zie ik.
    @ Marije: vervelend te lezen dat je zo'n rare ongi hebt gehad! Succes met de volgende ronde!

Hier alles z'n gangetje, op vakantie ongesteld geworden. Nu CD13 en voel m'n buik al trekken dus er zal wel wat gebeuren nu. Meestal ei sprong op CD16. Moet als ik deze maand ongesteld word bellen voor een baarmoederfoto. Iemand ervaring daarmee? Vind het wel spannend nl.

19. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    heey

jolien welkom terug....

vandaag eerste fm gehad nog niks te zien aan dominante follikels had ik ook niet verwacht is pas dag 11 dus hopelijk vrijdag wel...

wel wasd er iets anders te zien buiten mijn eierstokken..... ze dacht misschien een cyste...... vrijdag daarom ook naar de arts en niet naa de verpleegkundige ....

vorige cyclus zat hij er ook al toen ik met de 17 de dag ofzo kwam voor een fm kon ze eerst mijn follikel niet vinden maar zag ze wel die zwarte vlek .... ook buiten de eierstok ... ze had zich toen vergist en de follikel zat aan de andere kant dus verder geen aandacht meer aan geschonken tot ze hem vandaag ook weer zag ..... zei ik dat hij er vorige cyclus ook zat maar had ze niks over op geschreven alle zwarte vlekjes op zon echo is toch iets gevuld met vocht?????
    raar weer hoor hopelijk niks ergs en mag ik gewoon doorgaan tot vrijdag tenminste wel.... wel beetje de zenuween van gekregen maar het zat niet in de eierstok dus zal het wel niks uit maken toch?????

groetje

20. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    @jolien, Welkom terug, fijn dat je een goede vakantie hebt gehad! En wat betreft een baarmoederfoto kan ik je helaas niet helpen. Meid ik hoop gewoon dat je deze ronde op roze mag!!

@marije wat vervelend dat je een cyste hebt. Het kan zijn dat je er geen last van krijgt en gewoon met je behandelingen door kan gaan. In mijn geval betekende het helaas dat ik niet meer mocht stimuleren en moest wachten tot ie weg was. (uiteindelijk dus met een kijkoperatie)

Update van mezelf. We hebben vorige week goed ons huiswerk gedaan en aangezien ik zondag de spuit heb gehad ga ik ervan uit dat mijn ei rond maandag/dinsdag is gesprongen. Ben redelijk ziek geweest van de pregnyl (misslijk, buikpijn, niet lekker). Nu een week later heb ik bijna geen klachten buiten een wat beurs gevoel in mijn buik, maar ja dat kan net zo goed een aankomende menstruatie betekenen. Heb ook wel wat stress op mijn werk dus kan ook daar mee te maken hebben.
    Omdat ik bijna niets voel denk ik eigenlijk dat het niets is geworden. :(
    Maar we wachten het maandag af, dan wil ik in ieder geval een testje wagen.
    Tot die tijd maar proberen te genieten van het mooie weer. Volgende week vakantie en aangezien we in nederland blijven hoop ik op dit mooie weer!
    Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina