Nieuw clubje Pco en Clomid....

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Pluto2008, 4 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

@ all, ik heb nog steeds die roze wolk niet gevonden. Ik voel het kindje al erg goed bewegen en dat is toch wel erg bijzonder. Ondertussen zit ik nu ook al thuis in de ziektewet, omdat het niet meer ging op mijn werk (rug en bekkenklachten).

@ pip, ik ben erg benieuwd hoe je test maandag is. voordat ik wist dat ik zwanger ben had ik een raar gevoel in mijn buik.

@ andere, veel succes deze ronde!

2. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    even een ego-berichtje....
    ben zo dom geweest om vanmorgen een testje te doen.... zit nu 4 dagen voor NOD (erg vroeg ik weet het)
    maar hij was echt omowit :(

ik weet dat het nog steeds kan, maar verlies het vertrouwen erin wel een beetje. Zal maandag voor de zekerheid nog een testje doen.

3. oudjaarsvlinder

@ pip, 2 dagen voor mijn nod teste ik ook negatief, het was zo'n clearblue test waar duidelijk in stond niet zwanger pas een week later testte ik pas positief.

4. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ pip spannend! Ik zou wel hoop houden hoor! Wie weet!

5. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    ik duim voor je pip dat je over 2 dagen een mooie knallende test in handen hebt.....

gister weer een fm gehad... nog geen grote eiblaasjes dus dosis opogehoogd naar 75 ie ...

er was geen cyste of iets meer te zien dus gelukkig hoef ik me daar geen zorgen meer over te maken............. ''

groetjes

6. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    Even snel tussen alle drukte door:
    Zojuist ongesteld geworden, dus op naar de volgende ronde :(

Heb vakantie de aankomende 3 weken dus zal weinig van me laten horen.

Succes dames!

7. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    balen pips.............op naar nieuwe ronde dan maar he
    hier vandaag weer een fm nog steeds geewn groei donderdag weer terugkomen klep klep klep....

8. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ pip balen zeg! Vol goede moed op maar de volgende ronde! Fijne vakantie!
    @ Marije balen zeg geen dominant eitje, welde CD nu?

Ik ben vandaag bij de fertiliteit arts geweest. Was uitgenodigd voor een wetenschappelijk onderzoek maar wij gaan nog zes maanden door met clomid. Eind van de maand baarmoeder foto als k ongesteld word.

9. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    cd 18... nu 4 dagen 75 ie gespoten....

blijf voor je duimen jolien!!!!

10. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    gidter weer een fm gehad dag 21 van de cyclus en jaja er was 1 dominante 12 mm dus vrijdag weer terug hopelijk is hij doorgegroeid dan ....

hoe is het met jullie allemaal dames wat is het stil hier zeg.......'

kuss

11. Zuss

Zuss Bekend lid

3 nov 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Twiss, Pipsqueak, Marije en Jolien

Ik lees en leef nogsteeds met jullie mee... En ik hoop dat jullie ook heel snel op roze mogen!

Hier gaat alles ok. De baby schopt lekker en mijn buik zit af en toe al in de weg (bv met schoenen aantrekken). Nu we vrij zijn gaan wel lekker in huis aan de slag om deze helemaal klaar te maken voor de komst van de baby. Maar eerst nog even 2 weekjes op vakantie!

Voor jullie allemaal weer heel veel succes de komende ronde, ik denk aan jullie!

12. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    hallo allemaal

hier nu een week voorbij vanaf mijn eisprong dus nog een week te gaan met wachten wachten ... gelukkig gaat dit best snel omdat het lekker vakantie is.......
    had een met fm op dag 26 een ei van 20 mm dus dezelfde avond nog pregnyl gezet .... wel laat dag 26 maar gelukkig toch nopg een mooi grote ... verder geen bloed hoeven prikken dus of het een goede eisprong is geweest weet ik niet ........
    mijn duimen draaien gewoon door voor jullie maar het is wel stil hier hoor ..........

groetjes

13. oudjaarsvlinder

Spannend marije, ik zal voor je duimen!

14. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,
    Ben weer terug van vakantie!!
    @marije spannend hoor nog een klein weekje wachten. Hoe voel je e en heb je al neiging m te testen?
    En twiss en jolien het is het bij jullie?

zuss en oudejaarsvlinder: fijn om te lezen dat het goed gaat bij jullie en dat jullie nog meeleven en lezen!

Hier terug van een vakantie in Nederland, dus ik ben doorgegaan met spuiten en fm metingen. Gisteren mocht ik de pregnyl weer zetten. Had 2 eitjes :) 1 iets groter dan de ander maar toch dubbele kansen! Morgen moeten we naar het ziekenhuis voor een samenlevingstest, dat hebben ze nog niet eerder kunnen doen en dan volgende week maandag bloedprikken voor de progesteronwaarde. Spannend weer dus.

Ti's hier inderdaad wel erg rustig en ik heb wel eens overwogen een nieuw topic te starten waar ook anderen zich kunnen toevoegen voor meer ervaringsverhalen. Wat vinden jullie?

15. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Het is inderdaad stil maar er zijn er ook niet zoveel meer over van de oorspronkelijke groep. Nieuw forum lijkt me goed. Ben nl wel benieuwd wat mensen voor behandeling krijgen na een aantal maanden. Ik ben inmiddels begonnen met ronde 7 clomid....
    Morgen HSG en vrijdag weer FM..... Spannend, ben onwijs zenuwachtig voor morgen...

16. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    hallo

nieuw topic lijkt me goed idee...

pipsqueak: wat goed twee eitjes spannend spannend........
    jolien succes morgen....

hier vanmoirgen een ovutest gedaan ze zeggend at die ook positief kan zijn bij een zwangerschap nu is deze positief maar misschien wel door de pregnyl dus ga toch maar netjes wachten tot mijn nod ... wordt wel zenuwachtig al .........

succes allemaal weer...

groetjes

17. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    @jolien een Hsg lijkt me idd ook erg spannend! Hopelijk komt er niets ernstigs uit!

Ik weet net hè het zit met ovutesten enzo maar zal duimen dat je op roze kan!

Zal morgen een nieuw topic openen, of als iemand van jullie zich geroepen voelt mag dit natuurlijk ook? Zit nu mobiel te kijken en dat is lastig.

Groetjes!

18. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nieuw topic geopend titel
    Nieuw clubje meiden in de medische malle molen

ik zie jullie hopelijk allemaal daar!

nogmaals, dit heb ik opgestart in de hoop dat er zich ook nieuwe dames weer aanmelden om meer ervaringen met elkaar te kunnen uitwisselen aangezien het hier toch wel heel erg stil is geworden...

19. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    hoi hoi dames !!

gister avond getest (vaag positief .
    dit is de test van vanmorgen

Bijgevoegde bestanden:

20. oudjaarsvlinder

@ marije, nogmaals gefeliciteerd!

bij deze wilde ik jullie laten weten dat ik jullie ga verlaten, want ik heb besloten niet mee te gaan naar het andere topic.

@ andere, succes met jullie aankomende rondes en dat het snel tot een wondertje mag leiden!

willen jullie weten hoe het met mij gaat is een prive berichtje altijd welkom.

groetjes oudjaarsvlinder oftewel Laura

Deel Deze Pagina