@ gebakje, dat is dus niet zo best, of wel? ben er nog niet zo in thuis, eerste ronde 50 mg heeft niks opgelverd, ja heel veel eitjes, maar ze waren te klein, dus is het meteen afgebroken, daarna meteen weer begonnen met duphaston en nu ongesteld en dan maandag echo, is in totaal nr4 alweer, ben benieuwd hoeveel er zullen volgen. maar blijf positief.. komt goed! jij ook succes, welke fase zit jij nu precieS?
Sween4, ik zit nu in fase wachten wachten volgende week zwangerschaps test doen, Maar dat is juist goed wat de gyno zag... Namelijk dubbele kanzen! Hihiih @twiss88, de zwangerschapstesten staan gereeeed bij jou ook? Had een pakket van 6 perongeluk besteld.
@ Zus Wat betreft dat mannenpraat, denk inderdaad dat dat nou eenmaal mannen zijn. En iedere man is er weer anders in, mijne wil perse er bij zijn. Hij is elke keer nog meegeweest (2x gyn en 1x fert. arts) ik vind het wel prettig want twee horen meer dan 1 en ik vergeet snel (en dan vooral het positieve van t gesprek) veel info. Verder ben ik ook diegene die er eigenlijk altijd over begint. Zelf zegt hij dat het verschil is dat het mij direct overkomt (medicatie inname) en hem indirect. Misschien is dat ook wel zo en kan een man daar zo even niet aan denken terwijl 'wij' vrouwen dat niet uit ons hoofd krijgen als we hiermee bezig zijn.
Ze moeten mannen ook een keer clomid geven om te voelen wat de bijwerkingen zijn hahahahahahaahahhhahaha
@zus Had mijn verhaal kunnen zijn haha. Die van mij is er ook totaal niet mee bezig, terwijl ik aan niets anders kan denken.. @gebakje Jep, ik had er nog een liggen van de vorige ronde. Staat klaar in de badkamer. Ik zeg iedere ochtend tegen mezelf; nog 1 nachtje, mocht je zwanger zijn is de test wat duidelijker haha. Zo probeer ik het vol te houden tot zeker zaterdag. En jij?
@zuss Ik begrijp jou verhaal voor een deel. Mijn man vraagt als ik medicijnen moet slikken ofzo bijna elke dag hoe ik me voel. Erg fijn! Maar hij is ook veel nuchterder (noem je dat zo?!?!) dan ik. Ik wil nog wel eens praten over de "wat als" gevallen maar hij vind dat niet zo nodig. Ik moet positief van hem denken! Wel lief hoor maar soms wil je ook wel ff klagen toch? Verder is hij wel ontzettend lief voor me als ik me echt beroerd voel omdat ik bijvoorbeeld ongesteld moet gaan worden. Hij laat dan bijvoorbeeld het hele weekend de honden uit. Zodat ik lekker thuis op de bank kan blijven hangen. Ik kan soms wel op hem klagen (zeker met Clomid in de buurt ) maar al met al doet hij echt wel zijn best!
Ik reageer even snel via mijn mobiel. Ik blijf steken houden in mijn linkerzij, zou ik nu dan pas mijn eisprong hebben? Snap niks meer van mijn eigen lichaam.
@twiss88,zou dat niet te vroeg zijn.... ach ja wat maakt het uit! zaterdag ochtend de eerste test doen.... is ie negatief testen we woensdag weer ..
Ik hoorde net dat mijn collega vandaag is bevallen. Ik kon er niks aan doen, maar kreeg toch even een flinke huilbui. Niet dat ik het haar niet gun. Maar ik wil ook!
@twiss88, kan me voorstellen dat je je ff klote voelt. Je (wij allemaal) willen ook zo graag. Ik las vandaag op hyves dat een oud collega zwanger is, dus ik snap precies hoe je je voelt.
Erg is dat he, ik heb dat ook. Of soms als ff boodschappen ga doen dat ik bijv. Alleen n maar zwangere vrouwen in de winkel zie.... Maar ik denk dat bij de grootste klap zal zijn in januarie (1ste week) want dan was ik eigenlijk uitgerekend. En als ik dan niet zwanger ben pfffffff dan zal ik het ff moeilijk hebben. Maar wil dan zeker ff die dag naar het grafje gaan van mijn zoontje.
Dag 4 na de Primolut, en nog niet ongesteld... Nooit gedacht dat ik daar ooit zo op zou zitten wachten, ik verheug me er bijna op
@ zus Raar he, zwanger willen worden, maar blij zijn met je menstruatie. @gebakje Ja ik kan me voorstellen dat het dan allemaal net even wat moeilijker is. Maar laten we hopen dat je gewoon voor die tijd een knaltest hebt!
Hoi meiden, ik ben zooooooooooo druk geweest op school met 10 minutengesprekken enzo, ga om 7 uur 's ochtends weg en ben dan pas om 10 uur 's avonds weer thuis, dus dan heb ik geen puf meer om te reageren. Even kort over ons, want dat werd ergens gevraagd zag ik. Ik ben 27 en mijn man is 29. Ik ben sinds vorig jaar juni gestopt met de pil, dus bijna anderhalf jaar geleden. Sinds juni dit jaar in de MMM van onderzoeken en bij de fertiliteitsafdeling en nu dus de 1e ronde provera en clomid. De provera ging niet zoals gepland helaas, dat verbaasde me, want heb het al eens eerder gehad op mijn 17e (toen wilde ik weer aan de pil en moest daarom ongesteld worden) en toen was er niks aan de hand. Ik voelde me nu weer heel goed, maar kreeg gister op mijn 3e dag ineens allemaal galbulten op mijn benen! Schrok me dood, er staat in de bijsluiter dat dit zelden voor komt, maar dat je wel meteen contact op moet nemen met de dokter. Dat heb ik gedaan en ik moest meteen stoppen en de kuur afmaken met orgametril. Dat schijnt hetzelfde te doen, maar heeft een andere samenstelling. Hopelijk reageer ik daar beter op. Lees dat jullie gelukkig niet zoveel last hebben van bijwerkingen. Mijn man gaat mee naar het ziekenhuis wanneer hij kan, maar hij is vrachtwagenchauffeur, dus dat is vaak moeilijk en dan neem ik mijn moeder of een vriendin mee. Nu eerst even reageren op de rest! Jessebel, spannend, ik ga hard voor je duimen!! Zou leuk zijn als jij straks de 1e zwangere bent (en dat er dan maar veel mogen volgen) Taamaar hopen dat je vrijdag een HEEL groot ei ziet!!! Sween ook voor jou hopen dat je maandag goed nieuws krijgt! Jolien, Twiss en gebakje beterschap ! zuss oh ja, die verhalen, vreselijk! En iedereen is ook zwanger of heeft baby's, van de week bij de kapper 3 van de 4 kapsters, vanmiddag bij de apotheek ook weer 1, ik word er soms zo jaloers van! Slecht he! Gebakje logisch dat je het dan moeilijk zult hebben, lijkt me ook vreselijk...hopelijk groeit er tegen die tijd een nieuw wondertje in je buik. Begrijp ik goed dat je zaterdag al gaat testen??? Spannend hoor! We gunnen het je van harte, geef maar lekker het goede voorbeeld! zuss haha, ja, tot nu toe ben je de oudste ja. Ben je inmiddels al ongesteld? Hopelijk duurt het niet lang meer en kun je gauw weer een stapje verder. Zal zo het lijstje even aanpassen als ik die nieuwe naam kan onthouden, hihi.
Ik zie trouwens dat ik nog de enige ben die aan de menstruatieopwekkers is, ik loop achter Pluto2008:Wachten op menstruatie Itsme82: 22-11 t/m 26-11 clomid Croissantje: Opzoek naar ei...eerst lekker op vakantie! Zuss: Wachten op menstruatie Linda1984: Opzoek naar ei... Milolove: Wachtbankje eerst lekker op vakantie! Twiss88:NOD op 29-11 Taaamaaar: 25-11 FM Marg: 28-11 FM dan aan de provera Kelly01:19-11 t/m 23-11 Clomid Jolien2:22-11 t/m 26-11 clomid Julia 26:orgametril tot 29-11 gebakje2011: NOD op 30-11 Sween4: 20-11 t/m 24-11 Clomid 100 mg. Jessebel: NOD op 4-12 Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken __________________
Ik dacht even het lijstje weer bijwerken Vandaag mijn laatste dag van clomid en vrijdag 25-11 eerste fm. Pluto2008:Wachten op menstruatie Itsme82: 22-11 t/m 26-11 clomid Croissantje: Opzoek naar ei...eerst lekker op vakantie! Zuss: Wachten op menstruatie Linda1984: Opzoek naar ei... Milolove: Wachtbankje eerst lekker op vakantie! Twiss88:NOD op 29-11 Taaamaaar: 25-11 FM Marg: 28-11 FM dan aan de provera Kelly01:25-11 FM Jolien2:22-11 t/m 26-11 clomid Julia 26:orgametril tot 29-11 gebakje2011: NOD op 30-11 Sween4: 20-11 t/m 24-11 Clomid 100 mg. Jessebel: NOD op 4-12 Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken __________________
Hallo lady's, ik ben jullie allen niet vergeten... Alleen zoooooooo'n drukke dag gehad vandaag... En heb eerlijk gezegd een gevoel dat ik ongi moet worden Maar ik hoop van niet!