Nieuw clubje Pco en Clomid....

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Pluto2008, 4 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    @gebakje
    Neeeee niet ongi worden!!!:(

2. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pluto2008:Wachten op menstruatie
    Itsme82: 22-11 t/m 26-11 clomid
    Croissantje: Opzoek naar ei...eerst lekker op vakantie!
    Zuss: Wachten op menstruatie
    Linda1984: Opzoek naar ei...
    Milolove: Wachtbankje…eerst lekker op vakantie!
    Twiss88:NOD op 29-11
    Taaamaaar: 25-11 FM
    Marg: 28-11 FM dan aan de provera
    Kelly01:25-11 FM
    Jolien2:22-11 t/m 26-11 clomid
    Julia 26:orgametril tot 29-11
    gebakje2011: NOD op 30-11
    Sween4: 28-11 FM en eventueel ook op 2 dec
    Jessebel: NOD op 4-12

Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken

3. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee gebakje niet ongesteld worden hoor, houd het maar lekker vast daarbinnen haha..

kelly en Tamaar, succes morgen met de FM, welke ronde zitten jullie ook 100 mg? Zal voor jullie duimen, ik ben maandag aan de beurt..... pfff... hoop ook grotere eitjes, want anders wordt ik gek hhahaah

4. Zuss

Zuss Bekend lid

3 nov 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanochtend ongesteld geworden, na 107 dagen... De primolut heeft zijn werk gedaan.

Morgen naar het zh voor bloedprikken. Er werkt bij de afdeling gyn zo'n dom mens bij de receptie, die moest echt alles bij een collega navragen. Ze wist zelfs nieteens waar in het ziekenhuis ik mijn bloed moest laten prikken (waar die afdeling zat) en hoe laat ik daar terecht kon. En daarna ging ze aan mij vragen of ik ook een afspraak bij de gyn moest. Weet ik veel? Toen zei zij, ik weet het ook niet. Dus toen heb ik maar een afspraak laten plannen, kan geen kwaad dacht ik zo...

Ik wil nu ook zo'n cyclus banner aanmaken, maar ik moet de hoeveelheid dagen van mijn cyclus dan ingeven??? Heb even bij jullie gespiekt, en hij lijkt te varieeren tussen de 29 en 34 dagen... Hoe weet je dat?

5. Zuss

Zuss Bekend lid

3 nov 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pluto2008:Wachten op menstruatie
    Itsme82: 22-11 t/m 26-11 clomid
    Croissantje: Opzoek naar ei...eerst lekker op vakantie!
    Zuss: Ongesteld
    Linda1984: Opzoek naar ei...
    Milolove: Wachtbankje…eerst lekker op vakantie!
    Twiss88:NOD op 29-11
    Taaamaaar: 25-11 FM
    Marg: 28-11 FM dan aan de provera
    Kelly01:25-11 FM
    Jolien2:22-11 t/m 26-11 clomid
    Julia 26:orgametril tot 29-11
    gebakje2011: NOD op 30-11
    Sween4:28-11 FM en eventueel ook op 2 dec
    Jessebel: NOD op 4-12

Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken

6. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    @zus
    Vervelend he, die mensen die niet weten waar ze het over hebben.. Ik wist pas hoelang mijn cyclus ongeveer was na mijn eisprong. Omdat de lf meestal 14 dagen duurt. Dus mijn banner heb ik pas na mijn ei aangemaakt.

7. Zuss

Zuss Bekend lid

3 nov 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Twiss, heel vervelend! Ik ga dan denk ik nu maar uit van een cyclus van 30 dagen... Kan je de tekst onder je banner ook veranderen?
    @Julia, wat naar, die galbulten! Van mijn primolut heb ik gelukkig geen last gehad. Hopelijk doet de orgametril bij jou het net zo goed.

8. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zeker balen dat die mensen van niks weten, je mag straks gaan starten met Clomid of niet nou succes hopen op snel positief nieuws, maar zo te lezen zit je in het begin proces? je moet nog bloedprikken op mannelijke hormonen zeker? succes hoor...

@ all, gaat het verder goed met jullie?

9. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    @zus
    Bij sommig banners kan dat wel. Als je hem op deze site aanmaakt niet. Ik geloof bij die van mij wel (als je erop klikt kom je op de site).

@sween
    Hier gaat het al een stuk beter, mijn verkoudheid is over en heb geen koorts meer. Wel testdrang haha.

10. Zuss

Zuss Bekend lid

3 nov 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    #310 Zuss, 24 nov 2011
    Laatst bewerkt: 24 nov 2011
    @Sween, ja ik zit inderdaad nog aan het begin van het proces (zie mijn handtekening). Ze hebben idd een hele lijst hormonen aangekruist op het briefje... Ik mag straks op dag 3, aanstaande zaterdag dus, met mijn eerste ronde Clomid beginnen. Spannend!

11. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja daar had ik niet opgelet, nou succes hoop dat hij bij jou aanslaat, bji mij helaas niet, dus nu de 100 mg, ik heb de handtekening met banner gezet? bij banners rechtsboven en dan kan je het aangeven. ik hoop dat het je gaat lukken anders hoor ik het wel. succes met alles!

12. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Sween4: ik zit in eerste ronde clomid van 50mg.
    morgen erg spannend ik weet niet wat ik moet verwachten en hoe groot die ei al is of moet zijn met dag 9. zelf had ik geen bijwerkingen van clomid wel had ik op dag 4 en 5 erg veel menstruatie pijn en pijn bij me eierstokken.

Taaamaaar: jij ook spannend morgen hoe laat heb je morgen ik heb om 11.15.
    weet jij al wat ze precies gaan doen en hoe groot die ei nou moet zijn op dag9. ik ben erg benieuwd want krijg morgen ook gelijk de uitslag van het bloed prikken en zaad van me man.

13. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden !

Hier weer beter hoor, nog wat verkouden maar verder stukken beter. Verder was ik jarig dus heb ik gister niets gepost :)
    Dag 3 van de clomid is begonnen, afgezien van zo af en toe super boos (om niets :O) en opvliegers ('s nachts en dan slecht slapen) geen bijwerkingen dus hopelijk blijft het zo. Nog twee dagen te gaan. Starten jullie direct met om de dag klussen? Kan de eisprong ook al voor de 12e cyclusdag gebeuren?

@ Twiss en gebakje : spannend hoor !! Nog even afwachten dus ! ZENUWSLOPEND lijkt me !

@ Zuss: gek he dat je blij kunt worden van ongesteld worden :) Had ik ook. Dan 'lekker' beginnen met de clomid en hopelijk slaat ie dan goed aan !

@ Itsme: Hoe is het met jou? Bijwerkingen van de Clomid? We lopen gelijk op zag ik, wanneer moet jij naar de gyn voor FM?

@ Kelly: Succes morgen ! Spannend lijkt me, ben benieuwd hoe groot je eitje is en hoe groot ie zijn moet eigenlijk... Laat je het weten? Ik ben ook wel benieuwd hoe groot ie moet zijn op dag 12.

@ Sween: jij ook wachten op FM zie ik, spannend !

@ Julia: zijn de galbulten ook weer zo snel weggegaan als ze kwamen of werkt dat niet zo?

(hopelijk niemand vergeten.... :p)

14. Taaamaaar

Taaamaaar Actief lid

25 okt 2011
    234
    0
    0
    Met mijn lieve hondjes wandelen, mijn aquarium ond
    Hey meiden.

Wat is er veel geschreven zeg!
    ik ga proberen overal op te reageren maar neem het me aub niet kwalijk als ik iets of iemand vergeet!:)

@Jolien Fijn dat de bijwerking meevallen! Hopelijk blijft het hierbij!:)
    Wij starten niet gelijk met klussen maar dat komt meer omdat ik nog nooit een eisprong heb gehad. En zolang ik het verplichte klussen kan uitstellen doe ik dan maar al te graag! Wij wachten elke FM af om te kijken hoe groot het eitje is en of we aan de bak moeten!

@Kelly Ik moet er morgen om 09.30 zijn. Ik heb afgelopen maandag ook een FM gehad (CD11) en toen was mijn eitje 1cm dus veelte klein. Hopelijk is het eitje nu gegroeid. Maar de vorige ronde is mijn eitje na CD 11 niet meer gegroeid. Dus daar ben ik deze maand ook weer bang voor. Dan hebben we weer een maand weg gegooid:( Dus ik ben wel erg zenuwachtig! Is dit je eerste FM? Spannend hoor! Hopelijk zijn de rest van de uitslagen allemaal goed! Ik ga voor je duimen!!!:D

@Zuss Wat fijn meis dat je ongesteld bent geworden!! Ik ben der ook elke keer blij mee (als ik weet dat de Clomid niet heeft aangeslagen) Nu gaan beginnen aan je eerste ronde Clomid! Hopelijk slaat de 50mg goed aan. Maar ook al is dit niet zo dan zijn er nog genoeg andere dingen dus word dan niet gelijk te verdrietig! Ik ga voor je duimen dat het allemaal gaat lukken en dat je op roze kan!!! Succes!!:D

@Gebakje Hoe is het met de zenuwen?? Hopelijk heb je het verkeerd gevoeld en komt je ongesteldheid niet!! Ik duim voor je!!!:D

@Twiss En hoe is het bij jou met de zenuwen??? Vind het allemaal zooooo spannend!!! Hopelijk blijft opoe weg en kan je snel op roze!! Ook voor jou ga ik kei hard duimen!!!:D

@Sween Ja ik heb nu ook 100mg geslikt de 50mg leverde bij mij niks op. Ja 2 eitjes van 0,7cm nou daar hebben we helemaal niks aan. Dus hopelijk heeft de 100mg nu wel wat gedaan. Afgelopen maandag waren ze nog maar 1cm. Dus we iets gegroeid maar nog niet echt super natuurlijk. We kunnen er nog steeds niks mee:( Hopelijk zijn ze nu gegroeid al heb er geen goed gevoel over. Ik denk niet dat er iets veranderd is. Maar dat is puur gevoelsmatig. Jij ook heel veel succes maandag!! Ik hoop ook voor jou dat je hele mooie grote eitjes hebt en dat je lekker aan de klus kan!!!:D Ook voor jou ga ik duimen!!!

@Julia Wat grappig mijn man is ook vrachtwagenchauffeur:D Leuke mannen zijn dat he?!:p hihi Maar meis wat naar en vervelend dat je galbulten kreeg!! Zijn ze ondertussen al weggetrokken?? Hopelijk heb je met de orgametril nergens last van en kan je snel aan je eerste keer Clomid beginnen! Spannend hoor! Hopelijk slaat het bij jou gelijk aan het mag je snel op roze! Wat zou dat super zijn he?!:D Ik ga voor je duimen!!:D

@derest Ik duim uiteraard voor iedereen en hopelijk kunnen we allemaal heel snel op roze!! Laten we afspreken dat er voor het einde van het jaar iig 1 iemand (liefs natuurlijk iedereen maar ik blijf realistische) op roze gaat en de lijst kan gaan aanvoeren!!!

@hier Ik ben echt best wel zenuwachtig voor morgen! Dadelijk is het eitje weer niet gegroeid! (was vorige ronde met Clomid 50 ook zo) Ik denk dat ik dan echt wel even verdrietig ben! Je bent dan toch weer een maand voor niks bezig geweest! Ik hoop echt zo dat wij nu ook eindelijk aan de klus kunnen!! Nou ook voor mezelf ben ik hard aan het duimen dat het allemaal goed is morgen en dat ik met een grote big smile:D het ziekenhuis uitloop!! Ik heb misschien echt een hele rare vraag hoor maar als je aan de klus moet en je heb de avond geklust en je moet de volgende dag naar het ziekenhuis voor een FM zijn jullie dan nooit bang dat er nog sperma zit??? Ik douche me altijd helemaal wezeloos voor een FM. Ik zou dat echt zo erg vinden als er dadelijk nog wat zit!! Hebben jullie dit ook of ben ik gewoon gek bezig haha???

Nou ik vind het boekwerk wel weer groot genoeg! Meiden nogmaals ik duim voor jullie allemaal! Fijne avond! Ik ga zo lekker met me moeder naar de Intratuin geld uitgeven:p

Liefs Tamaar.

15. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    @taamaar

Hahaha ik vond mezelf al raar omdat ik de dag voor een FM ook niet wilde klussen om precies dezelfde rede. Maar als je even realistisch bent; je weet dat zij snappen dat je moet klussen voor een beeb.
    Wat betreft de zenuwen: grrr.. Dat is echt verschrikkelijk!

Laat je morgen weten wat je ei heeft gedaan?

16. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Tamaar : hahaha over dat klussen voor het bezoek, ik doe dat eigenlijk ook niet. Ben toch bang dat ze dan zien dat er nog wat zit hahaha maar volgens mij kunnen ze dat niet zien met die echo. En als dat wel zo is zien ze dat vaker. Maar zelf kan ik dit ook niet goed hahaha. Grappig om te lezen !
    Succces morgen ! Hopen op goed nieuws voor jou !!

17. Taaamaaar

Taaamaaar Actief lid

25 okt 2011
    234
    0
    0
    Met mijn lieve hondjes wandelen, mijn aquarium ond
    @Twiss en Jolien

Whahahaha oh wat ben ik blij dat jullie hetzelfde hebben!!
    Ik vind het zo fijn dat je dit soort dingen hier gewoon kan bespreken mijn vriendinnen die niet in deze situatie zitten begrijpen het toch allemaal een stuk minder. Ondanks dat ze natuurlijk wel heel lief zijn voor me!

@Twiss Ja ik begrijp dat je helemaal gek word! Nog even volhouden meis! Ik duim voor roze!!!
    Tuurlijk laat ik morgen weten hoe het gegaan is!!:D
    Hopelijk kom ik met super ei nieuws!!!!:D:D:D:D

18. imjustmyself

imjustmyself Niet meer actief

hey meiden!
    hoe is het met jullie?
    ook allemaal zin in het weekend?;)
    ik zit alweer op dag 12 van mijn cyclus :D
    dus dat wordt vanavond klussen hihi!
    nu even lekker bij schoonmoeders eten,
    en bijkomen van een druk dagje klussen in ons huis

19. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    Hoi meiden! Even snel laten weten dat ik aan jullie denk hoor, lees al wat betere berichten in elk geval, nu maar hopen dat de FM morgen allemaal goed uitpakken en dat er gauw wat op roze kunnen!:D

Zus fijn dat je ongesteld bent geworden!

Taamaar whahaha, ja inderdaad leuke mannen die chauffeurs! Toevallig zeg!

Hier gaat het inmiddels wat beter. De bulten trekken redelijk weg gelukkig, want ik ga morgen naar een bruiloft toe en had een mooie dunne panty gekocht. Staat niet zo charmant anders met die zwellingen he! :cool:
    Moet nu gauw sporten, misschien tot later en anders probeer ik morgen nog wel even te spieken, ben wel benieuwd naar de fm! Weet alleen niet zeker of ik tijd heb om te reageren, maar dat komt anders zaterdag zeker wel! Dan gaat er ook al iemand testen toch! Hopen op goed nieuws! Fijne avond allemaal, liefs!

20. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    even een vraagje is het niet te vroeg een fm op dag 9 ik denk dat er dan nog niks te zien is of juist wel. voor mij is het allemaal de eerste keer dus alles is nieuw.

Deel Deze Pagina